Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Ο Σύλλογος 'ΤΗΘΥΣ' > Εκδηλώσεις - Δραστηριότητες - Δράσεις του Συλλόγου
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες...

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #14  
Παλιά 29-05-15, 09:41
Το avatar του χρήστη Χρηστος Ευθυμιου
Χρηστος Ευθυμιου Χρηστος Ευθυμιου is offline
Μέλος ΔΣ του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 11-04-2007
Περιοχή: Άλιμος
Μηνύματα: 2.974
Απάντηση: 31.5.2015 - Σ.Ε.Α. "Τηθύς" - Βουτιά, Δίπλα στον Προφ. Ηλία

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο DHMHTRHS Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιας και η παρέα γίνεται και πιο όμορφη και μεγαλώνει όλο και περισσότερο τι θα λέγατε να κανονίζαμε να ψήσουμε κάτι ελαφρύ ... έτσι για τη λιγούρα άντε και κάνα αναψυκτικό για να ενυδατωθούμε από τη κουραστικό έργο της κατάδυσης
Πολύ καλή ιδέα, θα φέρω ψησταριά και κάρβουνα!!

Κάποιος άλλος (εννοείτε ρεφενέ) για τα υπόλοιπα ???

__________________
Μέλος ΔΣ του Σ.Ε.Α ΤΗΘΥΣ
http://christos-efthymiou.blogspot.gr/
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 22:25.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.