Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικός Εξοπλισμός > Καταδυτικοί Υπολογιστές
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Dive Computers: Συγκρίσεις και απορίες

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 06-11-13, 23:00
Dimitris Dimitris is offline
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μηνύματα: 344
Απάντηση: uwatec aladin 2g

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sharkius Εμφάνιση μηνυμάτων
μετά απο 4 χρόνια χρήσης και όταν το έστειλα για επισκευή μου έστειλαν καινούργιο με κόστος μόνο τα μεταφορικά!
Γι αυτο λεω εγω ειναι τυχερα αυτα . Εμενα το ΒΤ που χαλασε ακριβως πανω στα 2 χρονια της εγγυησης, τους το πηγα λιγες μερες μετα και με εγραψαν στα @@ τους.

3 μηνες και ακομα περιμενω να τους απαντησει η Scubapro αν απο το serial καλυπτεται απο την ημερομηνια παραγωγης.

Σημειωση απο οτι αγοραστηκε απο τον τοπικο dealer και οχι απο εξωτερικο.

Και ο φιλος Ανδρεας περιμενει να τον παρουν τηλεφωνο.
θα σε ειδοποιησουν...... οταν επιστρεψει απο την Γαλλια (νομιζω εκει πανε)

Υπομονη

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimitris : 06-11-13 στις 23:11.
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 20:36.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.