Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Άλλα Θέματα > Καταδυτικά κέντρα και καταστήματα
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Σχετικά με την καταδυτική αγορά - πείτε τα πράγματα με τ' όνομά τους: τι σας αρέσει, τι σας εκνευρίζει...

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #27  
Παλιά 17-09-08, 13:04
Το avatar του χρήστη Andreas Triantopoulos
Andreas Triantopoulos Andreas Triantopoulos is offline
 
Εγγραφή: 18-09-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 645
Απάντηση: Πληρωμένες βουτιές;;;

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο neokles Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομίζω ότι κάθε σοβαρός επαγγελματίας θα απαντήσει.

Όποιος δεν μπορεί να δώσει αυτές τις πληροφορίες για τις υπηρεσίες που προσφέρει προσωπικά μου δίνει ένα ακόμα λόγο να μην προτιμώ τα καταδυτικά κέντρα για τις βουτιές μου.
Φίλε Νεοκλή καλά τα λές αλλά την πραγματικότητα τα καταδυτικά δεν θέλουν να δημοσιοποιούν τιμοκατάλογο διότι η εφορία μετά μπορεί να διασταυρώσει τις "αποδείξεις" των €10 με τον τιμοκατάλογο των €35 και BINGO, να ζητήσει φόρους (προς Θεού)...
__________________
I never get narced, or pee in my wetsuit
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 10:18.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.