Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Τεχνική Κατάδυση > Ναυαγιοκατάδυση - Σπηλαιοκατάδυση
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Καταδύσεις με οροφή: Η επικίνδυνη γοητεία της εξερεύνησης

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 12-09-08, 19:37
Το avatar του χρήστη paris
paris paris is offline
 
Εγγραφή: 02-09-2007
Μηνύματα: 88
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Video :

http://link.brightcove.com:80/servic...cpid1785324713


Σε σχέση με το αν γνώριζε η Βρεταννικός ΑΕ προσωπικά δεν έχω καμία ιδέα (κι εδώ που τα λέμε δεν καίγομαι κιόλας να μάθω)
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 12-09-08, 20:24
psyche psyche is offline
 
Εγγραφή: 07-06-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 145
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο paris Εμφάνιση μηνυμάτων
Video :

http://link.brightcove.com:80/servic...cpid1785324713


Σε σχέση με το αν γνώριζε η Βρεταννικός ΑΕ προσωπικά δεν έχω καμία ιδέα (κι εδώ που τα λέμε δεν καίγομαι κιόλας να μάθω)
Στο 00:47 του δεύτερου βίντεο δείχνει να έχουν φορτωμένα τα πράγματά τους σε ένα βανάκι της "ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΣ Α.Ε.", οπότε μάλλον πως θα είχαν ενημερωθεί...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 12-09-08, 20:30
fivos fivos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Περιοχή: Αθήνα, Αγ.Ανάργυροι
Μηνύματα: 5.011
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Απ' όσο ξέρω κι εγώ οι καταδύσεις έγιναν σε συνεργασία και πλήρη συννενόηση με την "ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΣ Α.Ε."

ΥΓ: Στην συνέντευξη ο δύτης αναφέρει ότι (they) σκοπεύουν να βάλουν υποβρύχιο να μεταφέρει κόσμο στον Βρετανικό. Έχει αναφερθεί ξανά αυτή η πληροφορία ή είναι κάτι καινούργιο?
__________________
Φοίβος Βιλανάκης :: μερικές φωτογραφίες μου ::

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fivos : 12-09-08 στις 20:36.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 09-11-08, 22:48
Το avatar του χρήστη Beracuda
Beracuda Beracuda is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 27-06-2007
Περιοχή: Κηφισιά & Κούνδουρος, Κέα
Μηνύματα: 293
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Σήμερα παρουσιάζεται από το BBC News η ανταπόκριση του φίλου Malcolm Brabant σχετικά με το ναυάγιο του Βρεταννικού και την τουριστική του ανάπτυξη δια μέσου "υποβρυχιοποίησης".

Δείτε το εδώ: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7718245.stm
(στην αρχή βγαίνει ένα διαφημιστικό για laptop και το βίντεο ξεκινά αμέσως μετά).
__________________
Beracuda
#28 Μέλος ΤΗΘΥΣ

“O ΑΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΝΑΙ ΑΓΑΘΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤIΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ“: Jacques-Yves Cousteau, το 1988 έγινε μέλος της Γαλλικής Aκαδημίας με την αναγγελία αυτή!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 10-11-08, 00:13
fivos fivos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Περιοχή: Αθήνα, Αγ.Ανάργυροι
Μηνύματα: 5.011
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Beracuda Εμφάνιση μηνυμάτων
Σήμερα παρουσιάζεται από το BBC News η ανταπόκριση του φίλου Malcolm Brabant σχετικά με το ναυάγιο του Βρεταννικού και την τουριστική του ανάπτυξη δια μέσου "υποβρυχιοποίησης".
Αν άκουσα καλά αναφέρει ότι το υποβρύχιο θα μεταφέρει 3 passengers x 500 US$ ο καθένας = 1500$ τη βουτιά και ότι θα αρχίσει η όλη επιχείρηση να βγάζει κέρδος σε 1-2 χρόνια.
Δεν ξέρω πόσο κοστίζει το υποβρύχιο (μερικές 100άδες χιλιάδες ευρώ?) αλλά υπολογίζοντας και το κόστος συντήρησης και υποστήριξης πιθανώς να είναι πολύ φιλόδοξο το σχέδιο, αν σκεφτεί κανείς ότι το ναυάγιο βρίσκεται σε περιοχή με ισχυρά ρεύματα και δεν έχει πάντα και τον καλύτερο καιρό οπότε δεν μπορεί να βουτιέται όλο το χρόνο.

