Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Σχετικά με την Αυτόνομη Κατάδυση > Εκπαίδευση, Προβληματισμοί και Εμπειρίες
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Ας μοιραστούμε τις εμπειρίες μας, για ακόμη πιο απολαυστικές βουτιές...

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Θα ήθελες να συμμετάσχεις σε μια τέτοιου είδους συστημ
Θα ήθελα να συμμετέχω, αλλά δεν ξέρω που. 22 44,90%
Συμμετέχω ήδη σε συστηματική προπόνηση. 8 16,33%
Προπονούμαι μόνος μου / δεν μου χρειάζεται. 19 38,78%
Ψήφισαν: 49. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 18-02-10, 18:33
pennouninio pennouninio is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 12-10-2009
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 65
Απάντηση: Χρειάζονται οι αυτοδύτες προπόνηση??

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο pennouninio Εμφάνιση μηνυμάτων
καλημέρα, και εμένα θα με ενδιέφερε να συμμετάσχω αν οργανωθεί κατι τέτοιο
ουπςςς...τώρα είδα ότι είναι η πισίνα στον Αλιμο ...

βεβαια οτι ενδιαφερομαι αυτό είναι σίγουρο αλλα δεν ξέρω κατα πόσο συχνά θα μπορώ να συμμετάσχω καθώς μένω στα βόρεια ...
θα προσπαθησω όμως !!
__________________
Πέννυ Κατσογιάννου
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-02-10, 10:31
Το avatar του χρήστη geogeo
geogeo geogeo is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 6.155
Απάντηση: Χρειάζονται οι αυτοδύτες προπόνηση??

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο neokles Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραία θα ήταν αλλα από οτι καταλαβαίνω τους περισσότερους τουε βολεύει ο Νότος.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο pennouninio Εμφάνιση μηνυμάτων
ουπςςς...τώρα είδα ότι είναι η πισίνα στον Αλιμο ...

βεβαια οτι ενδιαφερομαι αυτό είναι σίγουρο αλλα δεν ξέρω κατα πόσο συχνά θα μπορώ να συμμετάσχω καθώς μένω στα βόρεια ...
θα προσπαθησω όμως !!
Πάντως δεν είναι δύσκολη η πρόσβαση. Από τον σταθμό του Ηλεκτρικού στο Φάληρο παίρνεις το τραμ και σε αφήνει ακριβώς έξω από την πισίνα.

Η εμπειρία μου από την πρώτη χρονιά λέει ότι αξίζει ο κόπος και με το παραπάνω

Επίσης δεν είναι ότι τους περισσότερους τους βολεύει ο νότος. Είναι ότι έχουμε πρόσβαση στην δημοτική πισίνα του Αλίμου λόγω της έδρας του Συλλόγου που είναι στον Αλιμο.

__________________
Γιώργος Κυπραίος
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-02-10, 10:39
pennouninio pennouninio is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 12-10-2009
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 65
Απάντηση: Χρειάζονται οι αυτοδύτες προπόνηση??

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο geogeo Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάντως δεν είναι δύσκολη η πρόσβαση. Από τον σταθμό του Ηλεκτρικού στο Φάληρο παίρνεις το τραμ και σε αφήνει ακριβώς έξω από την πισίνα.

Η εμπειρία μου από την πρώτη χρονιά λέει ότι αξίζει ο κόπος και με το παραπάνω

Επίσης δεν είναι ότι τους περισσότερους τους βολεύει ο νότος. Είναι ότι έχουμε πρόσβαση στην δημοτική πισίνα του Αλίμου λόγω της έδρας του Συλλόγου που είναι στον Αλιμο.

ευχαριστώ πολύ.
__________________
Πέννυ Κατσογιάννου
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 01-03-10, 11:58
Το avatar του χρήστη seafarer
seafarer seafarer is offline
 
Εγγραφή: 21-07-2007
Περιοχή: ΡΕΘΥΜΝΟ
Μηνύματα: 962
Απάντηση: Χρειάζονται οι αυτοδύτες προπόνηση??

Πρόλογος (…και καλά).

