Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικοί προορισμοί & Προτάσεις για κατάδυση. > Ναυάγια στην Ελλάδα
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Ας καταδυθούμε στην ιστορία μέσα από φωτογραφίες και περιγραφές ελληνικών ναυαγίων

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #9  
Παλιά 03-08-09, 15:50
Το avatar του χρήστη jdim
jdim jdim is offline
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 114
Απάντηση: Ψαθόπυργος Ναυάγιο Νέστος

Καλησπέρα,

τις ευχαριστίες μου για τις ματιές και τα σχόλια σας.

Σχετικά με το ναυάγιο, η ορατότητα ήταν πολύ κακή από τα 35 και κάτω και αρκετά καλή (δυσανάλογα καλή) από εκεί και πάνω. υπήρχε ένα θερμοκλινές ακόμη και πάνω στο ναυάγιο με πολύ μεγάλη διαφορά στις δυο ζώνες του και σε αυτό νομίζω οφείλεται η διαφορά στην ορατότητα.

Για κάποιον που γνωρίζει το ναυάγιο μπορεί να δει ότι οι περισσότερες φωτογραφίες είναι από το ρηχό σημείο του ναυαγίου. Για παράδειγμα η πλώρη του που προσπάθησα να φωτογραφίσω ήταν σε αυτή την κατάσταση (Ο Γιώργος δεν πρέπει να βρίσκεται σε μεγαλύτερη απόσταση από 2 με 2 και μισό μέτρα)



Το έχουμε βουτήξει πάντως και με χειρότερη και μα καλύτερη ορατότητα.

Το μουγγρί είναι όντως τέζα... Από βουτιές σε ιχθυοτροφεία που έχω κάνει έχω δει μουγγριά να παίρνουν φόρα και να τρυπούν με δύναμη το δίχτυ κυνηγώντας κάποια ψάρι από τον κλωβό. Φαντάζομαι ότι και σε αυτή την περίπτωση κάτι ανάλογο έγινε με το μουγγρί να επιτίθεται από την εξωτερική πλευρά του ναυαγίου στα ψάρια στο εσωτερικό του μέσα από την τρύπα μάλλον σκαλώνοντας (έχει σημάδι που μοιάζει να έγινε από την λαμαρίνα του πλοίου)

Από την άλλη μπορεί να μην ξέρω τι μου γίνεται και να γράφω παπαριές
__________________
Oh it's a mystery to me.
We have a greed, with which we have agreed...
and you think you have to want more than you need...
until you have it all, you won't be free.

Society


και εδώ
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 01:12.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.