![]() |
|
Εξελίξεις, νέα και ειδήσεις από το χώρο της κατάδυσης |
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
Παράθεση:
Αγαπητέ Κε Χριστοδούλου θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι πράγματι η εγγύηση στις περιπτώσεις που έχω αναφέρει ήδη, βαραίνει εμάς . Απλά να ξέρετε ότι οι μεγάλες εταιρίες μπορεί να είναι πιο σκληρές στους όρους τους ! Απ'ότι γνωρίζετε οι αντιπροσωπίες που έχετε όπως π.χ. οι Aeris , Atomic δεν είναι του ιδίου μεγέθους σε παγκόσμιο τζίρο με την Cressi και ίσως να έχουν διαφορετική πολιτική ! Βέβαια αν εννοείτε εγγυήσεις που έχουν να κάνουν με ρυθμιστές πίεσης και πλευστότητας όπως ήδη έχω πει αφού ισχύει η εγγύηση ενημερώνουμε την Cressi και μας αντικαθιστά τυχόν ελαττωματικά προιόντα . Τέλος σχετικά με τις κάρτες μέλους που αναφέρεστε συμφωνώ απόλυτα μαζί σας απλά η ερώτηση που μου έγινε στο forum ήταν σχετική με την εγγύηση των προιόντων Cressi και όχι με την επισκευή τους ! Η επισκευή του οποιουδήποτε προιόντος Cressi θεωρώ ότι είναι δικαίωμα του καταναλωτή , αρκεί να γίνεται από εξειδικευμένο προσωπικό! |
#2
|
||||
|
||||
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
Παράθεση:
το να πληρωνει ο ντοπιος αντιπροσωπος την αντικατασταση ενος ελαττωματικου μου φαινεται μια πολυ κακη συμφωνια, αλλα και ετσι να ειναι γιατι μας το ανεφεραν αραγε??? για να λυπηθουμε? Βασιζεται η επιχειρηματικοτητα στον οικτο και την συμπαθεια? ![]() Το συμπερασμα που βγαζω προσωπικα ειναι οτι η συγκεκριμενη πληρωμενη καταχωρηση δημιουργησε περισσοτερα προβληματα παρα ελυσε και επιχειρειται τωρα να μαζευτουν τα αμαζευτα .... Περαν τουτου.... για μενα τα πραγματα ειναι απλα... η παγκοσμιοποιηση ειναι εδω...ειτε το θελουμε ειτε οχι...η κλειστη ελληνικη αγορα ειναι ενας αρχαιος ορος.... Ο ντοπιος αντιπροσωπος της Χ εταιριας εχει να αντιμετωπισει το γερμανικο ηλεκτρονικο καταστημα με τις τρελες πωλησεις και τις απιστευτες τιμες. Αυτο το e-καταστημα στο οποιο ξερει οτι τα προιοντα τα δινει ο δικος του προμηθευτης και αυτο ειναι που τον τρελαινει. Τον τρελαινει οτι η ιδια του η εταιρια τον γονατιζει γιατι πουλαει στο γερμανο τζαμπα και στον ιδιο φωτια. Και ψαχνει να βρει χιλιους τροπους να αντιμετωπισει αυτη τη λαιλαπα αλλα δεν τα καταφερνει... Και σκαρφιζεται κενα γραμματα περι μη εγγυησης , ακριβοτερου σερβις αν το προιον δεν εχει αγοραστει απο εμας και διαφορα αλλα κουλα (απο επιχειρηματικης αποψης) τα οποια μεσομακροπροθεσμα θα απομακρυνουν ακομα περισσοτερη πελατεια απο το μαγαζακι, οχι μονο το δικο του αλλα ολοκληρης της Χ εταιρειας. Και οταν αυτος ο "αθεμιτος" (αλλα καθολα ΘΕΜΙΤΟΣ) ανταγωνισμος βρεθει εντος των ελληνικων τειχων , τοτε ειναι που η ψυχραιμια χανεται εντελως...