Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Υποβρύχια Φωτογραφία & Video > Εξοπλισμός υ/β φωτογραφίας και Video
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Φωτ.Μηχανές, Κάμερες, Housings, υ/β flash, όλα αυτά τα μηχανήματα του διαβόλου που κοστίζουν όσο κι ο υπόλοιπος εξοπλισμός μας

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 18-10-07, 22:31
Το avatar του χρήστη Thanos
Thanos Thanos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 17-04-2007
Μηνύματα: 1.339
Housing για video camera

Ψάχνοντας στο internet για housing για την video camera μου (Sony DVD405) έχω βρει αυτό το μοντέλο της Ikelite.

Επειδή είμαι ψιλοάσχετος με αυτά,
1. Πώς σας φαίνεται η επιλογή μου; Τι άλλες εναλλακτικές λύσεις έχω; Έχω ακούσει για αλουμινένια housing.
2. Τι άλλο θα χρειαστώ;; Φώτα κλπ

Τα φώτα σας παρακαλώ!
__________________
Θάνος Αγγελόπουλος
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-10-07, 09:13
Το avatar του χρήστη fin
fin fin is offline
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 386
Απάντηση: Housing για video camera

ok η ikelite ειναι δοκιμασμενη (συμβατικα βαθη) με καλο service ομως η silverfish (γερμανικη βιοτεχνια) εχει
α) μεγαλυτερη εργονομια
β) αντοχη (160m)
γ) ευελιξια ωστε να το κρατησεις για την επομενη dv σου (παιρνει ολες τις sony (μηκους εως 220 mm διαμετρου ως 115 mm)
δ) αυτονομια (γιατι ξοδευει λιγοτερο ρευμα αφου χρησιμοποιει ξεχωριστο αυτονομο lcd μονιτορ) και οχι καθρεφτακι
περισοτερα
http://www.silverfish.info
http://wetpixel.com/i.php/full/silve...or-camcorders/
http://www.scubamagazine.net/archive...php?t-613.html
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-10-07, 11:16
Το avatar του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΛΒΕΡΟΥΔΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΛΒΕΡΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΛΒΕΡΟΥΔΗΣ is offline
 
Εγγραφή: 07-05-2007
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 709
Απάντηση: Housing για video camera

το συντριπτικο πλεονεκτημα που εχει η ikelite ειναι η τιμη...

απο κει και περα το χαος...