Μακάρι πάντως να πάει καλά, το όλο εγχείρημα φαίνεται πολύ εντυπωσιακό

Όσο για τα 500$, δεν είναι και λίγα αλλά δεν είναι και αστρονομικό το ποσό για μια εντυπωσιακή βουτιά με βαθυσκάφος
__________________
Φοίβος Βιλανάκης :: μερικές φωτογραφίες μου ::
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 10-11-08, 01:02
Το avatar του χρήστη Beracuda
Beracuda Beracuda is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 27-06-2007
Περιοχή: Κηφισιά & Κούνδουρος, Κέα
Μηνύματα: 293
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο fivos Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν άκουσα καλά αναφέρει ότι το υποβρύχιο θα μεταφέρει 3 passengers x 500 US$ ο καθένας = 1500$ τη βουτιά και ότι θα αρχίσει η όλη επιχείρηση να βγάζει κέρδος σε 1-2 χρόνια.
Δεν ξέρω πόσο κοστίζει το υποβρύχιο (μερικές 100άδες χιλιάδες ευρώ?) αλλά υπολογίζοντας και το κόστος συντήρησης και υποστήριξης πιθανώς να είναι πολύ φιλόδοξο το σχέδιο, αν σκεφτεί κανείς ότι το ναυάγιο βρίσκεται σε περιοχή με ισχυρά ρεύματα και δεν έχει πάντα και τον καλύτερο καιρό οπότε δεν μπορεί να βουτιέται όλο το χρόνο.

Μακάρι πάντως να πάει καλά, το όλο εγχείρημα φαίνεται πολύ εντυπωσιακό

Όσο για τα 500$, δεν είναι και λίγα αλλά δεν είναι και αστρονομικό το ποσό για μια εντυπωσιακή βουτιά με βαθυσκάφος
Φοίβο συμφωνώ απόλυτα με το σκεπτικισμό σου. Από σκοπιάς ROI θα χρειαστούν πολλά-πολλά χρόνια για να πάρουν πίσω τα χρήματα αγοράς του υποβρυχίου + συντηρήσεις + κόστος ημερήσιας λειτουργίας, μισθοί κ.ά. Το πώς λένε ότι θα γίνει το θαύμα μέσα σε 1-2-3 χρόνια, δεν το συλλαμβάνω.

Λέτε να δούμε ατελείωτες ουρές στη Κέα και λίστες αναμονής;

Όπως και να έχει το συγκεκριμένο θέμα, η προσθήκη στη περιοχή του Burdigala και του "άγνωστου αεροπλάνου" σίγουρα θα ανεβάσει το ενδιαφέρον του κόσμου σε μια 3 σε 1 κατάσταση.

Οψόμεθα.
__________________
Beracuda
#28 Μέλος ΤΗΘΥΣ

“O ΑΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΝΑΙ ΑΓΑΘΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤIΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ“: Jacques-Yves Cousteau, το 1988 έγινε μέλος της Γαλλικής Aκαδημίας με την αναγγελία αυτή!
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 06-05-09, 00:10
ΘΩΚΤΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΘΩΚΤΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ is offline
 
Εγγραφή: 16-03-2008
Περιοχή: ΓΛΥΦΑΔΑ
Μηνύματα: 216
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Μιχάλη ξέρεις ότι και εγώ σε εκτιμώ και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Είναι δύσκολο το έργο που έχεις και σου εύχομαι κάθε επιτυχία.

Παράθεση:
Το πάθος σου για το ναυάγιο που όπως λες σε έχει "σκλαβώσει" για πολλά χρόνια, εμένα τουλάχιστον με συγκινεί και θαυμάζω χρόνια τώρα τη δουλειά σου στο www.hospitalshipbritannic.com.



Παράθεση:
η αρχική προσπάθεια της εταιρείας θα πρέπει να επικεντρωθεί στην παροχή υπηρεσιών στους επαγγελματίες δύτες , οι οποίοι μπορούν να εξασφαλίσουν άμεσα και σταθερά έσοδα και επιπλέον να "διαφημίσουν" το ναυάγιο μέσω της παραγωγής τηλεοπτικού υλικού για τα γνωστά 2-3 κανάλια του εξωτερικού.
Είναι γνωστό ότι όσο όλα πάνε καλά σε μια καταδυτική αποστολή δεν υπάρχει πρόβλημα.
Όταν γίνει ατύχημα όμως θα γίνει μια καλή δυσφήμηση όπως έχει γίνει και στο παρελθόν σε ναυάγια του εξωτερικού.
Συχνά μετά από καταδυτικά ατυχήματα (έκτων υστέρων έρχεται η πολιτεία και απαγορεύει της καταδύσεις βλέπε λίμνη Βουλιαγμένης) στην προσπάθεια της να προστατέψει τον αυτοδύτη.

