Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικός Εξοπλισμός > Καταδυτικοί Υπολογιστές
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Dive Computers: Συγκρίσεις και απορίες

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 20-08-13, 10:46
dknikos dknikos is offline
 
Εγγραφή: 26-06-2012
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 29
Απάντηση: Tech Dive Computers - Απορίες και προβληματισμοί

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο submarine1980 Εμφάνιση μηνυμάτων
hope this helps

Δ
Ακριβώς αυτά που σκέφτομαι!

Το σίγουρο είναι ότι δεν θα κάνω GUE εκπαίδευση (IANTD κατά 99%) οπότε μετά πρέπει να βρώ κάποιον GUE να μου δείξει αυτό το ratio deco αν είναι ευκολος τρόπος για On-the-fly αλλαγές.

Άσχετο: To shearwater και το OSTN για service που τα στέλνεις???

Thanx!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 20-08-13, 11:00
submarine1980 submarine1980 is offline
 
Εγγραφή: 12-05-2008
Περιοχή: Aberdeen
Μηνύματα: 85
Post Απάντηση: Tech Dive Computers - Απορίες και προβληματισμοί

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο dknikos Εμφάνιση μηνυμάτων

Άσχετο: To shearwater και το OSTN για service που τα στέλνεις???
Το OSTC 2n: Deep Ideas: http://www.deep-ideas.co.uk/Store/

To Shearwater μαλλον στον John απο το Narked @ 90?
http://www.narkedat90.com/

(best guess)
επειδη δεν εχει χρειαστει να το στειλω πουθενα για την ωρα
(η μπατατια ειναι user – replacable)

D
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 07:07.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.