και ξεκιναμε ανακοινωσεις στον τυπο οπου αποδεκτης των "απειλων" ειναι ο καταναλωτης, ο τελευταιος δηλαδη που φταιει για την ολη κατασταση... Αλλα κυριοι επιχειρηματιες αυτος ειναι ο καπιταλισμος! Αυτοι ειναι οι οροι , κ οποιος θελει παιζει.... ![]() οταν ταξιδευω εχω προσβαση σε τιμες λιανικης που ο ελληνας εμπορος (δυστυχως για αυτον) τις εχει ως τιμες χονδρικης.... οταν λοιπον παω στον επισημο dealer της SUUNTO στις μαλδιβες και αγοραζω -40&50% σιγα μην αγορασω απο την ελλαδα...(σορυ φιλε αλλα ετσι ειναι!) οταν ειμαι στο B&H στη Νεα Υορκη κ αγοραζω το Housing, τις μπαταριες, τα φωτα και την καμερα οσο μου πουλαει μονο το housing εδω ο αντιπροσωπος τι θα κανω? και οταν και στις 2 περιπτωσεις εχω μια ωραια σφραγιδουλα για world wide εγγυηση (αφου τα συγκεκριμενα μαγαζια εχουν world wide πελατεια και δεν γινεται να πουλησουν διαφορετικα) , ακουω ολα αυτα περι απαγορευσεων και αποτροπων που συμβαινουν στο βαλκανικο χωριο του ελλαδισταν με πολυ χιουμορ... Και αν στην προσπαθεια μου να εξυπηρετηθω ακουσω αηδιες του στυλ "δεν το εχεις παρει απο μενα η απο το επισημο πανελληνιο δικτυο", παιρνω ενα ωραιο τηλεφωνακι (οχι μεηλ, τηλεφωνο) στην μαμα εταιρια και πιστεψτε με θα την βρω την ακρη.... γιατι ξερω οτι οι εκει καπιταλιστες γνωριζουν ποσο σημαντικο ειναι (για τη διασφαλιση της σαμπανιας τους) το client satisfaction και κατι τετοιες φασεις ειναι οι αγαπημενες μου! (σε ευχαριστω δασκαλε που μου εμαθες να συνεννοουμαι με τους απανταχου managers! ξερεις εσυ! ![]() Αν τωρα ολη η φαση με τις ανακοινωσεις εχει γινει με αποδεκτη συγκεκριμενα προσωπα και πραγματα , ε τοτε εχω να πω οτι το μονο που πετυχαινει ειναι να κανει κακο...και οτι ο τελικος καταναλωτης δεν φταιει σε τιποτα ΥΓ μεταξυ μας παντως δεν εχει παντα το διαδικτυο τις καλυτερες τιμες....το καινουριο μου μπουφανακι DAINESE στα -35% φτηνοτερα απο την επισημη αντιπροσωπεια , αγορασμενο στην ελλαδα αποδυκνειει οτι οι επισημες αντιρποσωπειες κατι κανουν λαθος και οτι κατι αλλαζει και στο Ελλαντα με τις ανεξαρτητες εισαγωγες ΓΝΗΣΙΩΝ προιοντων! ισως το λαθος να βρισκεται στο + 90 εως 130% περιθωριο κερδους που χρησιμοποιουν οι επισημοι. ΥΓ 2 Η θεση μου ειναι ανεξαρτητη εταιριων και ισχυει για ολους οσους επιθυμουν να χαλιναγωγησουν με εκφοβισμους μια αγορα ΥΓ3 και για οσους με ξερουν ειναι προφανες οτι δεν εξυπηρετω κανενα ιδιοτελες συμφερον και οτι δεν εχω κανενα απολυτως κωλυμα με την CRESSI της οποιας τα προιοντα μου φαινονται μια χαρα ετσι κι αλλιως!Ετσι κι αλλιως δεν ειναι αυτο το ζητουμενο! |
#3
|
||||
|
||||
