![]()  | 
	
		
			
  | 	
	
	
		
		|||||||
| Ας καταδυθούμε στην ιστορία μέσα από φωτογραφίες και περιγραφές ελληνικών ναυαγίων | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης | 
| 
	 | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: HMS LCT (Βρετανικό Αρματαγωγό) Βίντεο
			 
			Παράθεση: 
	
 Για να μη θυμηθούμε τους οχετούς λάσπης που είχες ανοίξει στο θέμα του U-133... Τέλος πάντων, αυτά είναι δικά σου προβλήματα και ελπίζω κάποτε να τα βρείτε με τον ευατό σου. Άσε λοιπόν αυτα τα παραπλανητικά περί ευγένειας για αυτούς που σέβονται τις λέξεις που χρησιμοποιούν. Πίσω στο θέμα μας, χαίρομαι που ασχολήθηκες σοβαρότερα με το ναυάγιο και οτι χρησιμοποίησες και τις πηγές που σου υπέδειξα. Βέβαια δεν βλέπω να αποδέχεσαι την πραγματικότητα... Ανάμεσα στα τσιτάτα (sic) σου δεν είδα πουθενά τη λέξη αποβατικό. Ούτε τη λέξη αρματαγωγό... Τελικά τι είναι το TLC/LCT; "αρματαποβατικό" ή μήπως "αποβατικαρματαγωγό"; Xμμμ... για να ενώσεις ένα αρματαγωγό με ένα αποβατικό, τι χρησιμοποιείς; Hλεκτροσυγκόληση ή πριτσίνια; Όπως έγραψα στο προηγούμενο μήνυμα, απαραίτητος όρος για σοβαρό διάλογο είναι η αποδοχή μιας κοινής γλώσσας. Εσύ επιμένεις σε μια τακτική που προσπαθείς να αποσιωπήσεις τα λάθη σου και με άγαρμους τρόπους να βρεις λάθη σε άλλους. Σοβαρός διάλογος έτσι δεν γίνεται! Παράθεση: 
	
 Παράθεση: 
	
 Παράθεση: 
	
 Είναι ενδιαφέρουσα η παράθεση που έκανες. Θα πρέπει όμως να λάβεις υπόψη οτι οι διαθέσιμες (σε εμένα) πηγές δεν αναφέρουν πουθενά κάτι περί ανέλκυσης του Α19. Αντίθετα για τα Α1 και Α16 υπάρχουν σχετικές αναφορές.  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: HMS LCT (Βρετανικό Αρματαγωγό) Βίντεο
			 
			 Ε πες μας λοιπόν γιατί το LOKFÄHRE είναι στην "πραγματικότητα" το TLC 16; 
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: HMS LCT (Βρετανικό Αρματαγωγό) Βίντεο
			 
			Παράθεση: 
	
 Παράθεση: 
	
