![]() |
|
|||||||
| Συζητήσεις για ρυθμιστές, φιάλες και συνδυασμούς τους (διπλές, stage, κλπ) - Υπομονή, στις 100.000 βουτιές εμφανίζονται βράγχια! :-) |
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απάντηση: Πρώτο στάδιο ρυθμιστή Self made
Συγχαρητηρια Χρηστο και Κωστα
Μια παρατηρηση επι των δοκιμων ![]() Στα 60μ η πυκνοτητα του αεριου ειναι 7 φορες μεγαλυτερη αρα δεν θα εχεις τα ιδια αποτελεσματα σε παροχη ισως αυτος ειναι και ο λογος που υπαρχει αυτη η διαφορα με τον ρυθμιστη της scubapro. Keep it up |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Πρώτο στάδιο ρυθμιστή Self made
sharkius, σε ευχαριστούμε πολύ για την παρατήρηση σου.
Αν χρειαστεί θα αυξήσουμε την παροχή είναι πολύ εύκολο. Προσωρινά όμως θέλουμε να ολοκληρώσουμε τις προγραμματισμένες δοκιμές και μετρήσεις με την συγκεκριμένη παροχή. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Πρώτο στάδιο ρυθμιστή Self made
Συμφωνώ. Ο ρυθμιστής δεν είναι υποχρεωτικό να αποδίδει στο βάθος όπως στην επιφάνεια. Δε λέω ότι δεν αποδίδει, αλλά η επαγωγή αυτή δε στέκει έτσι αβίαστα. Απαιτεί απόλυτη γραμμικότητα σε όλα τα μεταβλητά μεγέθη. Αλλά ας μιλήσουν και οι πιο ειδικοί.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Πρώτο στάδιο ρυθμιστή Self made
Παράθεση:
![]() Από ότι γνωρίζω η ενδιάμεση πίεση , δηλαδή η πίεση μεταξύ 1ου και 2ου σταδίου πρέπει να διατηρείται γύρω στα 9 - 10 bar υψηλότερα της πίεσης περιβάλλοντος . Αυτό σημαίνει ότι ένας ρυθμιστής που στην επιφάνεια της θάλασσας και σε πίεση περιβάλλοντος 1 bar έχει ενδιάμεση πίεση 10 bar , βυθιζόμενος στα -10μ με πίεση περιβάλλοντος 2 bar η ενδιάμεση πίεση του θα αυξηθεί κατά 1 bar και θα γίνει 11 bar, στα -20μ με πίεση περιβάλλοντος 3 bar η ενδιάμεση πίεση του θα αυξηθεί κατά 1 bar ακόμα και θα γίνει 12 bar και ούτω καθ ‘εξής . Παρατηρούμε δηλαδή ότι κάθε 1 bar αύξησης της πίεσης περιβάλλοντος έχουμε και μια αύξηση 10% της αρχικής ενδιάμεσης πίεσης μας . Και λόγο του ότι έχουμε σταθερό όγκο ( τον ενδιάμεσο σωλήνα 1ου και 2ου σταδίου ) , μπορούμε να θεωρήσουμε ότι ανεβαίνοντας η ενδιάμεση πίεση 10% αυξάνεται και η μάζα του αερίου 10% όπως επίσης και η πυκνότητα του 10% . Έτσι για να διπλασιάσουμε την αρχική πυκνότητα του αερίου μας με ενδιάμεση πίεση 10 bar στην επιφάνεια της θάλασσας , πρέπει να καταδυθούμε στα -100μ έτσι ώστε ο ρυθμιστής να μας δώσει 20 bar ενδιάμεση πίεση για να έχουμε αύξηση της πυκνότητας του αερίου μας κατά 100% . Ετσι εγώ τα καταλαβαίνω τα πράγματα και θα ήθελα κάποιος ειδικός να μας εξηγήσει .. ![]() |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|