![]() |
|
Καταδύσεις με οροφή: Η επικίνδυνη γοητεία της εξερεύνησης |
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
||||
|
||||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Video :
http://link.brightcove.com:80/servic...cpid1785324713 Σε σχέση με το αν γνώριζε η Βρεταννικός ΑΕ προσωπικά δεν έχω καμία ιδέα (κι εδώ που τα λέμε δεν καίγομαι κιόλας να μάθω ![]() |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
|
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Απ' όσο ξέρω κι εγώ οι καταδύσεις έγιναν σε συνεργασία και πλήρη συννενόηση με την "ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΣ Α.Ε."
![]() ΥΓ: Στην συνέντευξη ο δύτης αναφέρει ότι (they) σκοπεύουν να βάλουν υποβρύχιο να μεταφέρει κόσμο στον Βρετανικό. Έχει αναφερθεί ξανά αυτή η πληροφορία ή είναι κάτι καινούργιο? ![]()
__________________
Φοίβος Βιλανάκης :: μερικές φωτογραφίες μου :: Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fivos : 12-09-08 στις 20:36. |
#4
|
||||
|
||||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Σήμερα παρουσιάζεται από το BBC News η ανταπόκριση του φίλου Malcolm Brabant σχετικά με το ναυάγιο του Βρεταννικού και την τουριστική του ανάπτυξη δια μέσου "υποβρυχιοποίησης".
Δείτε το εδώ: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7718245.stm (στην αρχή βγαίνει ένα διαφημιστικό για laptop και το βίντεο ξεκινά αμέσως μετά).
__________________
Beracuda #28 Μέλος ΤΗΘΥΣ “O ΑΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΝΑΙ ΑΓΑΘΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤIΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ“: Jacques-Yves Cousteau, το 1988 έγινε μέλος της Γαλλικής Aκαδημίας με την αναγγελία αυτή! |
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Δεν ξέρω πόσο κοστίζει το υποβρύχιο (μερικές 100άδες χιλιάδες ευρώ?) αλλά υπολογίζοντας και το κόστος συντήρησης και υποστήριξης πιθανώς να είναι πολύ φιλόδοξο το σχέδιο, αν σκεφτεί κανείς ότι το ναυάγιο βρίσκεται σε περιοχή με ισχυρά ρεύματα και δεν έχει πάντα και τον καλύτερο καιρό οπότε δεν μπορεί να βουτιέται όλο το χρόνο. Μακάρι πάντως να πάει καλά, το όλο εγχείρημα φαίνεται πολύ εντυπωσιακό ![]() Όσο για τα 500$, δεν είναι και λίγα αλλά δεν είναι και αστρονομικό το ποσό για μια εντυπωσιακή βουτιά με βαθυσκάφος ![]()
__________________
Φοίβος Βιλανάκης :: μερικές φωτογραφίες μου :: |
#6
|
||||
|
||||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Λέτε να δούμε ατελείωτες ουρές στη Κέα και λίστες αναμονής; ![]() Όπως και να έχει το συγκεκριμένο θέμα, η προσθήκη στη περιοχή του Burdigala και του "άγνωστου αεροπλάνου" σίγουρα θα ανεβάσει το ενδιαφέρον του κόσμου σε μια 3 σε 1 κατάσταση. Οψόμεθα.
__________________
Beracuda #28 Μέλος ΤΗΘΥΣ “O ΑΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΝΑΙ ΑΓΑΘΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤIΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ“: Jacques-Yves Cousteau, το 1988 έγινε μέλος της Γαλλικής Aκαδημίας με την αναγγελία αυτή! |
#7
|
||||
|
||||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Μιχάλη ξέρεις ότι και εγώ σε εκτιμώ και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Είναι δύσκολο το έργο που έχεις και σου εύχομαι κάθε επιτυχία. ![]() Παράθεση:
![]() ![]() ![]() Παράθεση:
Όταν γίνει ατύχημα όμως θα γίνει μια καλή δυσφήμηση όπως έχει γίνει και στο παρελθόν σε ναυάγια του εξωτερικού. Συχνά μετά από καταδυτικά ατυχήματα (έκτων υστέρων έρχεται η πολιτεία και απαγορεύει της καταδύσεις βλέπε λίμνη Βουλιαγμένης) στην προσπάθεια της να προστατέψει τον αυτοδύτη. Καλώς η κακώς (δεν το εξετάζω) στην Ελλάδα υπάρχουν 2 είδη νομοθεσίας που αφορούν τις καταδύσεις. 1. Επαγγελματικές καταδύσεις (υποβρύχιες εργασίες, με τον κανονισμό 10) και 2. Καταδύσεις αναψυχής νόμος 3409. Εάν γίνει ένα δυστύχημα η ατύχημα σε κατάδυση στον Βρετανικό ποιος θα αποζημιώσει τους οικείους η το θύμα ? Τα 180 + κέντρα καταδύσεων στην Ελλάδα για να λειτουργήσουν είναι υποχρεωμένα από τον νόμο να παρέχουν ασφαλιστική κάλυψη στους πελάτες τους ώστε σε περίπτωση ατυχήματος να υπάρχει η υποστήριξη από την ασφαλιστική εταιρεία. Παράθεση:
