Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικός Εξοπλισμός > Ρυθμιστές Πλευστότητας
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Συζητήσεις για BCDs, Wings κλπ.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 05-02-09, 14:17
Το avatar του χρήστη Dimitrios
Dimitrios Dimitrios is offline
 
Εγγραφή: 18-11-2008
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 48
Απάντηση: Ρυθμιστής πλευστότητας με ενσωματωμένα, μη αποσπώμενα βάρη...

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, και πάντα στα πλαίσια των καταδύσεων αναψυχής, η κατάδυση με μη αποσπώμενα βάρη δεν προδιαγράφεται. (φυσικά δεν αναφέρομε στα 1 η 2 βάρη που βάζουμε στις τσέπες μας για καλύτερη ισορροπία).

Στα εκπαιδευτικά εγχειρίδια τονίζεται ιδιαίτερα ο τρόπος με τον οποίο τα βάρη ( είτα σε ζώνη είτε πάνω στο BCD) θα πρέπει να τοποθετούνται έτσι ώστε να είναι εύκολη η αποδέσμευση τους σε περίπτωση κινδύνου.

Είμαι της γνώμης ότι οτιδήποτε παρεκκλίνει των στάνταρ μεθόδων κατάδυσης αναψυχής, περνάει στην σφαίρα των ειδικών καταδύσεων είτε αυτές λέγονται «τεχνική» είτε «επαγγελματική-commercial» που προϋποθέτουν άλλη εμπειρία και άλλη εκπαίδευση.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό των καταδύσεων αναψυχής είναι ότι σε κάθε περίπτωση ανάγκης η πρόσβαση στην επιφάνεια είναι εφικτή και γι΄ αυτό διδάσκεται και ιδική μέθοδος για να γίνει αυτό με ασφαλή τρόπο.

Η εξοικειώσει με αυτή την μέθοδο κατά την γνώμη μου, εγγυάται σε μεγάλο βαθμό και την ασφάλεια της χωρίς βάρη ανάδυσης.

Δημήτρης Μελαχροινός
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-02-09, 18:56
Το avatar του χρήστη Σώτος Χριστοδούλου
Σώτος Χριστοδούλου Σώτος Χριστοδούλου is offline
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Περιοχή: Κύπρος
Μηνύματα: 630
Απάντηση: Ρυθμιστής πλευστότητας με ενσωματωμένα, μη αποσπώμενα βάρη...

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Zin Εμφάνιση μηνυμάτων
Υποθέτοντας οτι έχετε ένα ρυθμιστή πλευστότητας που έχει ενσωματωμένα και οχι αποσπώμενα τα βαρη που χρειάζεστε για την κατάδυση ..
θα φοβόσασταν να το χρησιμοποιήσετε, δεδομένου οτι δε θα μπορούσατε να αφησετε τα βάρη κάτω και να φυγετε σε περιπτωση ανάγκης;

....και κάτι ακόμα, τελικά ποσο ασφαλής μπορεί να είναι μια ανάδυση χωρίς να έχεις καθόλου βάρη πάνω σου;


(Χωρίς βάρη δε θα ανέβεις ανεξελεγκτα στην επιφάνεια???.. )
Ναι.

Τα αποσπώμενα βάρη χρειάζονται να αποσπούνται. Στις καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης στην επιφάνεια και όχι στο βυθό

Υπάρχει τέτοιο BCD?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 06-02-09, 21:42
Το avatar του χρήστη neokles
neokles neokles is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Ν. Ψυχικό
Μηνύματα: 1.172
Απάντηση: Ρυθμιστής πλευστότητας με ενσωματωμένα, μη αποσπώμενα βάρη...

Καταγγέλω ότι όποτε θέτει ένα ερώτημα η Zin γράφονται 4 σελίδες τουλάχιστον. Αμάν πια!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 06-02-09, 23:31
Το avatar του χρήστη Physalia
Physalia Physalia is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 29-01-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 5.525
Απάντηση: Ρυθμιστής πλευστότητας με ενσωματωμένα, μη αποσπώμενα βάρη...

καταγγέλω το Νεοκλή γιατί οι απαντήσεις του είναι το 1/12 της υπογραφής του

(just SPAMming )
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 00:15.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.