Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Σχετικά με την Αυτόνομη Κατάδυση > Εκπαίδευση, Προβληματισμοί και Εμπειρίες
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Ας μοιραστούμε τις εμπειρίες μας, για ακόμη πιο απολαυστικές βουτιές...

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Θα ήθελες να συμμετάσχεις σε μια τέτοιου είδους συστημ
Θα ήθελα να συμμετέχω, αλλά δεν ξέρω που. 22 44,90%
Συμμετέχω ήδη σε συστηματική προπόνηση. 8 16,33%
Προπονούμαι μόνος μου / δεν μου χρειάζεται. 19 38,78%
Ψήφισαν: 49. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #22  
Παλιά 18-02-10, 18:55
Το avatar του χρήστη ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ is offline
 
Εγγραφή: 17-10-2009
Περιοχή: Βυρωνα
Μηνύματα: 357
Απάντηση: Χρειάζονται οι αυτοδύτες προπόνηση??

Κ & Κ Καλησπέρα σας. Γιατί είδους προπόνηση συζητάτε. Θεωρητική η΄ πρακτική?
__________________
Στέλιος Ραγκούσης
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 18:57.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.