 Ο Παραδέλης στο βιβλίο του „Τα Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού“ αναφέρει τον τύπο αυτό σαν „αποβατικό αρμάτων“. H ελληνική Βικιπαίδεια αναφέρει, στο λήμμα „Αποβατικό“, τους τύπους των αποβατικών σκαφών ως εξής: „1. Τα αρματαγωγά LST (Landing Ship Tank) και LSM (Landing Ship Medium) 2. Τα αρματαγωγά - οχηματαγωγά LCT (Landing Craft Tank) 3. Τα οπλιταγωγά LCI (Landing Craft Infantry) καθώς και 4. Kάποια μικρότερα αποβατικά με διάφορα χαρακτηριστικά όπως LCP, LCV, LCVP και τα LCM όπου στην ελληνική αποδόθηκαν ως "παντόφλες". Στα τελευταία θα πρέπει να προστεθούν και τα λεγόμενα "ντακς" (= πάπιες) που ήταν αμφίβια φορτηγά οχήματα με ερπύστριες που λειτουργούσαν εν μέρει και ως αποβατικά.“ Στο εγχειρίδιο „Κανονισμός Στρατιωτικής Ορολογίας“ του Γενικού Επιτελείου Στρατού, 3ο Επιτελικό Γραφείο, γράφει ότι: „Αποβατικά Πλοία-Landing Ships 1. Είναι πλοία που μπορούν να διαπλεύσουν ανοιχτές θάλασσες, να φτάσουν στην περιοχή απόβασης χρησιμοποιώντας δικά τους μέσα και να προσγειαλωθούν με την πλώρη τους. 2. Τύποι αποβατικών πλοίων: α. Οχηματαγωγό (Ο/Γ)-Landing Ship Medium (LSM). β. Αρματαγωγό(Α/Γ)-Landing Ship Tank (LST). Αποβατικά Πλοιάρια-Landing Crafts 1. Είναι πλοιάρια που δεν μπορούν να διαπλεύσουν ανοιχτές θάλασσες, που μεταφέρονται στην περιοχή απόβασης μέσα σε δεξαμενόπλοια ή με τις επωτίδες των αποβατικών πλοίων και προσγειαλώνονται με την πλώρη τους. 2. Τύποι αποβατικών πλοιαρίων: α. Αποβατική Άκατος (Α/Β ΑΚ)-Landing Craft Vehicle Personal (LCVP). β. Αποβατική Άκατος Μηχανοκίνητη (Α/Β Μ)-Landing Craft Mechanised (LCM). γ. Αποβατικό Γενικής Χρήσης (Α/Β ΓΧ)-Landing Craft Utility (LCU).“ Από ότι αναφέρεται τα αρματαγωγά, Landing Ship Tank (LST), συμπεριλαμβάνονται στα αποβατικά πλοία όπως και τα αποβατικά πλοιάρια τύπου LCΤ, LCM, LCU κ.λπ. Δεν διακρίνω δηλαδή το „LCT [να] μεταφράζεται σε «αποβατικό» και το LST σε «αρματαγωγό»“, αλλά βλέπω το αρματαγωγό να συμπεριλαμβάνεται σαν υποκατηγορία στα αποβατικά. Στην ιστοσελίδα του Πολεμικού Ναυτικού τα Αποβατικά Πλοιάρια Γενικής Χρήσης, όπως ήταν τα τύπου LCU (Landing Craft Utility) ΚΑΣΟΣ, ΚΑΡΠΑΘΟΣ, ΚΙΜΩΛΟΣ κ.λπ., αναφέρονται σκέτα σαν αποβατικά. Αν στους τύπους αυτούς προσθέσει κανείς και τύπους παρόμοιων σκαφών όπως τα γερμανικά: MFP (Marinefährpam), Pila (Pionierlandungsboot), SF (Siebelfähre), AF (Artilleriefährpram, MAL (Marineartillerieleichter)I (Infanterietransporter) κ.λπ., γίνεται εμφανές ότι οι περιορισμένοι ελληνικοί όροι δεν θα επαρκούσαν για να αποδώσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όλων αυτών των πλοίων. Όπως επίσης φαίνεται, υπάρχει ένα γενικότερο μπέρδεμα με τους όρους, το οποίο αυξάνει όσο η ορολογία έχει να κάνει με ιστορικά σκάφη. Όπως έγραψα σε κάποιο από τα προηγούμενα μου μηνύματα, το οποίο μάλλον δεν πρόσεξες, „έχει διαδοθεί διεθνώς η συνήθεια να χρησιμοποιούνται τα ιστορικά ονόματα των μεταγωγικών-αποβατηγών πλοίων“, με σκοπό την ακριβή διαφοροποίηση του τύπου του πλοίου, στο οποίο γίνεται η αναφορά. Είμαι της άποψης, όχι μόνο εγώ, ότι θα πρέπει να διατηρηθεί η ονομασία που χρησιμοποιήθηκε, κατά την διάρκεια του συγκεκριμένου ιστορικού πλαισίου. Θα ήθελα λοιπόν να το κρατήσουμε αυτό και αναφερθούμε στο TLC ή στο LCT, όπως προτιμάς, καθώς και στα LCU, MFP, Pila, SF, AF κ.λπ., με τις συντμήσεις ή τα ονόματα τους, όπως αυτά περιγράφονται από τους στρατούς που τα χρησιμοποίησαν και σύμφωνα με την χρονική περίοδο που αυτά χρησιμοποιήθηκαν. Αν όμως σε „χαλάει“ δεν έχω πρόβλημα να συνεχίσουμε αναφερόμενοι στο „αποβατικό πλοιάριο αρμάτων“ τύπου LCT/TLC. Εγώ θα συνεχίσω να αναφέρομαι στα μηνύματα μου στο TLC και αν διαπιστώσω ότι γίνεται από εσένα αναφορά σε „αποβατικό πλοιάριο αρμάτων“ θα συνεχίσω κι΄ εγώ με αυτόν τον όρο για να έχουμε ένα κοινό σημείο αναφοράς σε σχέση με την ορολογία. Τώρα που το λύσαμε αυτό παρακαλώ πολύ ας συνεχίσουμε με την ερώτηση που έχω θέσει επανειλημμένα. Γιατί το LOKFÄHRE είναι στην "πραγματικότητα" το TLC 16;  | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: HMS LCT (Βρετανικό Αρματαγωγό) Βίντεο
			 
