Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Υποβρύχια Φωτογραφία & Video > Εξοπλισμός υ/β φωτογραφίας και Video
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Φωτ.Μηχανές, Κάμερες, Housings, υ/β flash, όλα αυτά τα μηχανήματα του διαβόλου που κοστίζουν όσο κι ο υπόλοιπος εξοπλισμός μας

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 08-06-09, 09:55
rakkaki rakkaki is offline
 
Εγγραφή: 08-06-2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 3
Εντελώς αρχάρια ψάχνει...

Έχει κανένα χρόνο που "μυήθηκα" στον υποβρύχιο κόσμο και αυτή τη στιγμή ψάχνω για εξοπλισμό υποβρύχιας φωτογραφίας.
Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να ασχοληθώ σοβαρά στο μέλλον οπότε θέλω να αρχίσω με κάτι καλό.Από ότι έψαξα έχω αρχίσει να το σκέφτομαι για την Canon G9..Αλλά είμαι εντελώς άσχετη! Υπάρχει κανένας να μου δώσει τα φώτα του??
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 08-06-09, 12:32
Το avatar του χρήστη Zin
Zin Zin is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 11-06-2007
Μηνύματα: 1.657
Απάντηση: Εντελώς αρχάρια ψάχνει...

γεια σου rakkaki!

άν και δεν ειμαι η πλεον ειδική εδώ μέσα θα σου αναφέρω την εμπειρία μου απο την Canon G9 που αναφέρεις μιας και αυτήν εχω πάρει..
ειναι μια πολύ καλη μηχανή δεδομένου οτι θέλεις να ξεκινήσεις με κάτι καλό. Στα συν ειναι οτι έχει δυνατότητα για full manual ρυθμίσεις για να παίξεις και να μάθεις για ταχύτητες και διαφράγματα και πως αυτά επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα...
.. και δευτερον μπορείς να αποθηκεύσεις την εικόνα σε RAW format (με οτι θετικα συνεπάγεται αυτο.. )..
γενικά ειναι μια ευκολη στη χρήση μηχανή που δίνει όμορφο αποτέλεσμα χωρίς ιδιαιτερο κόπο..

στα πλην ειναι το housing που δίνει η Canon για την μηχανή αυτή, με το ογκώδες χώρο για τον φακό της μηχανής που σου κόβει το φως απο το φλας και σου σκοτινιάζει τη μισή εικόνα.. (προβλήμα που με ενα εξωτερικο φλας εξαλέιφεται)