![]() |
|
...δεν κολλάει πουθενά, αλλά έχει σχέση με την κατάδυση (εεε δεν μπορούμε να τα προβλέπουμε και όλα) |
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
||||
|
||||
Απάντηση: Ευτυχώς μας προσέχουν
Παράθεση:
Και απο εδώ έχουμε βεντέμα.... Ελάτε να βάλουμε όλοι ένα χεράκι γιατί με την τιμή που έχει φέτος δεν συμφέρουν οι εργάτες (ακους εκεί 50 ευρω μερικάματο + φαί).....
__________________
www.terrasolutions.eu |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: Ευτυχώς μας προσέχουν
Δολοφόνησε ένα παιδί- Ένας αστυνόμος
Βίασε ένα ρήτορα – Ο Τύπος Κάψανε μαγαζιά – Πολλοί Πλιατσικολόγησαν – Περισσότεροι Και όλοι μιλάνε γι αυτό, όλοι μιλάμε γι αυτό. Αλλά η ουσία είναι ότι ένα παιδί έχασε τη ζωή του. Και ότι όλα όσα λέγονται έχουν σαν κριτήριο το προσωπικό status. Και είναι λογικό ο καθένας να ασχολείται με τα προβλήματά του. Αλλά όπως ο αστυνόμος σκότωσε το παιδί γιατί δεν έχει συναίσθηση της έννοιας ανθρώπινα δικαιώματα, όρια και καθήκον, παρά μόνο εμπάθεια και πάθος εξουσίας, έτσι και ο δημοσιογράφος ενδιαφέρεται για το άρθρο του και τις πωλήσεις του, λυμαίνεται αρχαίους ρήτορες χωρίς συναίσθηση της αλήθειας και των συνεπειών των πράξεών του. Και ο μέσος άνθρωπος θεωρεί ότι είναι χειρότερο, μάλλον στεναχωριέται περισσότερο για τους φίλους του που χάνουν τη δουλειά τους και λιγότερο για τον Αλέξανδρο που έχασε τη ζωή του. Κι αυτό γιατί ο Αλέξανδρος δεν ήταν φίλος του, όχι γιατί η ανεργία έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από το θάνατο. Όλα στην ελληνική κοινωνία μετριούνται στον παρονομαστή της μονάδας και του συμφέροντος. Πώς θα κερδίσω ΕΓΩ περισσότερα. Κοινωνική συνείδηση δεν υπάρχει στον Έλληνα. Και αυτό καταγγέλλει ο φίλτατος Ισοκράτης που έζησε περίπου στα μέσα του 5ου με μέσα 4ου αιώνα π.Χ. Καταγγέλλει την έλλειψη κοινωνικής συνείδησης που επικρατούσε κάποτε, προπύργιο και ακρογωνιαίο λίθο της δημοκρατίας των προγόνων του. Και η παραποίηση των λόγων του έρχεται να επιβεβαιώσει περίτρανα αυτήν ακριβώς την έλλειψη κοινωνικής συνείδησης με έναν ακόμα χειρότερο τρόπο: την έλλειψη παιδείας. Και συμπληρώνει ένα φαύλο κύκλο προβλημάτων. Γιατί και άλλοι αρχαίοι ημών πρόγονοι τόνισαν τη σημασία της παιδείας (Πλάτωνας ας πούμε),της κοινωνικής συνείδησης καθώς και το διαχρονικό στοιχείο της ανθρώπινης φαυλότητας. Αλλά αυτά αποσιωπούνται είτε από άγνοια είτε από συμφέρον. Και κανένας δεν βλέπει ότι για να βοηθήσει τον εαυτό του πρέπει να βοηθήσει και τον διπλανό του. Και όλοι πατούν επί πτωμάτων και η Ελλάδα έχει ένα απελπιστικό βαθμό διαφθοράς παντού. Και δυστυχώς έτσι θα είναι τα πράγματα. Και αθώοι θα χάνουν τη ζωή τους, λίγοι θα πλουτίζουν και περισσότεροι θα είναι θύματα της εκάστοτε οικονομικο-κοινωνικής κρίσης. Η Γερμανία ανέκαμψε ταχύτατα μετά από ολοκληρωτικές καταστροφές 2 φορές τον προηγούμενο αιώνα. Η Ιαπωνία ανέκαμψε ταχύτατα μετά από τον πυρηνικό όλεθρο που υπέστη. Η Ελλάδα δεν ανέκαμψε ποτέ μετά από οτιδήποτε. Και όσο ο Έλληνας δεν θα βλέπει πέρα από το προσωπικό του συμφέρον, διαδικασία που περνάει μέσα από ένα σύνθετο πλέγμα