			Να να πω στη τύχη ένα από τα τρία, για το ποιο είναι στην πραγματικότητα?Είμαι γουρλής! 
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	  Έτσι που πάνε τα θέματα...θα σιχαθούμε οι υπόλοιποι και το άθλημα στο τέλος. Κανένας moderator δεν υπάρχει να καθαρίσει τα άσχετα και να μείνουν τα ιστορικά στοιχεία μόνο? Μπράβο για τις γνώσεις σας...μπράβο για τις καταδύσεις σας και το οπτικό υλικό...αλλά μέχρι εκεί. Να χαλαρώσω να διαβάσω κανά θεματάκι ενδιαφέρον προσπαθώ και κοντεύω να σπάσω την οθόνη  . Stay Cool... Λύστε μου και μια απορία...έστω ότι βρίσκω, τυχαία ή μη, ένα ναυάγιο... 4-5 άνθρωποι είστε από ότι έχω καταλάβει που γνωρίζεται σε βάθος τόσες ιστορικές λεπτομέρειες και προσωπικά δεν γνωρίζω κανέναν...σε ποιον να απευθυνθώ άραγε για βοήθεια και πληροφορίες χωρίς να μπλέξω σε συνομοσίες βενθικών πυρήνων? Σας αφήνω να συνεχίσετε...καλό βράδυ!  | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: HMS LCT (Βρετανικό Αρματαγωγό) Βίντεο
			 
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	lcoivera http://www.filoitoybythoy.gr/ http://thyella.wordpress.com http://monrosa.wordpress.com/  | 
| 
		 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: HMS LCT (Βρετανικό Αρματαγωγό) Βίντεο
			 
			Aντιλαμβάνομαι την κούραση και λυπάμαι που το θέμα κατέληξε έτσι. Από πλευράς μου ύπηρξε η διάθεση να επαναφέρω την ιστορική έρευνα στη σωστή βάση. Μπορεί να πηρε χρόνο και να χρειάστηκε να γίνω στόχος παραλογισμών και ειρωνίας αλλά τουλάχιστον η λάθος εκτίμηση περί  
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	Παράθεση: 
	
 Πιστεύω οτι στο τέλος της έρευνας σου Δημήτρη θα καταλήξεις και πάλι στη θέση μου οτι πρόκειται για το πρώην Α-16. Αυτό το βασίζω στις πηγές που αναφέρω στα δυο post 2 & 5. Βλέπω μια "δυσκολία" να τις εντοπίσεις Δημήτρη αλλά δεν θα παίξω το αυτό το κουτό παιχνιδάκι. Η τακτική του "λέγε - λέγε, κάτι θα μείνει" με αφήνει αδιάφορο. Παράθεση: 
	
  | 
| 
		 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
|||||
		
		
  | 
|||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: HMS LCT (Βρετανικό Αρματαγωγό) Βίντεο
			 
			Explorer, 
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	αυτό που γράφεις εδώ Παράθεση: 
	
 Παράθεση: 
	
 Η απάντηση σου λοιπόν στην ερώτηση „Γιατί το LOKFÄHRE είναι στην "πραγματικότητα" το TLC 16;“ θα βοηθούσε στο να γίνει εμφανές γιατί τα άλλα δύο, το TLC 1 και το TLC 19, δεν θα μπορούσαν να είναι το LOKFÄHRE. Όλα αυτά φυσικά μόνο στην περίπτωση που υπήρξε ένα και μοναδικό LOKFÄHRE και όχι δυο, όπως στην αναφορά του μηνύματος #11: Παράθεση: 
	
 Εγώ εξακολουθώ, όσο δεν έχω αποδεικτικά στοιχεία, να θεωρώ ότι πιθανώς πρόκειται για ένα από τα TLC 1, TLC 16, TLC 19. Όπως αναφέρω στο μήνυμα #11 Παράθεση: 
	
