Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Ο Σύλλογος 'ΤΗΘΥΣ' > Εκδηλώσεις - Δραστηριότητες - Δράσεις του Συλλόγου
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 08-10-09, 21:21
Το avatar του χρήστη geogeo
geogeo geogeo is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 6.155
Απάντηση: Σ.Ε.Α. "Τηθύς"-Δήμος Κέας-MΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS: "Εκδηλώσεις Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης, Kέα

Λίστα για την αυθημερόν εξόρμηση με το φουσκωτό του Αντώνη.
Πληροφορίες σε προηγούμενα μηνύματα του Κώστα Μυλωνάκη:

Ονόματα
Αντώνης Γ. (+ 1)
Κώστας Μυλωνακης
Νηρηίς
Sunshine
Christos M
Ειρήνη Δημοπούλου
sp79
pierre-sifnos
Ακης Γκούμας
__________________
Γιώργος Κυπραίος
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 09-10-09, 11:16
Το avatar του χρήστη Μυλωνάκης Κων/νος
Μυλωνάκης Κων/νος Μυλωνάκης Κων/νος is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-02-2008
Περιοχή: Χανιά
Μηνύματα: 306
Απάντηση: Σ.Ε.Α. "Τηθύς"-Δήμος Κέας-MΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS: "Εκδηλώσεις Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης, Kέα

Μια θέση κενή για το σκάφος…
Είναι του Αντώνη + 1…δηλαδή -1…

Όποιος προλάβει λοιπόν!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 09-10-09, 13:37
Το avatar του χρήστη Sunshine
Sunshine Sunshine is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 08-04-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 833
Απάντηση: Σ.Ε.Α. "Τηθύς"-Δήμος Κέας-MΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS: "Εκδηλώσεις Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης, Kέα

"Αλλος για τη βάαααααρκα μαααααααααςςςςςςςς"!!!!????



(Sorry δεν άντεξα!)
__________________
I dive to the ocean of this beautiful planet and think... that at last i have found paradise...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 09-10-09, 13:58
Το avatar του χρήστη Μυλωνάκης Κων/νος
Μυλωνάκης Κων/νος Μυλωνάκης Κων/νος is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-02-2008
Περιοχή: Χανιά
Μηνύματα: 306
Απάντηση: Σ.Ε.Α. "Τηθύς"-Δήμος Κέας-MΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS: "Εκδηλώσεις Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης, Kέα

Ριφρές: (κλεμμενο απο τη Μαρια)

Αντώνης Γ. (-1)
Κώστας Μυλωνακης
Νηρηίς
Sunshine (Στη Σεντίνα!!!)
Christos M
Ειρήνη Δημοπούλου
sp79
pierre-sifnos
Ακης Γκούμας

Άλλος για τη Σεντινα….???
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 09-10-09, 14:15
Το avatar του χρήστη Sunshine
Sunshine Sunshine is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 08-04-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 833
Απάντηση: Σ.Ε.Α. "Τηθύς"-Δήμος Κέας-MΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS: "Εκδηλώσεις Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης, Kέα

__________________
I dive to the ocean of this beautiful planet and think... that at last i have found paradise...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 09-10-09, 16:01
Το avatar του χρήστη Lepidas
Lepidas Lepidas is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 17-11-2008
Μηνύματα: 87
Απάντηση: Σ.Ε.Α. "Τηθύς"-Δήμος Κέας-MΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS: "Εκδηλώσεις Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης, Kέα

Αν κάποιος θέλει να περάσουμε Τζια με ένα αυτοκίνητο ας ειδοποιήσει - θα ξεκινήσω σε μισή ώρα και θα είμαι κατά τις 18:30 στο Planet Blue.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 09-10-09, 19:22
Το avatar του χρήστη pierre-sifnos
pierre-sifnos pierre-sifnos is offline
 
Εγγραφή: 16-06-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 154
Απάντηση: Σ.Ε.Α. "Τηθύς"-Δήμος Κέας-MΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS: "Εκδηλώσεις Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης, Kέα

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Μυλωνάκης Κων/νος Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια θέση κενή για το σκάφος…
Είναι του Αντώνη + 1…δηλαδή -1…

Όποιος προλάβει λοιπόν!!!!
Προλαβαίνει να έρθει η μπάντη μου με τη βάρκα, ή είναι αργά;
__________________
Ladies & Gentlemen, I am floating in Space
http:ww2wrecks.com
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 09-10-09, 21:36
Το avatar του χρήστη Μυλωνάκης Κων/νος
Μυλωνάκης Κων/νος Μυλωνάκης Κων/νος is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-02-2008
Περιοχή: Χανιά
Μηνύματα: 306
Απάντηση: Σ.Ε.Α. "Τηθύς"-Δήμος Κέας-MΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS: "Εκδηλώσεις Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης, Kέα

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο pierre-sifnos Εμφάνιση μηνυμάτων
Προλαβαίνει να έρθει η μπάντη μου με τη βάρκα, ή είναι αργά;
yes..τα λεμε το πρωι!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 14:19.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.