Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτική Επικαιρότητα > Καταδυτικά Νέα
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Εξελίξεις, νέα και ειδήσεις από το χώρο της κατάδυσης

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 09-09-08, 16:22
Το avatar του χρήστη neokles
neokles neokles is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Ν. Ψυχικό
Μηνύματα: 1.172
Unhappy Εγγύηση προϊόντων από Internet

Είναι μέρες τώρα που θέλω να θίξω το θέμα αλλά πάντα ξεχνάω τα ονόματα. Σήμερα δεν άντεξα και είπα να το γράψω χωρίς ονόματα για να αναγκαστώ να το θυμηθώ.

Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά στο τελευταίο Greek diver υπάρχει καταχώρηση γνωστής αντιπροσωπείας που γνωστοποιεί στο «αγοραστικό κοινό» ότι δεν θα αναγνωρίζει την εγγύηση προϊόντων που δεν έχουν αγοραστεί στην Ελλάδα ή έχουν αγοραστεί σε κάποιο Internet κατάστημα. Οι μόνες εξαιρέσεις είναι συγκεκριμένα ελληνικά Internet καταδυτικά καταστήματα τα οποία και κατονομάζει

Την έχετε δει; Ποια είναι η γνώμη σας; Δεν είναι παράνομο αυτό;
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 09-09-08, 17:06
billy billy is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Μηνύματα: 381
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet

Μια και δεν διαβάζω το Greek Diver δεν στέλνεις ένα email στην μαμά εταιρία της οποίας εμπορεύεται τα προιόντα η γνωστή αντιπροσωπεία να την ρωτήσεις ?

Έαν ένα προιόν έχει Πανευρωπαική εγγύηση τότε και μόνο η εγγύηση του ισχύει και στην Ελλάδα....

Βέβαια υπάρχει πάντοτε η περίπτωση Intersys - Canon

Εναλακτικά θα πρέπει να το στείλεις στο κατάστημα που το αγόρασες ακόμα και έαν είναι στο εξωτερικό....
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 09-09-08, 17:35
Το avatar του χρήστη neokles
neokles neokles is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Ν. Ψυχικό
Μηνύματα: 1.172
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο billy Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια και δεν διαβάζω το Greek Diver δεν στέλνεις ένα email στην μαμά εταιρία της οποίας εμπορεύεται τα προιόντα η γνωστή αντιπροσωπεία να την ρωτήσεις ?
Αυτό ακριβώς σκέφτομαι να κάνω

Απο την άλλη θα ήθελα να δω τον κύριο αυτόν καθώς και τους άλλους που μαμουνιάζουνε επειδή αγοράζουμε απέξω (και δεν υπατασόμαστε στις ώρες ώρες εξωφρενικές οικονομικές απαιτήσεις τους) αν πάνε να ζήσουν ποτέ στο εξωτερικό και τους πούνε τα ίδια πως θα τους φανούν!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 09-09-08, 18:32
Το avatar του χρήστη seafarer
seafarer seafarer is offline
 
Εγγραφή: 21-07-2007
Περιοχή: ΡΕΘΥΜΝΟ
Μηνύματα: 962
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet

Νεοκλη γιατι δεν λεμε το ονομα της εταιριας?
Ονομαστικα ολα και να ανοιξει μια συζητηση για τον ρολο των αντιπροσωπων στη χωρα μας και τις παροχες τους.....
__________________
Να σέβεσαι την θάλασσα. Είναι ανώτερη από 'σένα. Πάντα ήταν. Πάντα θα 'ναι!
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
https://kostasandreadis.blogspot.gr/
https://kostasandreadis.wordpress.com/
https://www.facebook.com/kandreadis
https://www.facebook.com/guidedivingmanual/
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 10-09-08, 00:08
Το avatar του χρήστη neokles
neokles neokles is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Ν. Ψυχικό
Μηνύματα: 1.172
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο seafarer Εμφάνιση μηνυμάτων
Νεοκλη γιατι δεν λεμε το ονομα της εταιριας?
Ονομαστικα ολα και να ανοιξει μια συζητηση για τον ρολο των αντιπροσωπων στη χωρα μας και τις παροχες τους.....

γιατί πολύ απλά δεν είχα το περιοδικό στο γραφείο

Παράθεση:
Ανακοίνωση απο την Αποστολίδης και Σία ΑΒΒΕΕ

Η εταιρία Ε. Αποστολίδης & Σία ABBEE επίσημη αντιπροσωπία των καταδυτικών οικων Cressi, Roballen και Best Divers, σας ενημερώνει ότι τα προϊόντα των άνωθι οίκων καλύπτονται από εγγύηση ορθής λειτουργίας και τεχνικής υποστήριξης μετά την πώληση, μόνο και μόνο όταν αυτά αγορασθούν από φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα που ανήκουν στο επίσημο πανελλαδικό δίκτυο πωλήσεων. Σε διαφορετική περίπτωση τα προϊόντα δεν θα συνοδεύονται από τα αναφερθέντα εχέγγυα, ενώ θα αμφισβητηθεί και η πιστότητά τους.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα που ανήκουν στο εν λόγω δίκτυο είναι:
diveshop.gr
e.dive.gr
xtremesports.gr
atlantis
diving.gr
mesogiadivingcenter.gr
aegeanscuba.gr
kalaitzis.gr