 Παράθεση: 
	
 Άσχετα όμως με αυτό πιστεύω επίσης και τα εξής: 1. Ότι δεν σε ενδιαφέρει πραγματικά να „επαναφέρ[εις] την ιστορική έρευνα στη σωστή βάση“, αλλά πρωτίστως να δείξεις ότι κάνω λάθος, μειώνοντας την φερεγγυότητα μου. Πράγματι κάνω λάθη, όπως όλοι οι άνθρωποι εξ΄ άλλου, και δεν έχω κανένα πρόβλημα να το παραδεχτώ όταν αποδειχθεί ότι η άποψη μου είναι λανθασμένη. Αυτό εξάλλου είναι και το όμορφο στον διάλογο και τις συζητήσεις που στηρίζονται σε επιχειρήματα και αποδείξεις. 2. Εξακολουθώ να θεωρώ την σιγουριά σου, για το ότι „Στην πραγματικότητα το ναυάγιο είναι του αποβατικού Α-16“, σαν λανθασμένη και άτοπη, όσο δεν βρίσκω την πληροφορία και την επιβεβαίωση από τις πηγές, την οποία και δεν θέλεις να παραθέσεις. Θεωρώ επιπλέον ότι το γνωρίζεις αυτό και απλώς δεν θέλεις να παραδεχτείς το λάθος σου, προσπαθώντας να καλυφθείς άγαρμπα πίσω από δηλώσεις που αφορούν τις πηγές αναφέροντας: „Βλέπω μια "δυσκολία" να τις εντοπίσεις“ . Για ποιο λόγο άραγε αρνιέσαι να παραθέσεις τις πηγές σου, την ίδια στιγμή που συμμετέχεις στον διάλογο δηλώνοντας ότι: „Από πλευράς μου υπήρξε η διάθεση να επαναφέρω την ιστορική έρευνα στη σωστή βάση “; Δηλαδή στην αρχή του θέματος είχες την διάθεση και μετά σου έφυγε; Αν είναι έτσι γιατί συνέχισες να συμμετέχεις; 3. Είμαι πεπεισμένος, όπως δήλωσα και στο μήνυμα μου #6, ότι ένα διαδικτυακό φόρουμ είναι συνήθως ένας χώρος ζύμωσης στον οποίο παρουσιάζονται θέματα, ανταλλάσσονται απόψεις, γίνονται διορθώσεις θέσεων και λαθών, παρουσιάζονται ντοκουμέντα, γίνονται συζητήσεις κ.λπ. Είναι ένας χώρος δηλαδή ελεύθερης σκέψης και έκφρασης, ο οποίος διέπεται από κοινά αποδεκτούς κανόνες λειτουργίας. Είναι δηλαδή, εν αντιθέσει με τις ιστοσελίδες, ένα χώρος „λόγου“ και „αντιλόγου“. Εγώ προσωπικά δεν διαθέτω ιστοσελίδα και προτιμώ οποιαδήποτε ανακοίνωση έχω, σχετιζόμενη με ναυάγια ή καταδυτικά θέματα, να την αναρτώ στο φόρουμ του συλλόγου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να συζητηθούν τα λάθη της ή να συμπληρωθεί, γι΄ αυτό εξ΄ άλλου και αναρτάτε. Δεν με ενδιαφέρουν λοιπόν ούτε θέματα φερεγγυότητας, ούτε „θέματα μεζούρας“, ούτε θέματα δημόσιου „αλάνθαστου“ προφίλ. Με ενδιαφέρουν τα ναυάγια, οι καταδύσεις και η ιστορία, και σίγουρα θα συνεχίσω να γράφω για όλα αυτά, είτε με λάθη είτε χωρίς λάθη. Το μόνο που μπορώ να εγγυηθώ είναι ότι στην περίπτωση ύπαρξης λαθών, αυτά δεν προέρχονται ηθελημένα, για να κάνω την αφήγηση μου πιο „δρακοφόρα“. Τελειώνοντας θέλω να δηλώσω, σαν summa summarum [είναι το επόμενο που μαθαίνει κανείς μετά το (sic)], τα εξής: · Δεν είμαι μέλος της καταδυτικής ομάδας του Αντώνη Γράφα. Καταδύομαι πρωτίστως με την δική μου ομάδα. Σέβομαι όμως ταυτόχρονα κάθε συνάδελφο δύτη, καθώς θεωρώ ότι, όπως εγώ έτσι κι΄ εκείνος, οδηγείται από τις ίδιες ευαισθησίες και αναζητήσεις που σχετίζονται με την