Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικοί προορισμοί & Προτάσεις για κατάδυση. > Ναυάγια στην Ελλάδα
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Ας καταδυθούμε στην ιστορία μέσα από φωτογραφίες και περιγραφές ελληνικών ναυαγίων

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #15  
Παλιά 30-01-08, 15:15
Το avatar του χρήστη NickVas
NickVas NickVas is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 22-06-2007
Περιοχή: Πειραιάς
Μηνύματα: 39
Απάντηση: CS ‘RETRIEVER’

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Thanos Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιας και είναι μεσοπέλαγος ναυάγιο, τι έξτρα κανόνες ασφαλείας βάλατε στους εαυτούς σας;;
Φαντάζομαι υπήρχαν κάποια άτομα στο σκάφος που περίμεναν σωστά;
Θάνο σε όλες τις καταδύσεις, έχουμε δυο άτομα στο σκάφος (και ντραμαμίνες) Όχι μόνο δεν αφήνουμε το σκάφος μόνο του αλλά μετά από σκέψη αποφασίσαμε και οτι ένα άτομο δεν αρκεί σε περίπτωση πχ που υπάρξει ένα επείγον περιστατικό. Ένα άτομο απλά δεν σε καλύπτει.

Εάν μιλάμε για βαθύτερες και πιο δύσκολες καταδύσεις τότε και οι απαιτήσεις αυξάνονται. Πάντα βέβαια με τα μέσα που έχουμε διαθέσιμα και χωρίς να διακυβεύεται ο παράγοντας ασφάλεια, ένα είδος 'χρυσής τομής'. Καλό θα ήταν στα δύσκολα να υπήρχε και δεύτερο σκάφος και δύτες ασφαλείας και, και... αλλά τα πράγματα δεν είναι πάντα ιδανικά.
__________________
Νίκος Βασιλάτος
www.wreckdiving.gr
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 23:07.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.