Για τα κατά τόπους σημεία πώλησης μπορείτε να πληροφορηθείτε στα τηλ
210-3411989-90
apostolidis@cressi-sub.gr
Είναι αντιγραφή από την σελίδα 16 του περιοδικού Greeκ Diver Αύγουστος Σεπτεμβριος 2008
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 10-09-08, 09:20
Το avatar του χρήστη seafarer
seafarer seafarer is offline
 
Εγγραφή: 21-07-2007
Περιοχή: ΡΕΘΥΜΝΟ
Μηνύματα: 962
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet

Καλο αυτο.
Δηλαδη αν αγορασω απο εναν επισημο αντιπροσωπο στο εξωτερικο η εδω Gressi δεν θα μου το αναγνωρισει?
Καταρχην αυτο δεν μπορει να το κανει γιατι ειναι παρανομο. Αυτες ειναι εμπορικες συμφωνιες (απο οσο ξερω) και δεσμευσεις που υπογραφει η καθε εταιρια οταν ξεκιναει την συνεργασια της.

Παρεπιπτοντως... εχετε δει ξενους καταλογους καταδυτικων προιοντων?
Θα ανακαλυψετε οτι οι Ελληνες αντιπροσωποι ειναι εξαφανισμενοι!
Θελω να πω οτι δεν βρισκω πουθενα πανω στον καταλογο την χωρα μας.
Γιατι συμβαινει αυτο?
Μπορει καποιος να το εξηγησει?
Θα ηθελα καποιος (που γνωριζει) να ανοιξει το θεμα αντιπροσωπος / αποκλειστικος / dealer / partner / κ.ο.κ.
__________________
Να σέβεσαι την θάλασσα. Είναι ανώτερη από 'σένα. Πάντα ήταν. Πάντα θα 'ναι!
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
https://kostasandreadis.blogspot.gr/
https://kostasandreadis.wordpress.com/
https://www.facebook.com/kandreadis
https://www.facebook.com/guidedivingmanual/
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 10-09-08, 17:28
SARMAS SARMAS is offline
 
Εγγραφή: 10-09-2008
Περιοχή: ΑΙΔΗΨΟΣ Β.ΕΒΟΙΑ
Μηνύματα: 2
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet

Ζητώ συγγνώμη απο τους συνδήτες που το πρώτο post μου είναι αυτό!!!!!, αλλά δέν μπορώ σε κάθε φόρουμ που σήμερα έχει γίνει θέμα για μένα να μπαίνω και να γράφω.

Δέν ξέρω εάν είναι πρέπων να το κάνω αλλά θα βάλω link απο άλλο φόρουμ μέσα στο οποίο έχει ξεκινήσει ολόκληρη αυτή η ιστορία.

http://www.sea-gate.gr/forum/viewtopic.php?f=11&t=719

Δέν θα δώσω συνέχεια στο θέμα και θα ζητήσω και πάλι συγγνώμη.

Τήν επόμενη φορά που θα ξαναγράψω να είσαστε σίγουροι ότι θα είναι για πιό ευχάριστα πράγματα.

Ευχαριστώ πολύ Σαρμάς Κωνσταντίνος.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 10-09-08, 20:03
Το avatar του χρήστη seafarer
seafarer seafarer is offline
 
Εγγραφή: 21-07-2007
Περιοχή: ΡΕΘΥΜΝΟ
Μηνύματα: 962
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet

Αγαπητε Κωστα
Διαβασα τα ποστ απο το sea-gate.
Ομολογω δεν περιμενα τετοια εξελιξη.
Ειναι προφανες οτι εχεις ανοιξει εναν εμπορικο ''πολεμο'' που πιστευω θα το περιμενες αυτο οταν εστηνες το e-shop (οπως και ολοι οι αλλοι φανταζομαι)
Σιγουρα ξερεις καλυτερα απο μενα οτι το εμποριο ειναι σκληρο στις μερες μας.
Οποτε και ξεδιαλυνει σιγα - σιγα η υποθεση και διαφαινονται οι προθεσεις του καθενος. Το θεμα ειναι οτι εμεις ολοι (οι καταναλωτες) ειμαστε στην μεση και δεν ξερω που θα βγαλει αυτο. Κλεινω το θεμα εδω καθως εγω εβγαλα τα συμπερασματα που ηθελα.
__________________
Να σέβεσαι την θάλασσα. Είναι ανώτερη από 'σένα. Πάντα ήταν. Πάντα θα 'ναι!
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
https://kostasandreadis.blogspot.gr/
https://kostasandreadis.wordpress.com/
https://www.facebook.com/kandreadis
https://www.facebook.com/guidedivingmanual/
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 17:22.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.