Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Θαλάσσιο Περιβάλλον > Η Ζωή στο Βυθό και το Πέλαγος
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Ό,τι ξέρουμε ή θέλουμε να μάθουμε για τους θαλάσσιους οργανισμούς

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #13  
Παλιά 01-08-07, 10:03
Το avatar του χρήστη Physalia
Physalia Physalia is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 29-01-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 5.525
Απάντηση: Classification ή ρωτώντας πάνε στην Πόλη.

Τον μυτόγκα σου το λένε και Σαπουνά (άγνωστο σε μένα γιατί και οποιαδήποτε απόπειρα εμηνείας θα μου ήταν λίαν ευπρόσδεκτη...)


Όσο για τις μπαμπούσκες, είχα ανοίξει ένα άλλο θεματάκι κάποια στιγμή, το Συμβίωση ή ανταγωνισμός.
Ίσως θα ήταν καλύτερο να το είχα ονομάσει μπαμπούσκες.

Εκεί θα βρεις κάποια πραγματάκια για τη θεωρία της ενδοσυμβίωσης επιγραμματικά. Έχω την αίσθηση ότι όσο εξελικτικά ανώτερος είναι ένας οργανισμός τόσο περισσότερο αποτελεί μια θαυμαστή σύνθεση όλων των γωνστών βασίλειων (και ίσως και κάποιων που δεν έχουν ακόμα ανακαλυφθεί )

Δες ας πούμε πώς τα Σιφωνοφόρα (π.χ. η Physalia) αποτελούν ένα θαυμαστό συνδυασμό ανθόζωων (πολύποδες) και σκυφόζωων (μέδουσες).

Η ταξινόμηση είναι μια προσέγγιση, μία άποψη της ζωής όπως εμείς είμαστε σε θέση να την αντιληφθούμε.
Κάποτε η γη μας ήταν επίπεδη και πάνω σε αυτή την αντίληψη χτίστηκε το τότε οικοδόμημα της επιστήμης, αρκετό όμως για να καταφέρουμε να φτάσουμε στη συνειδητοποίηση της νέας πραγματικότητας, του σφαιρικού πλανήτη.
Όλες οι θεωρίες είναι καλές. Από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις. Αρκεί να μην είναι αρτηριοσκληρωτικές και να έχουν το θάρρος να συγκρούονται και ν' αναιρούν τον εαυτό τους όταν έρχεται η ώρα.... Αν αυτό συμβαίνει τότε τα λάθη της επιστήμης είναι ευπρόσδεκτα, θετικά και δημιουργικά.
Το πρόβλημα για μένα είναι οι θεωρίες που δεν επιτρέπουν την αμφισβήτηση, όπως π.χ. οι θρησκείες, ο ρόλος των οποίων έχει περιοριστεί στην τρικλοποδιά και την αδράνεια εδώ και χιλιετίες....



ΥΓ. Εγώ δεν γνωρίζω τη σχέση μπαμπούσκας και μαθηματικών.... Παρακαλώ αναπτύξατε!!
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Physalia : 24-02-08 στις 23:24.
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 21:08.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.