Καλώς η κακώς (δεν το εξετάζω) στην Ελλάδα υπάρχουν 2 είδη νομοθεσίας που αφορούν τις καταδύσεις. 1. Επαγγελματικές καταδύσεις (υποβρύχιες εργασίες, με τον κανονισμό 10) και 2. Καταδύσεις αναψυχής νόμος 3409.

Εάν γίνει ένα δυστύχημα η ατύχημα σε κατάδυση στον Βρετανικό ποιος θα αποζημιώσει τους οικείους η το θύμα ?

Τα 180 + κέντρα καταδύσεων στην Ελλάδα για να λειτουργήσουν είναι υποχρεωμένα από τον νόμο να παρέχουν ασφαλιστική κάλυψη στους πελάτες τους ώστε σε περίπτωση ατυχήματος να υπάρχει η υποστήριξη από την ασφαλιστική εταιρεία.

Παράθεση:
ο Simon δεν απέκτησε, ούτε απαίτησε, παραπάνω δικαιώματα από αυτά που ήδη έχει ως ιδιοκτήτης βάση της ισχύουσας ευρωπαικής νομοθεσίας. Πρακτικά αυτό σημαίνει οτι δεν μπορεί κάποιος να τον παρακάμψει χωρίς να έχει σοβαρές νομικές κυρώσεις.


Σχετικά με καθεστώς ιδιοκτησίας μνημείων θα μπορούσα να γράφω για ώρες όμως αυτό που έχει σημασία είναι η ενέργειες που κάνει το κράτος και μόνο αυτές.
Άρα ότι και να λέμε εμείς τώρα είναι άνευ ουσίας αφού τελική απόφαση θα λάβει ο κράτος όταν κριθεί αναγκαίο.

Με την Υπουργική Απόφαση ΥΠΠΟ/ΓΔΑΠΚ/ΑΡΧ/Α1/Φ43/48604/3385/5-9-2003 ΦΕΚ 1701/Β΄/19-11-2003 και ύστερα από εισήγηση της ΕΕΑ χαρακτηρίσθηκαν ως πολιτιστικά αγαθά τα ναυάγια πλοίων και αεροσκαφών άνω των 50 ετών από την ημερομηνία ναυάγησής τους.
Επίσης, με την ίδια Υπουργική Απόφαση ορίσθηκε ζώνη προστασίας 300 μ. πέριξ ενός εκάστου κατά το άρθρο 15,4 του ν. 3028/2002.
Επίσης υπάρχει ο νομικός ορισμός του πολεμικού πλοίου κατά το άρθρο 8,2 της Σύμβασης της Γενεύης του 1958 «Περί ανοιχτής θαλάσσης».
Καθώς και το άρθρο 29 της Σύμβασης για το Δίκαιο της Θάλασσας του 1982.
Επίσης το υπουργείο εθνικής άμυνας ασκεί εξουσία επί των πολεμικών πλοίων και αεροσκαφών σύμφωνα με τις διατάξεις του ΝΔ 2648/1953 μέσω του Μετοχικού Ταμείου του Πολεμικού Ναυτικού ΝΑΤ.
Και τέλος έχουμε το δίκαιο ναυαγιαίρεσης (ν. 2881/2001) καθώς και τα δικαιώματα εξακριβωμένων ιδιοκτητών ή άλλων κανόνων ναυτικού δικαίου που στην περίπτωση μας έρχονται σε αντίθεση με τον αρχαιολογικό νόμο που χαρακτηρίζουν τα ναυάγια άνω των 50 ετών ως πολιτιστικά αγαθά και προστατεύονται από τον αρχαιολογικό νόμο.

Αν δούμε τώρα τα διεθνή που αφορούν την πολιτιστική κληρονομιά έχουμε :
Τα περί ναυαγίων με νεκρούς που θεωρούνται υγροί τάφοι και απαγορεύεται η διείσδυση σε αυτά με το σκεπτικό ότι διαταράσσεται ο υγρός τάφος.

