![]() |
|
|||||||
| Η λέξη ταμπού. Ο κόσμος το 'χει τούμπανο... |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: IWR (In Water Recompression)
Παράθεση:
Παρένθεση: Σε αποστολές του τύπου "βρεττανικός" θα ήθελα προσωπικά να δω ότι ο σταθμός υποστήριξης στην επιφάνεια διαθέτει για τους λόγους που αναφέρεις on board θάλαμο επανασυμπίεσης (αν αυτό δεν γίνεται ήδη). Παράθεση:
Δεν έχω πρόσβαση σε κάποιο λογισμικό αυτή τη στιγμή γι' αυτό θα προσπαθήσω να φτιάξω ένα θεωρητικό σενάριο παρόμοιο με το δικό σου, από μνήμης, πινάκων αποσυμπιεσης. (Αν υπάρχει κάνενα λάθος σοβαρό διορθώστε). Υποθέτω, πώς έκανες ανάδυση απο τα 40 μέτρα μετά από παραμονή 30 λεπτών λοιπόν. Οι υποχρεώσεις σου σε στάσεις / χρόνους αποσυμπίεσης υποθέτω (αυθαίρετα) με μια προσπάθεια να είμαι κοντά στην πραγματικότητα ότι ήταν οι εξής: 12 m / 2 λεπτά 9 m / 6 λεπτά 6 m / 11 λεπτά 3 m / 19 λεπτά Νοουμένου ότι δεν έχεις συμπτώματα νόσου, και μπορείς να κατεβείς, κατεβαίνεις με δύτη ασφαλείας (έχουμε πει για την προτίμηση περί full face mask κλπ) και κάνεις την εξής διαδικασία στάσεων: 12 m / 2 λεπτά 9 m / 9 λεπτά 6 m / 17 λεπτά 3 m / 29 λεπτά Ακολούθως αναδύεσαι, σε βοηθούν να ανέβεις στο σκάφος χωρίς τον φόρτο εξοπλισμου σου και αναπνέεις για 30 λεπτά τουλάχιστον φαρμακευτικό οξυγόνο και αν χρειαστεί συνεχίζεις για τον θάλαμο. Ισχύει ότι ισχύει για υποψία περιστατικού νόσου (υγρά - προστασία από απώλεια θερμότητας - θέση ανάνηψης - παρακολούθηση ζωτικών λειτουργιών δηλ. αναπνοής). ΣΗΜΕΙΩΣH: Αν υπήρχε διαθέσιμο άλλο μίγμα -- πιό πλούσιο σε οξυγόνο -- θα μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις με τους ίδιους χρόνους για περισσότερη ασφάλεια. Η τοξικότητα του οξυγόνου στο ΚΝΣ, η υποθερμία, η εγρήγορση του δύτη και η ελαχιστοπόιηση της μυικής δραστηριότητας είναι θέματα που πρέπει να απασχολούν την ομάδα στήριξης κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αυτής. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Σώτος Χριστοδούλου : 12-06-07 στις 16:07. |
|
|