![]() |
|
|||||||
| Συζητήσεις για ρυθμιστές, φιάλες και συνδυασμούς τους (διπλές, stage, κλπ) - Υπομονή, στις 100.000 βουτιές εμφανίζονται βράγχια! :-) |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Ρυθμιστές Apeks ή Poseidon?
Με λίγο ψάξιμο σχετικά με τους Poseidon βλέπω ότι έχει ξαναγίνει κουβέντα στο παρελθόν.
Για δες εδώ. Θα προτιμούσα Apeks αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα σε αυτούς τους δύο κατασκευαστές. Παρόλα αυτά, προς το παρών χρησιμοποιώ scubapro. |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|