To Power Scuba είναι ένα δραστικό σχέδιο (project) εκγύμνασης των ανθρώπων που ασχολούνται με την αυτόνομη κατάδυση και είναι πιστοποιημένοι αυτοδύτες. Κάτι σαν το Power Yoga ας πούμε αλλά καμία σχέση! Επινοήθηκε πριν καιρό από τον υπογράφων και έμεινε στα συρτάρια (ή μάλλον στα αρχεία του υπολογιστή) λόγω πολλών προβλημάτων. Αποτελείται από μια σειρά διαφορετικών άρθρων κάτω από τον γενικό τίτλο που αφορούν προπονητικά ερεθίσματα στην διαδικασία της αυτόνομης κατάδυσης και πως αυτά θα μεταφερθούν στο υποσυνείδητο του κάθε αυτοδύτη και αυτοδύτριας και θα γίνουν βίωμα του για να τον συντροφεύουν σε κάθε βουτιά. Είναι ένα φιλόδοξο σχέδιο εργασίας που παρουσιάζεται με πολλή χαρά για να προσφέρει έστω την ελάχιστη γνώση σε όλους. Βλέπετε, βρισκόμαστε στην Ελλάδα και η γνώση είναι ακόμη τζάμπα! Αν ήμασταν στην Αμερική προφανώς θα το πουλούσα σαν προϊόν και η ονομασία του και μόνο θα ήτανε προστατευμένη. Ασε που θα έκανα και διατριβή στο πανεπιστήμιο! Επίσης θα είχα και τα αποκλειστικά δικαιώματα του τίτλου και αυτού του τρόπου εκγύμνασης και ένα δίκτυο από personal trainers που θα το διδάσκανε στις πισίνες και η μπίζνα θα έπεφτε σύννεφο! Μετά δεν θα σας μιλούσα. Θα είχα περάσει σε άλλο επίπεδο πτωχοί και απλοί μου συνδύτες και συνδύτριες! Τέλος πάντων! Κανείς δεν είναι τέλειος!
Ας σοβαρευτούμε τώρα. Ανασύρθηκε και παρουσιάζετε με αφορμή την επιθυμία των αυτοδυτών σε συλλογικό επίπεδο (όλα τα ωραία από εμάς ξεκινάνε – γουστάρω! ) για μια ομαδική προπονητική διαδικασία που σκοπό θα έχει την αποδοτικότερη και καλύτερη καταδυτική ικανότητα στις καταδύσεις με συσκευές αέρα. Και επειδή είμαι και θα παραμείνω αυτός που σας μιλάει (ή μάλλον σας γράφει) σας παρουσιάζω το πρώτο άρθρο με πολλή αγάπη!

Υ.Γ. Η εργασία στηρίχτηκε σε αναφορές και διεθνή συγγράμματα από άρθρα της DAN και αμερικάνικων σχολών, καθώς και σε βιβλιογραφίες σχετικές με την προπόνηση σε αυτοδύτες. Σε γενικότερες γραμμές από τα βιβλία της σχολής, προσαρμόστηκε όμως σε μεγάλο βαθμό στην πραγματικότητα μιας ομαδικής δουλειάς ακριβώς όπως θα θέλαμε να πραγματοποιηθεί σε συλλογικό καταδυτικό επίπεδο.

Μπλε νερά σε όλους και όλες!
Το καλοκαίρι είναι κοντά!
Ο χειμώνας ''είπε το ποίημα''!

ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ

δείτε το πλήρες κείμενο εδώ http://www.rsdc.gr/
ή πατήστε εδώ για κατέβασμα του αρχείου http://img694.yfrog.com/i/resultfile.pdf/
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: pdf result_file.pdf (94,0 KB, 3 εμφανίσεις)
__________________
Να σέβεσαι την θάλασσα. Είναι ανώτερη από 'σένα. Πάντα ήταν. Πάντα θα 'ναι!
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
https://kostasandreadis.blogspot.gr/
https://kostasandreadis.wordpress.com/
https://www.facebook.com/kandreadis
https://www.facebook.com/guidedivingmanual/

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη seafarer : 11-03-10 στις 10:23.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 01-03-10, 13:21
Το avatar του χρήστη neokles
neokles neokles is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Ν. Ψυχικό
Μηνύματα: 1.172
Απάντηση: Χρειάζονται οι αυτοδύτες προπόνηση??

Ευχαριστούμε κύριε προπονητά!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 04-03-10, 12:53
Το avatar του χρήστη AIGAIAS
AIGAIAS AIGAIAS is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 23-05-2008
Περιοχή: NORWAY......
Μηνύματα: 74
Απάντηση: Χρειάζονται οι αυτοδύτες προπόνηση??

Καταρχήν, μπράβο στόν Σύλλογο που κατόρθωσε να δεσμεύσει εστω και μία διαδρομή στην πισίνα του Αγ. Κοσμά. Μην ξεχνάμε οτι οι πισίνες του Αγ.Κοσμά ειναι μόνο 4, και ως εκ τούτου οι διαδρομές τους περιζήτητες.

Κατά δεύτερον απαντώ : ΝΑΙ στο ερώτημα.