αυτόνομη κατάδυση και την έρευνα. Αυτό με οδήγησε και με οδηγεί στο να είμαι πάντα ανοιχτός στην συνεργασία και στην προσφορά, και για τον λόγο αυτόν δεν αρνήθηκα μέχρι στιγμής ποτέ την βοήθεια μου και την συνδρομή μου σε κανέναν από όσους μου την ζήτησαν. · Είμαι μέλος του συλλόγου και συμμετέχω στο φόρουμ του, γιατί ενδιαφέρομαι για την θάλασσα, τις καταδύσεις και τα ναυάγια. Το φιλικό κλίμα, ο σεβασμός στον συνομιλητή, και η συνεισφορά στα κοινά, δεν αποτελούν για μένα δευτερεύουσες αξίες, οι οποίες καθορίζουν επί μέρους τα πλαίσια συζήτησης, αλλά είναι προϋποθέσεις για την αγαστή συνύπαρξη των μελών και την ενίοτε αντιπαράθεση διαφορετικών απόψεων. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν να δεχτώ η κόντρα, για μερικές λαμαρίνες, να χαλάσει το κλίμα και την διάθεση του φόρουμ του συλλόγου. · Για τον λόγο αυτό πληροφορώ ότι δεν θα συμμετάσχω πλέον σε συζητήσεις, οι οποίες ξεφεύγουν από τις προϋποθέσεις αυτές και θα αποχωρήσω άμεσα από την συζήτηση, σε περίπτωση που αυτή δεν εξελίσσεται μέσα στα πλαίσια των προαναφερόμενων προϋποθέσεων. · Ελπίζω η στάση μου αυτή να μην ληφθεί σαν αδιαφορία ή προσβολή, σε αυτόν που μου απευθύνει τον λόγο. Έχω το δικαίωμα να διαφυλάξω την αξιοπρέπεια μου και να μην απαντώ σε προσβλητικά, ειρωνικά, και εμπαθή σχόλια, καθώς γράφω χρησιμοποιώντας το όνομα μου, γεγονός το οποίο καθιστά την κοινωνική και προσωπική μου ζωή έμμεσα ευάλωτη. · Πιστεύω ότι επιλέγοντας στο να μην συμμετάσχω σε ερειστικές αντιπαραθέσεις, δείχνω αφενός τον σεβασμό μου στον χώρο που με φιλοξενεί και αφετέρου την εκτίμηση μου στους υπόλοιπους συναδέλφους της αυτόνομης κατάδυσης, των μελών του συλλόγου, και των μελών του φόρουμ. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι και θα σταματήσω να είμαι παρών στο φόρουμ και να συμμετέχω σε συζητήσεις που με ενδιαφέρουν, καθώς, όπως ήδη ανέφερα, ένα φόρουμ είναι χώρος συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων μέσα σε προκαθορισμένα και κοινά αποδεκτά πλαίσια συμπεριφοράς. Με εκτίμηση DG  | 
| 
		 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: HMS LCT (Βρετανικό Αρματαγωγό) Βίντεο
			 
			Δημήτρη ωραίες οι θεωρίες περί των όρων ενός διαλόγου κτλ αλλά δεν βλέπω το νόημα να γενικολογείς όταν στην πράξη δεν τηρείς αυτούς τους όρους. 
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	Γιατί εσύ μπορεί να έχεις την εντύπωση οτι σε κατατρέχω κτλ κτλ αλλά και εγώ έχω την εντύπωση οτι τα παρακάτω σχόλια σου δεν είναι καλόπιστα και οτι με αυτά θες απλά να δημιουργήσεις εντυπώσεις εις βάρος μου Παράθεση: 
	
 Παράθεση: 
	
 Παράθεση: 
	
 Παράθεση: 
	
  | 
| 
		 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: HMS LCT (Βρετανικό Αρματαγωγό) Βίντεο
			 
			Παράθεση: 
	
  | 
![]()  | 
		
	
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
		
  | 
	
		
  |