Την Σύμβαση της Ουνέσκο για την προστασία της υποβρύχιας πολιτιστικής κληρονομιάς που αποτελεί το διεθνές θεσμικό πλαίσιο με σκοπό να εξασφαλίζει σε μεγάλο βαθμό την προστασία της κληρονομιάς αυτής.
Οι γενικές αρχές που εκφράζει η Σύμβαση είναι:
Παράθεση:
Ως υ/β πολιτιστική κληρονομιά ορίζεται κάθε ίχνος ανθρώπινης παρουσίας πολιτιστικού, ιστορικού ή αρχαιολογικού χαρακτήρα που έχει βυθιστεί μερικώς ή εντελώς περιοδικά ή δια παντός εδώ και τουλάχιστον 100 χρόνια. Πρωταρχική προτεραιότητα είναι η κατά χώραν διατήρηση της υ/β πολιτιστικής κληρονομιάς, προτού επιτραπεί ή αναληφθεί οιαδήποτε επέμβαση σε αυτή.
Οι επεμβάσεις στη υ/β πολιτιστική κληρονομιά πρέπει να γίνονται κατά προτίμηση με τεχνικές και μη καταστρεπτικές έρευνες για την ανέλκυση των αντικειμένων. Η υ/β πολιτιστική κληρονομιά δεν πρέπει να αποτελεί αντικείμενο εμπορικής εκμετάλλευσης.
Καμία δραστηριότητα που αφορά στην υ/β πολιτιστική κληρονομιά δεν υπόκειται στο δίκαιο της ναυαγιαιρεσίας ή ανέλκυσης θησαυρών εκτός εάν: γίνεται κατ’ εντολή των αρμοδίων υπηρεσιών, και σύμφωνα με την παρούσα Σύμβαση, και εξασφαλίζει τη μέγιστη προστασία της υ/β πολιτιστικής κληρονομιάς κατά τις επιχειρήσεις ανέλκυσης. Οι επεμβάσεις στην υ/β πολιτιστική κληρονομιά δεν πρέπει να διαταράσσουν χωρίς λόγο ιερούς τόπους και ανθρώπινα λείψανα.
Η υπεύθυνη και αβλαβής προσέγγιση του κοινού στην κατά χώρα υ/β πολιτιστική κληρονομιά ενθαρρύνεται με σκοπό την παρατήρηση και τεκμηρίωση καθώς και τη διεθνή συνεργασία. Κάθε ανακάλυψη ή επέμβαση στην υ/β πολιτιστική κληρονομιά που εντοπίζεται εντός της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης, της υφαλοκρηπίδας του παρακτίου κράτους ή στα διεθνή υπόκειται σε σαφές σύστημα δήλωσης γνωστοποιήσης και αδειοδότησης. Ειδική μεταχείριση επιφυλάσσεται στα πολεμικά πλοία και άλλα κρατικά πλοία ή στρατιωτικά αεροσκάφη που απολαμβάνουν ασυλίας. Πριν από κάθε επέμβαση προηγείται περιγραπτικός σχεδιασμός που πρέπει να εγκριθεί από τις αρμόδιες αρχές.
Είναι απαραίτητο να προωθηθεί η επιμόρφωση, η μεταφορά τεχνολογίας, καθώς και η διάδοση της ενημέρωσης και να ευαισθητοποιηθεί και να επιμορφωθεί το κοινό για την αξία και το ενδιαφέρον της υ/β πολιτιστικής κληρονομιάς.
Τα Κράτη–Μέλη που θα επικυρώσουν τη Σύμβαση δεσμεύονται να υιοθετήσουν τα αναγκαία μέτρα για να διασώσουν την υ/β πολιτιστική κληρονομιά προς όφελος της ανθρωπότητα, εφαρμόζοντας για αυτό το σκοπό τα πλέον πρόσφορα μέσα που διαθέτουν ανάλογα με τις δυνατότητές τους.
Ειδικότερα στο πλαίσιο της Σύμβασης:
- Τα Κράτη-Μέλη συνεργάζονται και επικουρούνται αμοιβαία, προκειμένου να εξασφαλίσουν την προστασία και τη διαχείριση της υ/β πολιτιστικής κληρονομιάς.
- Μοιράζονται κατά το δυνατό τις πληροφορίες που διαθέτουν για την υ/β πολιτιστική κληρονομιά.
- Λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα, ώστε να ευαισθητοποιήσουν το κοινό για την αξία της υ/β πολιτιστικής κληρονομιάς.
- Συνεργάζονται για τη διάδοση της επιμόρφωσης στην υ/β αρχαιολογία καθώς και για τις τεχνικές διατήρησης της υ/β πολιτιστικής κληρονομιάς.
- Συμμετέχουν στις δραστηριότητες της Ουνέσκο σχετικά με την εφαρμογή της Σύμβασης, όπως π.χ. οι διασκέψεις των κρατών ή οι συναντήσεις σε συμβουλευτικό ή τεχνικό επίπεδο.
- Επωφελούνται της τεχνικής βοήθειας της Ουνέσκο, στο πλαίσιο του προϋπολογισμού της, ώστε να επεξεργασθούν σχετική εθνική νομοθεσία για την εφαρμογή της Σύμβασης.
CHECK e-mail
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 06-05-09, 00:43
ΘΩΚΤΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΘΩΚΤΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ is offline
 
