![]() |
|
|||||||
| Ας μοιραστούμε τις εμπειρίες μας, για ακόμη πιο απολαυστικές βουτιές... |
| Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Θα ήθελες να συμμετάσχεις σε μια τέτοιου είδους συστημ | |||
| Θα ήθελα να συμμετέχω, αλλά δεν ξέρω που. |
|
22 | 44,90% |
| Συμμετέχω ήδη σε συστηματική προπόνηση. |
|
8 | 16,33% |
| Προπονούμαι μόνος μου / δεν μου χρειάζεται. |
|
19 | 38,78% |
| Ψήφισαν: 49. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου | |||
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#33
|
|||
|
|||
|
Απάντηση: Χρειάζονται οι αυτοδύτες προπόνηση??
Παράθεση:
...βεβαια οτι ενδιαφερομαι αυτό είναι σίγουρο αλλα δεν ξέρω κατα πόσο συχνά θα μπορώ να συμμετάσχω καθώς μένω στα βόρεια ... ![]() θα προσπαθησω όμως !!
__________________
Πέννυ Κατσογιάννου
|
|
|