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
Παράθεση:
![]()
__________________
I never get narced, or pee in my wetsuit |
#4
|
||||
|
||||
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον κο Αποστολίδη για τις απαντήσεις του και τον κο Σαρμά (γειά σου Κώστα) για το Link
Επιτρέψτε μου παρακαλώ να απευθύνω μια έκκληση στον κο Αποστολίδη Το ύφος της ανακοινωσης σας δεν ταιριάζει σε μια εταιρία που δραστηριοποιείται στο εμπόριο από το 1970. Δίνει στον καταναλωτή λάθος -ενδεχομένως- εντύπωση ότι τα προϊόντα των εταιριών που αντιπροσωπεύετε δεν υποστηρίζονται επαρκώς εφόσον έχουν αγοραστεί από εκτός "δικτυου" κατάστημα. Ασφαλώς και στην εποχή μας ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει καινούργια η μεταχειρισμένα γνήσια προϊόντα οποιασδήποτε εταιρίας και δικαιούται να έχει υποστήριξη απο τον αντιπρόσωπο, άλλωστε η αντιπροσώπευση της εταιρίας στην Ελλάδα είναι σημαντική όταν επιλέγουμε ένα προϊόν. Δικαίωμα του καναλωτή είναι να επισκευάζει και να συντηρεί τον εξοπλισμό του σε οποιον τεχνικό εμπιστεύεται, όπως ακριβώς και στο παράδειγμα με το αυτοκίνητο που πολύ σωστά αναφέρατε. Δεν επιτρέπεται να αγοράζω ένα προϊόν και ο εδώ αντιπρόσωπος να με αντιμετωπίζει σχεδόν σαν λαθρέμπορο, σαν κλεπταποδόχο. Για μένα εσείς είστε η Cressi. Όταν επιλέξω ένα προϊόν Cressi είμαι αυτομάτως πελάτης σας. Το προϊόν σας λοιπον θα το δει κόσμος που ενδεχομένως να του αρέσει και να θελήσει να το αγοράσει. Μια εταιρία που δραστηριοποιείται απο το 70 είμαι σίγουρος ότι και το καταλαβαίνει και μπορει με μια έξυπνη τιμολογιακή πολιτική μπορεί να κερδίσει τους χαμένους πελάτες. Σας καλώ λοιπόν σε μία νέα καταχώρηση που θα διευκρινίζετε τις πτυχές του ζητήματος και θα καθησυχάζετε τους πελάτες των εταιριων που αντιπροσωπεύετε και τους αναγνώστες του περιοδικού. Η εικόνα που σχηματίζει κανείς διαβάζοντας την καταχώρηση δεν είναι υπέρ σας. Έχετε την σκυτάλη.
__________________
Road safety (added 20/6/08) http://www.youtube.com/watch?v=svtmDO0uN1M http://www.youtube.com/watch?v=TWLmoeoHrP4 (added 5/12/08) http://uk.youtube.com/watch?v=_z8Mnf22D30 http://uk.youtube.com/watch?v=Qm8yyl9ROEM http://uk.youtube.com/watch?v=FS5f73EHRhA&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=OsHL30Z60kg (added 5/2/2009) http://www.youtube.com/watch?v=e6Qhmdk4VNs http://www.youtube.com/watch?v=zJf5oqFtHs8 http://www.youtube.com/watch?v=_ibhO1kQmWs Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη neokles : 11-09-08 στις 19:45. |
#5
|
||||
|
||||
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
Σήμερα έγινε κάτι το οποίο είναι άξιο δημοσίευσης.
