![]() |
|
|||||||
| Σχετικά με την καταδυτική αγορά - πείτε τα πράγματα με τ' όνομά τους: τι σας αρέσει, τι σας εκνευρίζει... |
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Οξυγόνο στη Θεσσ/νίκη
Παράθεση:
Nitrox μέχρι ΕΑΝ50 γεμίζει μόνο ο Triton (2310323303) και με κόστος ~10€/φιάλη (γίνεται με μετάγγιση O2 και συμπλήρωμα με αέρα) Εάν η ερώτηση ήταν για 100% οξυγόνο, τότε δεν υπάρχει καταδυτικό κέντρο στη Θεσσαλονίκη που να γεμίζει O2. Ιατρικό οξυγόνο υπάρχει μόνο στις εταιρείες που προμηθεύουν βιομηχανικά και ιατρικά αέρια όπως πχ Linde (2310798165) και Ιωνία (2310770707). Γενικά, δεν είναι εύκολη υπόθεση γιατί δεν έχουν αντάπτορες για M25, έχουν αυστηρές διαδικασίες κλπ αλλά τουλάχιστον έχουν καλή διάθεση. Εάν βγάλεις άκρη μας ενημερώνεις και εμάς ...
__________________
Κώστας Κατσιούλης SSI DMI #54328 PSI-PCI Inspector #24079 NGUE diving school NGUE @facebook |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Οξυγόνο στη Θεσσ/νίκη
Παράθεση:
Αντάπτορες G με σπείρωμα 5/8 δεξιόστροφο συμβατοί με οξυγόνο! Το Μ25 είναι το σπείρωμα του κλείστρου της φιάλης! ![]()
__________________
Να σέβεσαι την θάλασσα. Είναι ανώτερη από 'σένα. Πάντα ήταν. Πάντα θα 'ναι! ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ https://kostasandreadis.blogspot.gr/ https://kostasandreadis.wordpress.com/ https://www.facebook.com/kandreadis https://www.facebook.com/guidedivingmanual/ Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη seafarer : 30-10-11 στις 17:13. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Οξυγόνο στη Θεσσ/νίκη
Ευχαριστώ παιδιά! Καθαρό οξυγόνο ήθελα, τελικά στο "Τρίτον" γεμίζει μέχρι 80%.
![]() |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|