παιδείας, μακροπρόθεσμης σκέψης, συνεργασίας και σεβασμού, θα ματαιοπονεί μέσα σε ένα λαβύρινθο προβλημάτων που ο ίδιος δημιούργησε. Ελπίζω πραγματικά ο θάνατος του Αλέξανδρου να μη γίνει βορά και αφόρμηση περισσότερων διακηρύξεων. Είδα σε μία ιστοσελίδα ένα γκράφιτι «ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ». Δεν ξέρω τι εννοεί αυτός που το έγραψε, αλλά ελπίζω, αν πάνε κάπου οι ψυχές μετά από αυτή τη ζωή, να είναι ευτυχισμένες, και εμείς που διατηρούμε αυτή τη ζωή να βελτιώσουμε λίγο τον κόσμο για όλους που τον ζούμε. |
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: Ευτυχώς μας προσέχουν
Σε γενικές γραμμές δεν συμπαθώ τα γραπτά του Νίκου Δήμου -μου φαίνονται πολύ επιτηδευμένα για τα γούστα μου- και συμφωνώ με τον Γιώργο που έγραψε πιο πριν για τον δανεισμό κειμένων, αλλά θεωρώ ότι το παρακάτω αξίζει πραγματικά μια αναδημοσίευση...
Παράθεση:
κι αναλογιστείτε αν οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και γεγονότα των ημερών μας, είναι συμπτωματική...
__________________
Φοίβος Βιλανάκης :: μερικές φωτογραφίες μου :: |
#4
|
||||
|
||||
Απάντηση: Ευτυχώς μας προσέχουν
Δηλώνω ένοχος για την παράλειψη να ελέγξω την μετάφραση από τα αρχαία καθώς και την πηγή, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τις αντιδράσεις ορισμένων «δημοκρατών, φιλελεύθερων, μη αδρανών αγωνιστών κλπ» (στο όνομα και μόνο) να βιαστούν να κατηγορήσουν την παράθεση μίας γνώμης ως φασιστική, ως κενή και προπαγανδιστική. Και να ήταν μόνο αυτό, οι χαρακτηρισμοί και πάλι έγιναν προσωπικοί. Λυπάμαι πραγματικά.
Η βιασύνη (ανάγκη; ![]() Η ίδια «χαλαρή» (sloppy) και συναισθηματικά φορτισμένη και άρα συννεφιασμένη σκέψη, την οποία δυστυχώς προάγουν τα ΜΜΕ οδηγώντας ως αμνοερίφια την μάζα. Απογοητεύομαι πολύ να ακούω έστω τυπικά νοήμονες ανθρώπους να έχουν βγάλει το πόρισμα της βαλλιστικής ανάλυσης πριν αυτή ολοκληρωθεί. Ξέρει κανείς μας με απόλυτη σιγουριά εάν όντως υπήρχε πρόθεση ή όχι; Ήταν κανείς από μας αυτόπτης μάρτυρας, με όραση τόση ταχεία ώστε να γνωρίζει χωρίς φόβο και πάθος το κίνητρο του ειδικού φρουρού, τη τροχιά του βλήματος, τι δηλαδή ακριβώς (ακριβώς όμως) συνέβη; Ή απλά μας αρέσει η ιδέα του κακού μπάτσου που εκ ψυχρώ δολοφονεί το καλό νεαρό Βορείων Προαστίων; Είναι πραγματικά τραγικό που ένα νέο παιδί έχασε χωρίς λόγο και αιτία την ζωή του, αλλά αυτό δεν πρέπει να δικαιολογεί την ανάγκη να κρεμάσουμε υποχρεωτικά κάποιον (φταίει, δε φταίει). Υπάρχουν ειδικοί επιστήμονες που θα μας πούν πραγματικά ποια ήταν η τροχιά του βλήματος και νόμοι και διαδικασίες του κράτους δικαίου ώστε να αποδοθεί η δικαιοσύνη. Μέχρι τότε εγώ δεν θα υψώσω το δάκτυλο να δείξω τον υπαίτιο, ούτε θα ρίξω την πέτρα (ούτε την πρώτη, ούτε την τελευταία). Έχουμε ευτυχώς ένα πολιτισμό θεσμών, που σίγουρα δεν είναι τέλειος (το αντίθετο μάλλον) αλλά εάν όλοι μας τον υπονομεύουμε δεν έχει καμιά τύχη να βελτιωθεί. Αλλά δυστυχώς όλοι μας είμαστε υπεύθυνοι για την κατάσταση της πολιτείας μας. Εμείς είμαστε αυτοί που τρέχουμε με 200 ψιλομεθυσμένοι στην εθνική, προσπερνώντας στο αντίθετο ρεύμα