Πίστευα ότι το θέμα το είχαμε κλείσει, αλλά μάλλον όταν ο ένας "κατηγορεί" τον άλλο ότι κάνει λάθος, ότι δεν καταλαβαίνει, δε θα το σταματήσουμε ποτέ...
Πραγματικά δε με ενδιαφέρει να με πείσεις ότι κάνω λάθος. Φταίω που μπαίνω σε τέτοιο διάλογο ενώ γνωρίζω ότι δεν έχω το χρόνο και τη διάθεση να γράψω κατεβατά ολόκληρα για να στηρίξω την άποψη μου. Φταίω που πραγματικά βαριέμαι να το κάνω και τελικά αυτή η βαρεμάρα μου να εξηγήσω τι ακριβώς εννοώ καταλήγει στο να μου τη λέει κάποιος παρατεταμένα, ότι οι απόψεις μου είναι απλουστευμένες, ότι τα επιχειρήματά μου είναι σαθρά κτλ κτλ κτλ.
Αν με ενδιέφερε πραγματικά να πείσω τους δύτες για τις "καλύτερες" και ασφαλέστερες πρακτικές στο χώρο της κατάδυσης, θα είχα επιλέξει την καριέρα του εκπαιδευτή κατάδυσης. Δεν το έχω κάνει για προφανείς λόγους.
Για να τελειώνουμε με αυτή την ιστορία του ρυθμού ανάδυσης 3m/min, να πω ότι θα έπρεπε από την αρχή να είχε ξεκαθαριστεί το τι σημαίνουν ακριβώς τα λόγια του Ν. Καρατζά που υποστηρίζω έναντι του Γ. Δελβερούδη... αλλά αυτό νομίζω ότι το είπα στο προηγούμενο μου ποστ.
ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΡΥΘΜΟ ΑΝΑΔΥΣΗΣ 3m/min, και αν το έχω πει (που το έχω πεί), είναι για λόγους απλούστευσης. Έχω κουραστεί και δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να το εξηγήσω περισσότερο. Στο κάτω κάτω της γραφής, τελικά δεν ενδιαφέρει και κανένα. Όποιος ενδιαφέρεται, ας ρωτήσει ή ας ανατρέξει στην ανάλογη βιβλιογραφία.
Για τους δικαιούχους και τα εύσημα, δε χρειάζεται πραγματικά να με διορθώνεις, αλλά σε ευχαριστώ παρόλα αυτά. Απλά για άλλη μια φορά εννοώ κάτι άλλο και κάτι άλλο καταλαβαίνεις. Προφανώς πάλι από δικό μου σφάλμα, που δεν κάθομαι να το αναλύσω μέχρι το μεδούλι. Ίσως θα πρέπει από εδώ και στο εξής να το σκέφτομαι διπλά πριν αποφασίσω να γράψω το οτιδήποτε, εαν δεν έχω σκοπό να κατεβάσω ότι γνώση έχω και δεν έχω πάνω στο θέμα για να με καταλαβαίνει όλη η διαδικτυακή μας κοινότητα. Με απλά λόγια ήθελα να τονίσω την ειδοποιό διαφορά στην αντίληψη των πραγμάτων από τις 2 κυρίαρχες σχολές (άσχετα με τη γέννηση ή μη του Pyle και των συμπερασμάτων του για τις βαθιές στάσεις), με τη δεύτερη σχολή να παραδέχεται την ύπαρξη των φυσαλίδων καθόλη τη διάρκεια της κατάδυσης και να ασχολείται με τον τρόπο που θα επιτευχθεί η μείωση του μεγέθους τους πριν φτάσει ο δύτης στα τελευταία μέτρα από την επιφάνεια. Φιλοσοφίες δηλαδή χωρίς ουσία.
Δε με έχεις μπερδέψει με τη στήλη που έχεις προσθέσει, απλά πιστεύω ότι η προσθήκη της είναι λανθασμένη και οδηγεί σε εσφαλμένα συμπεράσματα. Και τα μαθηματικά μου είναι αρκετά πιο ανώτερα από αυτά του δημοτικού, αν και αυτό δεν αφορά κανένα.
Όπως πιστεύω ότι δεν αφορά και η αντιπαράθεση γύρω από αυτό το θέμα στο οποίο αναλώνουμε τόσες αράδες κειμένου, με κανένα απολύτως στόχο που να προσθέτει κάτι στο thread, στο forum, στην κατάδυση γενικότερα!
Βάζω λοιπόν για άλλη μια φορά παύλα δίπλα στην τελεία μου, και αυτή τη φορά θα την τηρήσω, ακόμα και αν μου πεις ότι γράφω μόνο βλακείες (ή έστω απλουστευμένα πράγματα, λόγω της περιορισμένης μου αντίληψης

)
Πάντα φιλικά
Υ.Γ. (1) Δεν ξαναμπλέκω σε καβγάδες μεταξύ εκπαιδευτών!
Υ.Γ. (2) Αντί να ασχολούμαι με το πως θα ποστάρουμε φωτογραφίες στο site μας, κάθομαι και γράφω κατεβατά ολόκληρα πάλι... Συγνώμη
