Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικός Εξοπλισμός > Ρυθμιστές Πλευστότητας
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Συζητήσεις για BCDs, Wings κλπ.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 12-10-12, 22:36
dknikos dknikos is offline
 
Εγγραφή: 26-06-2012
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 29
Question Wing για μονή μπουκάλα

Καταρχήν χαιρετισμό σε όλα τα παιδιά του forum είναι μόλις το 1ο μου post. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει αυτό το forum. Ένα μπράβο στα παιδία που είναι υπευθυνα αλλά και σε όλους εσάς που το κρατάτε τόσο ενεργό.

Ασχολούμαι με την κατάδυση εδώ και 1,5 χρόνο περίπου οπότε είμαι αρκετά αρχάριος.

Εδώ και καιρό έχω ένα wing (αρκετά μεγάλο για διπλές και μονές). Το γύρισα από τζακετ bcd σε wing σε πολύ μικρό σχετικά διάστημα το ξέρω, αλλά ο μόνος λόγος ήταν πραγματικά γιατί με βολεύει αφάνταστα η ελευθερία κινήσεων και η πολύ άνετη αίσθηση που μου δίνουν οι ιμάντες σε σύγκριση με το τζάκετ και όχι βέβαια για κάποιο άλλο λόγω που θα ήταν απλά για γέλια.

Το μόνο πρόβλημα που έχω (που φυσικά δεν το σκέφτηκα στην αρχή) είναι ότι παρόλο που έχει bands όταν έχω βγάλει αρκετό αέρα (προς το τέλος της βουτιάς δηλαδή) δυσκολευομαι να βγάλω τον τελευταίο γιατί είναι σαν να εγκλοβίζεται μέσα στον μεγάλο ασκο σε σημεία (μόνο έτσι μπορώ να το περιγράψω - μπορεί να μην είναι αυτό).
Δοκίμασα να βγάλω τα bands μήπως τελικά είναι αυτά η αιτία αλλά τπτ. (και δεν είναι η λάθος στάση το σώματος ή το λάθος σημείο που προσπαθώ να βγάλω τον αέρα). Αποφάσισα λοιπόν να κρατήσω τον πιο μεγάλο ασκό για αρκετά πιο μετά που θα χρησιμοποιείται για αυτο που έχει φτιαχτεί και να πάρω τώρα ένα πιο μικρό ασκό φτιαγμένο εξ αρχής για μονή μπουκάλα.

Η ερωτησή μου είναι η εξής: