![]() |
|
|||||||
| Ό,τι ξέρουμε ή θέλουμε να μάθουμε για τους θαλάσσιους οργανισμούς |
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απάντηση: Classification ή ρωτώντας πάνε στην Πόλη.
Παράθεση:
αγγλικά: recursion, ελληνικά: αναδρομή (ωραία λέξη εεε? !) Παράθεση:
αγγλικά: n-factorial Πάντως ο όρος ν! προφέρεται στα ελληνικά "νί παραγοντικό" και ορίζει το γινόμενο όλων των αριθμών από 1 ως ν, εκτός της περίπτωσης του 0! που ορίζεται αξιωματικά = 1. Και λίγη φιλοσοφία δε νομίζω πως κάνει κακό, όλα στο παιχνίδι είναι και διευρύνουν την κουβέντα και το μυαλό μας ![]()
__________________
Φοίβος Βιλανάκης :: μερικές φωτογραφίες μου :: Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fivos : 01-08-07 στις 16:39. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Classification ή ρωτώντας πάνε στην Πόλη.
Παράθεση:
Ευχαριστώ για όλα Φοίβο, αλλά ιδιαίτερα για την όμορφη λέξη „αναδρομή“. Δεν μπορώ παρά να σκεφτώ τους κυκλικούς (υπάρχει μια όμορφη ιστοριούλα γι΄ αυτούς γραμμένη από τον Jorge Louis Borges στα άπαντα του) οι οποίοι θεωρώντας τον κόσμο σαν ένα πεπερασμένο σύνολο στοιχείων και υλικών σημείων πίστευαν ότι όλη η ιστορία επαναλαμβάνεται σε αέναους κύκλους, μια και όταν σταματήσουν οι συνδυασμοί όλων των στοιχείων του πεπερασμένου συνόλου θα αρχίσουν και πάλι να επαναλαμβάνονται [n! = n * (n-1)!]. Αν και το νί παραγοντικό είναι σύμφωνα με το link του Wikipedia που παράθεσες προϊόν του 19ου αιώνα και οι κυκλικοί δημιούργημα της πρώιμης Αναγέννησης, παρ΄ ολ΄ αυτά δείχνει τους παράξενους δρόμους που μπορεί να ακολουθήσει η σκέψη. Οι κυκλικοί πίστευαν ότι θα ξαναυπάρξει ο Ιούλιος Καίσαρ, ότι θα ξαναγεννηθεί ο Χριστός και θα ξανασταυρωθεί σε έναν ατέλειωτο κύκλο επαναλήψεων. Όταν δε έκαιγαν στην πυρά τον αρχηγό της αίρεσης αυτής, το μόνο που είχε να πει ήταν ότι βλέπει τον εαυτό του σε μια ατέλειωτη σειρά πυρών να καίγεται μέσα στους αιώνες. Το βρίσκω τουλάχιστον ποιητικό, αν και ο Άγιος Αυγουστίνος αντέκρουσε με επιχειρήματα την αίρεση, τα οποία δυστυχώς δεν θυμάμαι. Πάντως είμαι πεπεισμένος ότι ο Φρήντριχ Νίτσε σε αυτούς στηρίχτηκε για να διατυπώσει την θεωρία του για την συνεχή επανάληψη. Τώρα ξέφυγα όμως όσο δεν παίρνει άλλο και σταματάω εδώ. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Classification ή ρωτώντας πάνε στην Πόλη.
Και με την ευκαιρία της λέξης "αναδρομή", ξαναβουτάω το θέμα από τα μαλλιά και το φέρνω μερικά ποστ πίσω (άντε μάζεψέ το έτσι που έγινε
).Λοιπόν, το έριξα στο διάβασμα για να γεμίσω τα κενά μου σχετικά με τα Βασίλεια και τις υποδιαιρέσεις τους.... για να ανακαλύψω ότι δεν με έπαιρνε να διαβάσω και για τις υποδιαιρέσεις... Τα Βασίλεια ήταν ήδη overdose πληροφορίας για σήμερα!! Πριν όμως προχωρήσω στα επιμέρους στοιχεία να σας πω ότι κάθε βιβλίο που άνοιγα μου έδινε και διαφορετικό σύστημα ταξινόμησης. Στην πορεία θα καταλάβετε ότι όλοι είχαν τις καλύτερες προθέσεις. Ευτυχώς βρήκα μία αναδρομή από ένα ωραιότατο Blog που όλως τυχαίως αναφέρεται στην ενδοσυμβίωση (δεν το έκανα επίτηδες, το ορκίζομαι!): Παράθεση:
Και μετά από αυτή την σύντομη αναδρομή από το καταπληκτικό αυτό blog για το οποίο δεν ξέρω καν ποιόν να ευχαριστήσω, καταφεύγω στην επόμενη πηγή, το εξαιρετικό OCEAN (thx Babis!). Για τα Βακτήρια και τα Αρχαία δε μου δίνει πολλές πληροφορίες. Προφανώς ακόμα τις ψάχνουν. Παραμένει το γεγονός ότι αποτελούν κυρίως μονοκύτταρους οργανισμούς χωρίς διακριτό πυρήνα (το γενετικό υλικό τους -DNA- είναι διάσπαρτο στο κύτταρο). Ενδεικτικά: - Τα Βακτήρια περιλαμβάνουν 10 δικά τους Βασίλεια (!!) και πολλά εκατομμύρια είδη (άγνωστο πόσα, το βιβλίο λέει απλά many millions). - Τα Αρχαία περιλαμβάνουν 3 δικά τους Βασίλεια και επίσης πολλά εκατομμύρια είδη! - Τέλος (αμ δε), οι Ευκαρυώτες περιλαμβάνουν τα Βασίλεια των «Πρωτίστων», των Μυκήτων, των Ζώων και των Φυτών. Υποθέτοντας ότι τα τρία τελευταία μάς είναι λίγο πολύ οικεία, ας δούμε λίγο τι μπάχαλο γίνεται με τα Πρώτιστα. Μεταφράζω: Παράθεση:
(Οι συγγραφείς παραδέχονται την αδυναμία τους να δώσουν σαφή πληροφορία. Η επιστήμη τα έχει δει όλα αλλά συνεχίζει η καημένη την προσπάθεια!) Και για να πάρετε μια ιδέα των προτεινόμενων Βασιλείων και Ανεπίσημων Ομάδων (Informal Groups), παραθέτω κάποια από αυτά: Διάτομα Δινομαστιγωτά Χρυσόφυτα Τρημματοφόρα Κοκκολιθοφόρα Βλεφαριδωτά Ακτινόζωα Ακολουθούν τα Ροδοφύκη και τα Φαιοφύκη σε δικά τους Βασίλεια, χύμα στο κύμα, κάπου μεταξύ των Πρωτίστων και των Φυτών, άγνωσται αι βουλαί των γενετιστών... ![]() Μετά απ'όλα αυτά, ελπίζω να σάς έπεισα ότι δεν φταίω εγώ που δεν ξέρω!!!!!! ![]() Πάω να πιω κάνα κρασάκι γιατί ζαλίστηκα ![]()
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Classification ή ρωτώντας πάνε στην Πόλη.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Classification ή ρωτώντας πάνε στην Πόλη.
Σώτο σίγουρα δεν είναι ό,τι νεότερο κυκλοφορεί στο χώρο. Τα Αρχαία και τα (Ευ)βακτήρια είναι ακόμα ομαδοποιημένα ως Μονήρη.
Δυστυχώς δε μας λέει την πηγή του οπότε δεν ξέρουμε πόσο παλιά μπορεί να είναι η πληροφορία. Όπως και να'χει, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια χαρά ως λίστα αναφοράς για τα βασίλεια των Ζώων και των Φυτών, όπου οι ενστάσεις περιορίζονται σε θέματα πολύ εξειδικευμένα για τις ανησυχίες μας.... Thx! (Υποτίθεται ότι αυτές οι περιλήψεις είναι one-pagers αλλά στην κεντρική σελίδα του ο συγγραφέας προλογίζει το συγκεκριμένο: Summary of living species - 2pages, I cheated.)
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Classification ή ρωτώντας πάνε στην Πόλη.
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Classification ή ρωτώντας πάνε στην Πόλη.
Σε μια από τις παραθέσεις του Φοίβου από την Wikipedia γράφει:
Ο αριθμός των διάφορων ειδών των ζώων που υπάρχει στη Γη ξεπερνά το 1.000.000, που ταξινομούνται σε συνομοταξίες, ομοταξίες, κλάσεις, τάξεις, οικογένειες, γένη, είδη και φυλές. Μερικές από τις συνομοταξίες στις οποίες διαιρείται το ζωικό βασίλειο είναι οι εξής:
Μιλάει όμως για ομοταξίες και κλάσεις. Γνωρίζουμε όμως ότι κλάση = ομοταξία (βλ. Wikipedia). Μήπως τα έχει μπερδέψει λίγο ο αρθρογράφος; Αυτές οι φυλές στο τέλος τι είναι „γένη, είδη και φυλές“; Δεν είπαμε ότι φυλές = Phylum = (ίσως) συνομοταξία; Έχουν περάσει τόσοι αιώνες κι΄ ακόμα ψαχνόμαστε αναθεωρώντας συνεχώς τα βασικά. Από τον Αριστοτέλη και τα „περί φύσης“, μέσω Λουκρήτιου (de rerum natura) και Λινναίου, φτάνουμε στο σήμερα για να διαπιστώσουμε ότι πρέπει πάλι να ξεκινήσουμε από την αρχή. Πλάκα έχει πάντως. ![]() |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|