και σκοτώνουμε αλλήλους. Αλλά αν μας γράψουν, πάμε να «σβήσουμε» την κλήση, βρίζουμε χυδαία το όργανο και κατηγορούμε το κράτος. (για τα περί την παρανομία ως ελευθερία) Εμείς είμαστε που κλέβουμε την εφορία καθημερινά αλλά μετά μας ενοχλεί και το πρόστιμο (μετά την δωροδοκία βέβαια) και η κατάσταση των δρόμων, πανεπιστημίων, νοσοκομείων κλπ. Εμείς είμαστε που φιλάμε κατουρημένες ποδιές και πουλάμε το ύψιστο δημοκρατικό μας δικαίωμα (την ψήφο) για μια θέση στο δημόσιο (ώστε να αράξουμε και κανείς ποτέ να μην μπορεί να μας διώξει), αλλά μετά γκρινιάζουμε που οι δημόσιες υπηρεσίες μας είναι χάλια. Εμείς επιτρέπουμε τον βιασμό της πόλης μας και των περιουσιών των συμπολιτών μας αλλά μετά θα γκρινιάζουμε για την αύξηση των φόρων που θα πληρώσουν για τις ζημιές. Επιτρέπουμε στο σύστημα που εμείς φτιάξαμε να παραμένει διεφθαρμένο διότι εμείς οι ίδιοι το ταΐζουμε δωροδοκούμενοι ή δωροδοκούντες. Εμείς ψηφίζουμε τους πολιτικούς μας. Εμείς «στελεχώνουμε» την Αστυνομία. Εμείς είμαστε όλοι οι διεφθαρμένοι, με μερικές λίγες εξαιρέσεις αναρχικών – πραγματικά αναρχικών, που δεν δωροδοκούν, που δεν κλέβουν την εφορία, δεν αγοράζουν «μαιμούδες» cd, δεν παρκάρουν παράνομα, δεν βάζουν μέσο. Αυτό αγαπητοί είναι το δύσκολο και αναρχικό (και σίγουρα μη αδρανές) και όχι το να βάζεις φωτιά στην περιουσία του συνανθρώπου σου, και γιατί; Γιατί ίσως ένας αστυνομικός (ίσως γιατί θα πρέπει να είναι και να θεωρείται αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου) διέπραξε μία απαίσια και κατακριτέα πράξη. Είναι πραγματικά τραγικό που ένα νέο παιδί έχασε χωρίς λόγο και αιτία την ζωή του, αλλά δυστυχώς καθημερινά και άλλα παιδιά χάνουν την ζωή τους (στην Ελλάδα και στο πλανήτη). Αλλά δεν είδα κανένα να διαμαρτύρεται για τα αίσχη που καθημερινά ζούμε εδώ και στον υπόλοιπο πλανήτη. Πόσοι από εσάς έκαναν κάτι για να απαλύνει το πόνο του συνανθρώπου σας το τελευταίο χρόνο; Πόσοι έβαλαν το χέρι στην τσέπη (το ποιο εύκολο και απλό) να δώσουν κάτι στο συνάνθρωπο που πεινάει, είναι άρρωστος, δεν έχει νερό καθαρό, πεθαίνει από AIDS; Πόσοι χαλάσατε ένα απόγευμα να πάτε κάτι να κάνετε συντροφιά σε ένα γηροκομείο; Αλλά τα λόγια είναι εύκολα, η κριτική ακόμα ευκολότερη, και έτσι γράφεις στο φόρουμ και νομίζεις ότι κάτι έγινε και ψιλο (χοντρό)-σιγοντάρεις την κατάλυση της δημοκρατίας, την κατάργηση της ελευθερίας….γιατί εάν δεν είναι κατάργηση της ελευθερίας η προστασία της περιουσίας, το δικαίωμα να θεωρείσαι αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου, το δικαίωμα για μία fairδίκη, τότε τι διάολο είναι; Τζάμπα μάγκες είμαστε, τζάμπα δημοκράτες και τζάμπα αναρχικοί της πολυθρόνας. Και ΝΑΙ κυρίες και κύριοι, πρέπει να θρηνούμε περισσότερο από οποιονδήποτε θάνατο (εκ προθέσεως ή μη) για το χαμένο μας υπέρτατο αγαθό, την Ελευθερία. Γιατί αυτή είναι που παραδώσαμε αμαχητί τις τελευταίες μέρες, την Ελευθερία μας, την Δημοκρατία μας και τη Δικαιοσύνη μας. Και το χειρότερο είναι ότι όχι μόνο δεν το καταλάβαμε, αλλά χειροκροτούμε (τουλάχιστον) βλακωδώς αυτούς όλους που την βιάσανε και μας την κλέψανε.