![]() Έχω καλέσει γνωστό καταδυτικό του Πειραιά για να πάρω κάποιες τιμές από εξοπλισμό. Συγκεκριμένα θέλω ένα wing Halcyon και ήξερα από την αρχή πως αυτά δεν τα φέρνει κανείς στην Ελλάδα διότι δεν τα έχω δει ποτέ στις βιτρινες μας… Παρόλα αυτά είπα μπας και βρω κάποιον να τα φέρει και μήπως έπαιρνα κάποιες λογικές τιμές ενδεικτικά. Βέβαια ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν πιο ακριβός από το εξωτερικό αλλά όχι και έτσι.. ![]() ![]() Ακολουθεί η εξής τηλεφωνική συζήτηση: Καλημέρα σας Θα ήθελα ένα wing Halcyon τάδε ασκός τάδε plate και τάδε ιμάντες με ένα ανταπτορα…..κτλ…τα φέρνετε στο μαγαζί σας? Βεβαίως φέρνουμε τα πάντα αλλά με παραγγελία και θα κάνει καμιά εβδομάδα.. Μάλιστα. μήπως μπορώ να έχω τιμή? Βεβαίως θα σας καλέσουμε εμείς μόλις την έχουμε… Μετά από καμιά ώρα χτυπάει το τηλέφωνο και ήταν ο κύριος κ. Μάλιστα έχω τις τιμές που μας ζητήσατε 1030 που θα γίνει 1000 για το wing κομπλέ και 300 ευρώ ο ανταπτορας Σύνολο 1300… ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Βεβαίως κόντεψα να πέσω από την καρέκλα μου και τον ευχαρίστησα… ![]() Σας παραθέτω τη παραγγελιά μέσω Αγγλίας…οι τιμές είναι σε λίρες Αγγλίας. Order Information ****************************** Sub Total : 370.21 Shipping Total : 25.16 Tax Charges : 64.79 Total : 460.16 Που είναι 583.472 EUR Δεν έχω να πω κάτι άλλο… Ευχαριστώ.. Υς: ακόμα ψωνίζετε από Ελλάδα? ![]() ![]() ![]() Μπορεί με τον αρχικό τίτλο του ποστ με την πρώτη ματιά να μην κολλάει και πολύ εδώ , αλλά σίγουρα μπορεί να συνδυαστεί στη συζήτηση…
__________________
www.wetklik.gr Underwater photographer Milonakis Kostas. Wrecks,reefs,Macro life and caves at my facebook page And some video Little Creatures Of Korinthiakos Gulf Lost In The Sea The Coral Garden Down to the Deep CaveDiving At Kefalovruso-Greece Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Μυλωνάκης Κων/νος : 19-09-08 στις 00:18. |
#6
|
||||
|
||||
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
Κώστα το μαγαζί που φέρνει Halcyon στην Ελλάδα και αναφέρεις είναι ο Ποζίδης (για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους). Αλλά δεν είναι ο μόνος.. Μάλλον δεν ρώτησες τον Νίκο Καρατζά με το Aquatec οποίος είναι αυτός που πρώτος έφερε τα Halcyon στην Ελλάδα.
Η τιμή που τα αγόρασες απο την Αγγλία (μάλλον απο το dirdirect ψώνισες ) είναι περίπου η ίδια (ίσως και λίγο ακριβότερα) απο αυτή που θα αγόραζες απο τον Νίκο. Ξέροντας επίσης περίπου πόσο αγοράζει χονδρική απο την BTS (τον εισαγωγέα της Halcyon στην Ευρώπη) μπορώ να σου πώ ότι η τιμή που σου είπε είναι 3 φορές πάνω απο την τιμή που αγοράζει. ![]() Εγώ σαν φανατικός Scubaprάκιας ρώτησα πρώτα τον Ποζίδη, που είναι και dealer της Scubapro για κάτι ρυθμιστές που ήθελα να αγοράσω πριν 3 χρόνια ... MK25 S600 φιλική τιμή 500 όταν τότε τον έβρησκα κάτω απο 400 Ευρώ. Η απορεία μου είναι μια... καλά για ΤΟΣΟ μα%&%%ες μας περνάνε;; ![]() ΥΓ 1. Είπαμε να λέμε τα πράγματα με το ονομά τους ΥΓ 2. Και που να τον ρωτήσεις πόσο πουλάει το DPV X-Scooter... ![]() ![]()
__________________
Θάνος Αγγελόπουλος |
#7
|
||||
|
||||
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
Ολα σχετικά είναι....
