Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικός Εξοπλισμός > Ο πρώτος μου εξοπλισμός
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Θέλετε βοήθεια ή συμβουλές για να διαλέξετε τον πρώτο σας καταδυτικό εξοπλισμό;

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #7  
Παλιά 10-07-10, 01:55
Το avatar του χρήστη Ναυτίλος
Ναυτίλος Ναυτίλος is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 24-04-2010
Περιοχή: Σταμάτα-Αττική
Μηνύματα: 533
Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ

Αγαπητέ Carpe diem,


Μάλλον μπερδεύτικες. Β' στάδιο εννοούμε το άκρο του ρυθμιστή πίεσης που βάζουμε στο στόμα μας(σόρυ για την απλοική ερμηνεία) σε αντίθεση με το α' στάδιο που το συνδέουμε στο κλείστρο της φιάλης. Αυτό που μάλλον εννοείς είναι το "χταπόδι" όπου ο R-195 (β' στάδιο-χταπόδι) θα σου είναι μια χαρά.
Κατά την ταπεινή μου άποψη η διαφορά του καλού ρυθμιστή από το μέτριο μπορεί να σημαίνει και την αποφυγή ενός σοβαρού ατυχήματος και πίστεψε με δεν υπερβάλλω. Στη τελική ότι δίνεις, παίρνεις.

Καλές και ασφαλείς βουτιές
Νικ
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 08:00.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.