![]() |
|
#21
|
|||
|
|||
|
Απάντηση: uwatec aladin 2g
Παράθεση:
. Εμενα το ΒΤ που χαλασε ακριβως πανω στα 2 χρονια της εγγυησης, τους το πηγα λιγες μερες μετα και με εγραψαν στα @@ τους. 3 μηνες και ακομα περιμενω να τους απαντησει η Scubapro αν απο το serial καλυπτεται απο την ημερομηνια παραγωγης. Σημειωση απο οτι αγοραστηκε απο τον τοπικο dealer και οχι απο εξωτερικο. Και ο φιλος Ανδρεας περιμενει να τον παρουν τηλεφωνο. ![]() θα σε ειδοποιησουν...... οταν επιστρεψει απο την Γαλλια (νομιζω εκει πανε) Υπομονη Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimitris : 06-11-13 στις 23:11. |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|