![]() |
|
|||||||
| Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες... |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#28
|
|||
|
|||
|
Απάντηση: 21.01.2008 - 2o Σεμινάριο ΚΑΡΠΑ (Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση - Ε.Ε.Σ.)
Παράθεση:
Παράθεση:
Παραδείγματα: α. Φίλοι βλέπουν σε εμπορικό κέντρο της Ν.Υόρκης κάποιον να έχει πέσει στο πάτωμα και να χτυπιέται (99% από εππιληψία) ενώ γύρω του έχουν κάνει κλοιό οι φρουροί του εμπορικού κέντρου και απλώς τον κοιτάνε. Πλησιάζουν για να βοηθήσουν (ένας από τους φίλους μου ήταν γιατρός) και η απάντηση που παίρνουν είναι αποστομωτική: Έχουμε ειδοποιήσει ασθενοφόρο, παρακαλώ μη τον αγγίζετε γιατί μπορεί να σας κάνει μήνυση για κακό χειρισμό. Δηλ. έχουμε έναν άνθρωπο που μπορεί να καταπιεί τη γλώσσα του και να πνιγεί και περιμένουμε το ασθενοφόρο ![]() β. Γίνεται ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα στο δρόμο και δε σταματάει κανείς, για τους ίδιους λόγους που ανέφερα στο (α) γ. Σου χτυπάει το κουδούνι κάποιος από το διπλανό διαμέρισμα ζητώντας βοήθεια: Δεν του ανοίγεις καθόλου, γιατί μπορεί μετά να σου κάνει μήνυση ...ότι άργησες να καλέσεις το ασθενοφόρο ![]() Έχω κι άλλα παραδείγματα μανίας μηνύσεων, αλλά είναι άσχετα από το θέμα των πρώτων βοηθειών. Φυσικά ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης πέφτει στον τρόπο που λειτουργούν οι δικηγόροι και τις συμβουλές που δίνουν στους πελάτες τους αλλά το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στον καθένα προσωπικά: Όταν η φυσική αυτορύθμιση των σχέσεων σε μια κοινωνία και η βοήθεια προς το διπλανό μας, μετατίθεται σε ένα πολύπλοκο και ψυχρό νομικό σύστημα, τότε κάτι πάει στραβά. Να αντιστρέψω λοιπόν το ερωτημά σου: Τι να τον κάνω εγώ τον αμερικανό που έχει την αυτοπεποίθηση της εκπαίδευσής του, αν για να εφαρμόσει οτιδήποτε πρέπει να πάρει τηλέφωνο τον δικηγόρο του? Φυσικά στην Ελλάδα - δόξα τω θεώ - δεν έχουμε τέτοια φαινόμενα μηνυσο-λαγνείας, οπότε συμφωνώ απολύτως και επαυξάνω: Παράθεση:
__________________
Φοίβος Βιλανάκης :: μερικές φωτογραφίες μου :: |
|
|