Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Τεχνική Κατάδυση > Καταδύσεις με μείγματα αερίων
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Nitrox, Trimix κι άλλες άγνωστες λέξεις...

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Έχετε κάνει/θέλετε να κάνετε κάποιο σχολείο Nitrox;
Ναι έχω κάνει και βουτάω συχνά με Nitrox 38 52,78%
Ναι έχω κάνει αλλά δεν βουτάω συχνά με Νitrox 15 20,83%
Όχι δεν έχω κάνει, αλλά θα με ήθελα να κάνω 18 25,00%
Όχι δεν έχω κάνει και ούτε θέλω να κάνω 1 1,39%
Ψήφισαν: 72. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #9  
Παλιά 14-06-07, 23:56
Το avatar του χρήστη Antzoulis
Antzoulis Antzoulis is offline
 
Εγγραφή: 08-06-2007
Περιοχή: Kallithea
Μηνύματα: 121
Απάντηση: Nitrox

Εγω αναλογα με την βουτια καθοριζω και το εαν θα κανω nitrox η οχι. Τις περισσοτερες φορες τις βουτιες τις κανω αερα. Στον επαγγελματικο τομεα ομως τις περισσοτερες φορες σε δυσκολες και ζορικες βουτιες ΠΑΝΤΑ κανω nitrox. (ακομα και Ο2) Συμαντικος παραγοντας ειναι και ο ιδιος με του φιλου Δημητρη οτι τα μειγματα τα φτιαχνω μονος μου και ειναι πολυ οικονομικοτερα και πιο εμπιστα. Και σαφως χρησιμοποιω και στις φιαλες αποσυμπιεσης.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Antzoulis : 15-06-07 στις 00:01.
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 22:04.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.