Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Ο Σύλλογος 'ΤΗΘΥΣ' > Εκδηλώσεις - Δραστηριότητες - Δράσεις του Συλλόγου
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 18-10-08, 22:06
Το avatar του χρήστη Manta
Manta Manta is offline
 
Εγγραφή: 03-07-2007
Περιοχή: Κύπρος
Μηνύματα: 541
Απάντηση: 18.10.2008 - Ομιλία-Δημόσια Συζήτηση: 'Εισαγωγή στην Τεχνική Κατάδυση'

Τυχερέ είσαι κοντά και μπορείς να παρεβρίσκεσαι σε τέτοιες ωραίες παρουσιάσεις!
__________________
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.”
Jacques Cousteau

Why can't I just dive more often!

http://www.postimage.org/aV2OmUL0.jpg
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 18-10-08, 22:20
Το avatar του χρήστη Physalia
Physalia Physalia is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 29-01-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 5.525
Απάντηση: 18.10.2008 - Ομιλία-Δημόσια Συζήτηση: 'Εισαγωγή στην Τεχνική Κατάδυση'

Εξαιρετική η παρουσίαση, εξαιρετική και η συμμετοχή του κόσμου!!

__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-10-08, 01:02
fivos fivos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Περιοχή: Αθήνα, Αγ.Ανάργυροι
Μηνύματα: 5.011
Απάντηση: 18.10.2008 - Ομιλία-Δημόσια Συζήτηση: 'Εισαγωγή στην Τεχνική Κατάδυση'

Μια μικρή φωτογραφική ανταπόκριση
(με μια καλλιτεχνίζουσα παρέκλιση στη 2η φωτογραφία )



Την παρουσίαση παρακολούθησαν γύρω στα 35-40 μέλη και φίλοι του συλλόγου και νομίζω πως το ενδιαφέρον ήταν πραγματικά αμείωτο σε όλη τη διάρκεια της ομιλίας και της συζήτησης.

Ευχαριστούμε πολύ τον κο Γ.Πέτρου για την εξαιρετική παρουσίαση
__________________
Φοίβος Βιλανάκης :: μερικές φωτογραφίες μου ::
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 20-10-08, 09:10
Το avatar του χρήστη geogeo
geogeo geogeo is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 6.155
Απάντηση: 18.10.2008 - Ομιλία-Δημόσια Συζήτηση: 'Εισαγωγή στην Τεχνική Κατάδυση'

Η εκδήλωση ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα ...
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Πέτρου!
__________________
Γιώργος Κυπραίος
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 20:42.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.