Δεν θα μπώ στην διαδικασία να αναλύσω τι ειναι Hobby, Αθλημα, η απλή απασχόληση.......και ούτε και με ενδιαφέρει αν το σκάκι, η πρέφα, και η Μονόπολη ανήκουν στα extreme sports.
Συμφωνώ ομως απόλυτα ότι η αυτόνομη κατάδυση ειναι μια δραστηριότητα που εκτός απο την γνώση, απαιτεί και κάποιες σωματικές δεξιότητες.
To ερώτημα που έθεσε ο Χρήστος ‘’ αν οι αυτοδύτες χρειάζονται προπόνηση’’, δεν χρειάζεται να εισαι απόφοιτος του Harvard για να το απαντήσεις.
Η τακτική προπόνηση (ο καθένας μας κρίνει μόνος του με ποιά συχνότητα), αποτελεί την βάση οχι μόνο για την συντήρηση των σωματικών δεξιοτήτων του, αλλά και αρκετών νοητικών, διότι όταν μπαινουμε στιν πισίνα να κάνουμε 2-3 ασκησούλες υδροβιότητας, δεν κινητοποιούμε μόνο τους μύς, αλλά επαναφέρουμε στο μυαλό μας και τους αντίστοιχους νοητικούς αυτοματισμούς που ειχαμε αφομοιώσει στη διάρκεια της εκπαίδευσης μας. Όσο πιο αυτόματα γίνονται κάποιες αντιδράσεις κάτω απο το νερό, τόσο ασφαλέστερα καταδυόμαστε. (πχ. Ασκήσεις εφεδρικής παροχής αέρα, free flow response, ktl.).
Ο φίλος Χρήστος πολύ σωστά χρησιμοποιεί την λέξη προπόνηση και συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Για μερικούς απο εμάς ομως, η λέξη αυτή ταυτίζεται με γυμναστήρια, πάγκους με βάρη, διαδρόμους, body builderαδες, pilates, καθρέπτες για να βλέπουμε και ποιοί μας θαυμάζουν, και ι-POD στα αυτιά γιατί ειναι trendy.( μην μου την πέσετε ολοι μαζί, κάνω και λίγο πλάκα........προς θεού δεν ειναι ολοι ετσι).
Η οποιαδήποτε σωματική άσκηση καταρχήν ειναι χρήσιμη για εμάς τους ιδιους. Μην τα επαναλαμβάνουμε...........(βελτ ιώνει την φυσική κατάσταση, και βοηθά την ψυχωσωματική μας λειτουργία........κτλ.).
Σαν αυτοδύτες ομως, αν μιλάμε για προπόνηση, τότε χρειάζεται το κάτι παραπάνω. Το γυμναστήριο και η φυσική κατάσταση ειναι πολύ ευεργετικά μέν, αλλά και η επαφή με το υγρό στοιχείο ειναι πολύ σημαντική δε.

Μακάρι να μπορούσε ο Σύλλογος να δεσμεύσει, (με την βοήθεια της μαμάς αρχής ΕΟΥΔΑΑΤΚ), και αλλες διαδρομές, η ακόμα καλύτερα να μπορούσε να αξιοποιήσει την πισίνα που ρημάζει (αν δεν απατώμαι) στις εγκαταστάσεις της ΕΟΥΔΑΑΤΚ...............και που κάποτε ηταν το προπονητήριο της Εθνικής Ομάδας Τεχνικής Κολύμβησης. Εχουμε καμιά εικόνα αλήθεια????

ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΒΑΡΑΤΕ!!!!!ΑΣΤΕΙΑ ΤΟ ΕΙΠΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΥΔΑΑΤΚ

Det er som å snakke til en vegg.....
(ειναι σαν να μιλάς σε Νορβηγικό ντουβάρι)


Δημ. Αδάμης

__________________
αισθάνομαι καυτή την ανάσα του χρόνου.......
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 04-03-10, 21:38
Το avatar του χρήστη seafarer
seafarer seafarer is offline
 
Εγγραφή: 21-07-2007
Περιοχή: ΡΕΘΥΜΝΟ
Μηνύματα: 962
Απάντηση: Χρειάζονται οι αυτοδύτες προπόνηση??

Ενα προγραμματάκι που μπορούν να χρησιμοποιήσουν αρκετοί που θα ήθελαν τώρα που πλησιάζει η άνοιξη να θυμηθούνε το γυμναστήριο ή να το επισκεφτούν και για πρώτη φορά (για τα πάντα υπάρχει η πρώτη φορά)

υ.γ. Παρακαλώ, ρωτήστε μόνο τους ειδικούς στα γυμναστήρια και οχι τους φίλους σας που ενδέχεται να ξέρουν απο όργανα!!!
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: pdf result_file3.PDF (70,7 KB, 25 εμφανίσεις)
__________________
Να σέβεσαι την θάλασσα. Είναι ανώτερη από 'σένα. Πάντα ήταν. Πάντα θα 'ναι!
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
https://kostasandreadis.blogspot.gr/
https://kostasandreadis.wordpress.com/
https://www.facebook.com/kandreadis
https://www.facebook.com/guidedivingmanual/

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη seafarer : 04-03-10 στις 21:46.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 19:54.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.