Εγγραφή: 16-03-2008
Περιοχή: ΓΛΥΦΑΔΑ
Μηνύματα: 216
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Παράθεση:
Με λίγα λόγια το πλεονέκτημα του Simon (και της εταιρείας) προκύπτει από το ιδιοκτησιακό status του ναυαγίου και όχι από κάποια παραχώρηση που έγινε από το ελληνικό κράτος. Μέχρι τώρα πάντως δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα συνεργασίας με ομάδες/φορείς που θέλησαν να επισκεφτούν το Βρετανικό και δεν βλέπω κάτι στον ορίζοντα που μπορεί να αλλάξει αυτή τη θετική στάση, όσο υπάρχει σεβασμός στους ελληνικούς νόμους, στο υπάρχων ιδιοκτησιακό καθεστώς και στην ιστορική αξία του ναυαγίου.



Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο, χαρακτηρισμένο ως μνημείο από το ελληνικό κράτος, άλλαζε ιδιοκτήτες, αν και βυθισμένο στη θάλασσα της Τζιας. Γι’ αυτό και το υπουργείο Πολιτισμού έθεσε ως όρο στο National Geographic να μη θίξει θέματα ιδιοκτησίας του «Βρετανικού», καθώς το ζήτημα δεν έχει λυθεί.
Κατάδυση στο γρίφο του «Βρετανικού»

Πέμπτη, 30.04.09 ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΣ ΠΑΝΟΣ

Ελεύθερος Τύπος http://www.e-tipos.com/newsitem?id=87611
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 06-05-09, 01:58
farmamic farmamic is offline
 
Εγγραφή: 04-05-2009
Μηνύματα: 19
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Ας υποθέσουμε οτι είστε ο νόμιμος ιδιοκτήτης ενός οικοπέδου κάπου στην Ελλάδα και θέλετε να χτίσετε ένα οίκημα. Ο χώρος είναι μεν ιδιόκτητος αλλά καθώς βρίσκεται στην ελληνική επικράτεια χρειάζεστε άδεια από την Πολεοδομία, η οποία "ασκεί εξουσία" πάνω στο χώρο και βεβάιως μπορεί να επιβάλει κυρώσεις αν διαπιστώσει παραβάσεις. Το οικόπεδο σας δεν ανήκει στην Πολεοδομία, αλλά εσείς δεν μπορέιτε να κάνετε ότι θέλετε με αυτό.

Νομίζω οτι είναι μια καλή αναλογία για να καταλάβουμε την διαφορά μεταξύ ιδιοκτησίας και άσκησης εξουσίας.

Δεν θα ήθελα να επεκταθώ παραπάνω σε αυτό το ζήτημα γιατί θεωρώ ότι είναι μια συζήτηση που δεν οδηγεί πουθενά και μπορεί να προκαλέσει ανώφελες εντάσεις. Είμαι σίγουρος οτι και οι δύο πλευρές το έχουν ψάξει το θέμα νομοθετικά. Αν ηταν απλά τα πράγματα πιστέυετε οτι δεν θα είχε γίνει κάτι όλα αυτά τα χρόνια? Φαίνεται όμως οτι τελευταία επικράτησε η άποψη οτι το ναυάγιο πρέπει επιτέλους να αξιοποιηθεί και δεδομένου οτι ο στόχος αυτός είναι κοινός τα πράγματα οδήγησαν σε αυτή τη συνεργασία που σιγά-σιγά αποδίδει καρπούς.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη farmamic : 06-05-09 στις 02:04.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 06-05-09, 02:31
farmamic farmamic is offline
 
Εγγραφή: 04-05-2009
Μηνύματα: 19
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Beracuda: θέλω και εγώ να πούμε ορισμένα πράγματα. Θα έρθω σε επαφή το συντομότερο.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 21:39.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.