![]() |
|
|||||||
| Μηχανάκια του διαβόλου? Δε νομίζω... |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#30
|
|||
|
|||
|
Απάντηση: 1η Πανελλήνια συνάντηση Rebreather
Λοιπόν,
Επειδή αρκετά το κουράσαμε το θέμα που είναι απλό, αναλαμβάνω την προτωβούλια της διοργάνωσης. Λέμε για Σάββατο 11/10, 10 μμ στο καταδυτικό κέντρο του Κ . Θωκταρίδη. Συμμετοχές: ONOMΑ Rebreather 1. Αργύρης - PASCR Satori 2. Hal, - CCR Megalodon? 3. Δαμιανός - MCCR Homebuld? 4. 5. Οι ενδιαφέρομενοι στείλτε μου σε PM τα τηλεφώνα σας ή επικοινωνήστε κατευθείαν μαζί μου στο 6948594444. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε..... Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη argyris : 03-10-08 στις 10:51. |
|
|