![]() |
|
|||||||
| Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες... |
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: 18.10.2008 - Ομιλία-Δημόσια Συζήτηση: 'Εισαγωγή στην Τεχνική Κατάδυση'
Τυχερέ είσαι κοντά και μπορείς να παρεβρίσκεσαι σε τέτοιες ωραίες παρουσιάσεις!
__________________
“The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.” Jacques Cousteau Why can't I just dive more often! http://www.postimage.org/aV2OmUL0.jpg |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: 18.10.2008 - Ομιλία-Δημόσια Συζήτηση: 'Εισαγωγή στην Τεχνική Κατάδυση'
Εξαιρετική η παρουσίαση, εξαιρετική και η συμμετοχή του κόσμου!!
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απάντηση: 18.10.2008 - Ομιλία-Δημόσια Συζήτηση: 'Εισαγωγή στην Τεχνική Κατάδυση'
Μια μικρή φωτογραφική ανταπόκριση
(με μια καλλιτεχνίζουσα παρέκλιση στη 2η φωτογραφία ) ![]() Την παρουσίαση παρακολούθησαν γύρω στα 35-40 μέλη και φίλοι του συλλόγου και νομίζω πως το ενδιαφέρον ήταν πραγματικά αμείωτο σε όλη τη διάρκεια της ομιλίας και της συζήτησης. Ευχαριστούμε πολύ τον κο Γ.Πέτρου για την εξαιρετική παρουσίαση
__________________
Φοίβος Βιλανάκης :: μερικές φωτογραφίες μου :: |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: 18.10.2008 - Ομιλία-Δημόσια Συζήτηση: 'Εισαγωγή στην Τεχνική Κατάδυση'
Η εκδήλωση ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα ...
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Πέτρου!
__________________
Γιώργος Κυπραίος |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|