![]() |
|
|||||||
| Nitrox, Trimix κι άλλες άγνωστες λέξεις... |
| Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Έχετε κάνει/θέλετε να κάνετε κάποιο σχολείο Nitrox; | |||
| Ναι έχω κάνει και βουτάω συχνά με Nitrox |
|
38 | 52,78% |
| Ναι έχω κάνει αλλά δεν βουτάω συχνά με Νitrox |
|
15 | 20,83% |
| Όχι δεν έχω κάνει, αλλά θα με ήθελα να κάνω |
|
18 | 25,00% |
| Όχι δεν έχω κάνει και ούτε θέλω να κάνω |
|
1 | 1,39% |
| Ψήφισαν: 72. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου | |||
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Nitrox
Εγω αναλογα με την βουτια καθοριζω και το εαν θα κανω nitrox η οχι. Τις περισσοτερες φορες τις βουτιες τις κανω αερα. Στον επαγγελματικο τομεα ομως τις περισσοτερες φορες σε δυσκολες και ζορικες βουτιες ΠΑΝΤΑ κανω nitrox. (ακομα και Ο2) Συμαντικος παραγοντας ειναι και ο ιδιος με του φιλου Δημητρη οτι τα μειγματα τα φτιαχνω μονος μου και ειναι πολυ οικονομικοτερα και πιο εμπιστα. Και σαφως χρησιμοποιω και στις φιαλες αποσυμπιεσης.
__________________
Antzoulis Underwater Professional Services Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Αττικής. ΑΡΧΕΙΟ ΑΡΘΡΩΝ Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Antzoulis : 15-06-07 στις 00:01. |
|
|