Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικός Εξοπλισμός > Καταδυτικοί Υπολογιστές
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Dive Computers: Συγκρίσεις και απορίες

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #23  
Παλιά 10-11-13, 19:11
Το avatar του χρήστη ViDim
ViDim ViDim is offline
 
Εγγραφή: 11-04-2012
Μηνύματα: 6
Απάντηση: uwatec aladin 2g

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο antreas_lar Εμφάνιση μηνυμάτων
Και ξαφνικά το aladin παρέδωσε πνεύμα.... Μετά απο 15 βουτιές νεκρό...
Την μια μέρα κανονικά στην βουτιά κανένα πρόβλημα με την μπαταρία να δείχνει στο 100% και την επομένη που πήγα για βουτιά δεν άνοιγε καν...Του άλλαξα μπαταρία και μόλις έβαλα την καινούργια μου έγραψε για λίγο low battery έβγαλε μερικούς ήχους και πάλι νεκρό.. Εστάλη Ποζιδη για να δούμε τι παίχτηκε... Ίδωμεν...
Να αναφέρω έτσι για την ιστορία ότι ακριβώς το ίδιο έχω πάθει και εγώ..
Πέρσι βέβαια και ευτυχώς εντός της εγγύησης. Το είχα πάρει από το scubastore και προς τιμήν τους με εξυπηρέτησαν και έγινε η αλλαγή.. Χωρίς καμιά χρέωση σε μεταφορικά έστειλα το χαλασμένο και έλαβα ένα ολοκαίνουργιο..
Υπήρξε βέβαια μια καθυστέρηση δυο μηνών αλλά όλα καλά..
Πολύ καλό και εξυπηρετικό το aladin 2g αλλά βλέπω παρουσιάζει τα προβληματάκια του.
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 01:12.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.