Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > ScubaDive.gr - Το forum του 'ΤΗΘΥΣ' > Συστηθείτε μας
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Καλώς ήρθατε στο ScubaDive.gr! Πείτε μας μερικά πράγματα για εσάς!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 04-11-12, 23:47
Yiankos Yiankos is offline
 
Εγγραφή: 04-11-2012
Μηνύματα: 2
"Ψαράς" από Θεσσαλονίκη - Καβάλα

Χαιρετώ την συντροφιά σας κι εγώ...

Γιάννης 24 χρονών από Θεσσαλονίκη κυρίως και προσωρινά Καβάλα. Όπως λέω και στον τίτλο (ψαράς) είμαι τελείως άσχετος. Δεν έχω ιδέα και οποιαδήποτε συμβουλή προς την... κατηγορία μου θα ήταν ευπρόσδεκτη.

Παρήγγειλα μόλις μία στολή 5mm και σκοπεύω στο τέλος της εβδομάδας να έχω αγοράσει και όλα τα υπόλοιπα βασικά. Δηλαδή: Ψαροτούφεκο, κάλτσες, γάντια, πέδιλα, μαχαίρι, αναπνευστήρα, μάσκα, σημαδούρα, ζώνη και βάρη. Αυτά μου έρχονται στο μυαλό...

Δεν έχω ιδέα γενικά οπότε βαδίζω στα τυφλά. Απ' όσα έχω καταλάβει χρειάζομαι ένα όπλο 75ρι ή 90ρι και όλα όσα θα ψωνίσω νομίζω πως πρέπει να είναι σχετικά φθηνά καθώς ούτε ξέρω τι χρειάζομαι αλλά και ως "ψαράς" θα τα διαλύσω σχετικά γρήγορα.

Ακούω λοιπόν τις συμβουλές σας με ευλάβεια. Επίσης αν γνωρίζετε "ενδιαφέροντα" μέρη για ψαροτούφεκο στην Καβάλα και την γύρω περιοχή (και δευτερευόντως στην Χαλκιδική) θα σας ήμουν ευγνώμων αν μου τα λέγατε.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 05-11-12, 01:51
Το avatar του χρήστη darisg
darisg darisg is offline
 
Εγγραφή: 07-06-2007
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 190
Απάντηση: "Ψαράς" από Θεσσαλονίκη - Καβάλα

Καλώς ήρθες Yianko !
Νομίζω οτι το 75αρι ή το 90αρι θα είναι δεσμευτικά ... καλύτερα σαν νέος που είσαι να επενδύσεις σε ένα Glock ή ένα Makarov... σίγουρα αποτελέσματα...!!!
__________________
Γρηγόρης Δάρης

Ε.Α.Θ. forum
LinkedIn
facebook
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 05-11-12, 07:27
Το avatar του χρήστη Marios
Marios Marios is offline
 
Εγγραφή: 05-06-2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 97