![]() Σχετικά με καθεστώς ιδιοκτησίας μνημείων θα μπορούσα να γράφω για ώρες όμως αυτό που έχει σημασία είναι η ενέργειες που κάνει το κράτος και μόνο αυτές. Άρα ότι και να λέμε εμείς τώρα είναι άνευ ουσίας αφού τελική απόφαση θα λάβει ο κράτος όταν κριθεί αναγκαίο. Με την Υπουργική Απόφαση ΥΠΠΟ/ΓΔΑΠΚ/ΑΡΧ/Α1/Φ43/48604/3385/5-9-2003 ΦΕΚ 1701/Β΄/19-11-2003 και ύστερα από εισήγηση της ΕΕΑ χαρακτηρίσθηκαν ως πολιτιστικά αγαθά τα ναυάγια πλοίων και αεροσκαφών άνω των 50 ετών από την ημερομηνία ναυάγησής τους. Επίσης, με την ίδια Υπουργική Απόφαση ορίσθηκε ζώνη προστασίας 300 μ. πέριξ ενός εκάστου κατά το άρθρο 15,4 του ν. 3028/2002. Επίσης υπάρχει ο νομικός ορισμός του πολεμικού πλοίου κατά το άρθρο 8,2 της Σύμβασης της Γενεύης του 1958 «Περί ανοιχτής θαλάσσης». Καθώς και το άρθρο 29 της Σύμβασης για το Δίκαιο της Θάλασσας του 1982. Επίσης το υπουργείο εθνικής άμυνας ασκεί εξουσία επί των πολεμικών πλοίων και αεροσκαφών σύμφωνα με τις διατάξεις του ΝΔ 2648/1953 μέσω του Μετοχικού Ταμείου του Πολεμικού Ναυτικού ΝΑΤ. Και τέλος έχουμε το δίκαιο ναυαγιαίρεσης (ν. 2881/2001) καθώς και τα δικαιώματα εξακριβωμένων ιδιοκτητών ή άλλων κανόνων ναυτικού δικαίου που στην περίπτωση μας έρχονται σε αντίθεση με τον αρχαιολογικό νόμο που χαρακτηρίζουν τα ναυάγια άνω των 50 ετών ως πολιτιστικά αγαθά και προστατεύονται από τον αρχαιολογικό νόμο. Αν δούμε τώρα τα διεθνή που αφορούν την πολιτιστική κληρονομιά έχουμε : Τα περί ναυαγίων με νεκρούς που θεωρούνται υγροί τάφοι και απαγορεύεται η διείσδυση σε αυτά με το σκεπτικό ότι διαταράσσεται ο υγρός τάφος. Την Σύμβαση της Ουνέσκο για την προστασία της υποβρύχιας πολιτιστικής κληρονομιάς που αποτελεί το διεθνές θεσμικό πλαίσιο με σκοπό να εξασφαλίζει σε μεγάλο βαθμό την προστασία της κληρονομιάς αυτής. Οι γενικές αρχές που εκφράζει η Σύμβαση είναι: Παράθεση:
![]() |
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο, χαρακτηρισμένο ως μνημείο από το ελληνικό κράτος, άλλαζε ιδιοκτήτες, αν και βυθισμένο στη θάλασσα της Τζιας. Γι’ αυτό και το υπουργείο Πολιτισμού έθεσε ως όρο στο National Geographic να μη θίξει θέματα ιδιοκτησίας του «Βρετανικού», καθώς το ζήτημα δεν έχει λυθεί. Κατάδυση στο γρίφο του «Βρετανικού» Πέμπτη, 30.04.09 ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΣ ΠΑΝΟΣ Ελεύθερος Τύπος http://www.e-tipos.com/newsitem?id=87611 |
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Ας υποθέσουμε οτι είστε ο νόμιμος ιδιοκτήτης ενός οικοπέδου κάπου στην Ελλάδα και θέλετε να χτίσετε ένα οίκημα. Ο χώρος είναι μεν ιδιόκτητος αλλά καθώς βρίσκεται στην ελληνική επικράτεια χρειάζεστε άδεια από την Πολεοδομία, η οποία "ασκεί εξουσία" πάνω στο χώρο και βεβάιως μπορεί να επιβάλει κυρώσεις αν διαπιστώσει παραβάσεις. Το οικόπεδο σας δεν ανήκει στην Πολεοδομία, αλλά εσείς δεν μπορέιτε να κάνετε ότι θέλετε με αυτό.
Νομίζω οτι είναι μια καλή αναλογία για να καταλάβουμε την διαφορά μεταξύ ιδιοκτησίας και άσκησης εξουσίας. Δεν θα ήθελα να επεκταθώ παραπάνω σε αυτό το ζήτημα γιατί θεωρώ ότι είναι μια συζήτηση που δεν οδηγεί πουθενά και μπορεί να προκαλέσει ανώφελες εντάσεις. Είμαι σίγουρος οτι και οι δύο πλευρές το έχουν ψάξει το θέμα νομοθετικά. Αν ηταν απλά τα πράγματα πιστέυετε οτι δεν θα είχε γίνει κάτι όλα αυτά τα χρόνια? Φαίνεται όμως οτι τελευταία επικράτησε η άποψη οτι το ναυάγιο πρέπει επιτέλους να αξιοποιηθεί και δεδομένου οτι ο στόχος αυτός είναι κοινός τα πράγματα οδήγησαν σε αυτή τη συνεργασία που σιγά-σιγά αποδίδει καρπούς. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη farmamic : 06-05-09 στις 02:04. |
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Beracuda: θέλω και εγώ να πούμε ορισμένα πράγματα. Θα έρθω σε επαφή το συντομότερο.
|
![]() |
|
|