Halcyon Pathfinder reel Για τα 100 μέτρα 165 ευρώ http://www.aquatec.gr/index.php?page...mart&Itemid=53 Για τα 244 μέτρα 156 ευρώ + κάτι ψιλά http://www.tecdivingshop.com/Reel%26...1505-1507.html ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
Ρώτησα... ρώτησα και έκανα μεγάλη προσπάθεια (τα κατάφερα πάντως) να μην ξεκαρδιστώ στα γέλια...
__________________
I never get narced, or pee in my wetsuit |
#9
|
||||
|
||||
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
Αγαπητέ κύριε Αποστολίδη ο σκοπός της καταχώρησής μου ήταν μια πραγματική απορεία που όντως μου δημιουργήθηκε και ήταν σχετική με το εξής:
Παράθεση:
Παράθεση:
Εσείς από ότι έχω καταλάβει από τα γραφώμενά σας αναλαμβάνετε να εγγυηθείτε ακόμα και προιόντα για τα οποία ο Ιταλικός οίκος δεν έχει εργοστασιακή εγγύηση που είναι τα υπόλοιπα (μάσκες, πέδιλα, ψαροντούφεκα, στολές κλπ). Αυτό είναι υπερ σας αλλά εμένα προσωπικά μου μεταδίδει το μύνημα ότι η εν λόγω κατασκευάστρια εταιρεία (και δέχομαι την διαβεβαίωσή σας) πουλά οτιδήποτε εκτός από ρυθμιστές πίεσης και πλευστότητας χωρίς εγγύηση. Νομίζεται πως αυτό είναι χαρακτηριστικό μιας μεγάλης εταιρείας? Οι μεγάλες εταιρείες αφήνουν την πολιτική εγγύησής τους, να εξαρτάται από τις βουλές του κάθε κατα τόπους αντιπροσώπου? Έπίσης να σας αναφέρω για χάρην τάξης ότι δεν έχω καμία σχέση με την εταιρεία Atomic στην οποία αναφέρεστε. Η δε πολιτική εγγύησης που ακολουθεί η Aeris (η οποία έιναι κομμάτι του ομίλου εταιρειών Pelagic, Hollis, Oceanic κλπ) με εκείνη της άλλης εταιρείας την οποία αντιπροσωπεύω που είναι H Zeagle είναι πανομοιότυπες και καλύπτουν όλα τους τα εμπορεύματα. Με την προυπόθεση ότι ο αγοραστής έχει απόδειξη αγοράς από εγκεκριμένο dealer ή αντιπρόσωπο. Βεβαίως για τους δικούς μας πελάτες κρατάμε αρχείο με κωδικούς οπότε δεν χρειάζεται να προσκομίζουν με κάθε επίσκεψή τους το τιμολόγιο αγοράς. Σε θέματα εγγύησης το μόνο που με απασχολεί σαν αντιπρόσωπος είναι αν το πρόβλημα καλύπτεται από τους όρους της εγγύησης του εκάστοτε προιόντος και το αν ο ιδιοκτήτης έχει σε ισχύ την εγγύησή του (δηλαδή απόδειξη αγοράς από εγκεκριμένο dealer οπουδήποτε στον κόσμο και κανονικό πρωτόκολλο service απο εγκεκριμένους τεχνικούς). Τα διάφορα που αναφέρετε περί μεγέθους παγκόσμιου τζίρου κλπ ξέρετε πολύ καλά πως δεν έχουν καμία σχέση με την πολιτική εγγύησης, δεν απασχολούν καθόλου τον καταναλωτή και επίσης η τοποθέτησή σας είναι κάπως εσφαλμένη σε ότι αφορά τους παγκόσμιους τζίρους των διαφόρων εταιρειών τις οποίες αντιπροσωπεύω σε σχέση με τους τζίρους της Cressi. Βεβαίως και αυτό είναι άσχετο με τον τελικό καταναλωτή. Υποψιάζομαι τους λόγους που σας έχουν οδηγήσει στην δημοσίευση της ανακοίνωσής σας αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Σώτος Χριστοδούλου : 11-09-08 στις 13:24. |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|