__________________
I never get narced, or pee in my wetsuit Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Andreas Triantopoulos : 12-12-08 στις 15:55. |
#5
|
||||
|
||||
Απάντηση: Ευτυχώς μας προσέχουν
Ok…σου βγάζω το καπέλο…με εκφράζουν πλήρως αυτά που έγραψες…
![]() Χαιρετισμούς… ![]()
__________________
www.wetklik.gr Underwater photographer Milonakis Kostas. Wrecks,reefs,Macro life and caves at my facebook page And some video Little Creatures Of Korinthiakos Gulf Lost In The Sea The Coral Garden Down to the Deep CaveDiving At Kefalovruso-Greece |
#6
|
||||
|
||||
Απάντηση: Ευτυχώς μας προσέχουν
Ο καθένας ας κρατήσει αυτό που αντέχει να επεξεργαστεί.
Εμένα, περιέργως, με καλύπτει προς το παρόν η προσέγγιση του ΣΚΑΙ Πρωτίστως Σκατά στα Μούτρα μας και δευτερευόντως Φωτιά στα Μπατζάκια (και μαγαζάκια) μας
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything |
#7
|
||||
|
||||
Απάντηση: Ευτυχώς μας προσέχουν
Παράθεση:
|
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: Ευτυχώς μας προσέχουν
Συνονόματε Ανδρέα, νομίζω ότι το "κράξιμο" για το ζήτημα του παραποιημένου quote του Ισοκράτη είχε σαν στόχο τον Ε.Τ. και όχι εσένα. Μην αρπάζεσαι. Δεν νομίζω ότι κάποιος θα δει τα ίδια κίνητρα πίσω από το δικό σου λάθος, και το "λάθος" μιας εφημερίδας. Δεν νομίζεις;
Τώρα να με συμπαθάτε, εσύ και οι υπόλοιποι που συμφώνησαν με το κείμενο σου, αλλά εμένα αυτές οι εκθέσεις ιδεών του πρώτου πληθυντικού, που ξεκινάνε από το 'όλα' και καταλήγουν στο 'τίποτα', έχουν αρχίσει να με κουράζουν. Αν πραγματικά αποδίδετε αυτά που γράφετε και στον εαυτό σας, τότε αφ' ενός θα είχε νόημα να το γράφετε στο πρώτο ενικό και να μην ασχολείστε με το τι κάνουν οι άλλοι (δίνει κάποιου είδους ανακούφιση το να γράψω "είμαστε όλοι μαλάκες" από το να γράψω "είμαι *******"; ) αφ' ετέρου γιατί το γράφετε; (δλδ αν εγώ πιστέυω πως είμαι ******* και προφανώς για να συνεχίζω να είμαι ******* δεν κάνω τίποτα για να το αλλάξω, γιατί το γράφω σε ένα forum; Για τους δείξω πως υπάρχουν μαλάκες; Το ξέρουν ήδη νομίζω) Αν δεν το πιστεύετε για τον εαυτό σας -που θεωρώ πιο πιθανό- προς τι το πρώτο πληθυντικό; Φοβάστε να πάρετε μια θέση που θα προκαλέσει αυτούς που κατονομάζετε; Ποιο είναι το πρόβλημα; Τυχαία πιστεύετε ό,τι πιστεύετε και δεν μπορείτε να απαντήσετε; Φοβάστε να βρεθείτε απέναντι από κάποιον και θέλετε να είστε πάντα όλοι μαζί; Από μικρός τις σιχαινόμουνα τις "εκθέσεις ιδεών". Αυτή την κοινωνική κριτική προς όλους (δλδ κανέναν), που θα είναι πάντα "μας"-"εμεις" να μη νιώσει κανείς θιγμένος, να μην κάνει κανένα διαχωρισμό, όπου όλα είναι ένα, γιατί το ευκολότερο πράγμα να υποστηρίξει κανείς είναι αυτή τη "γενική ηθική", τη "γενική αξία", το "γενικό δέον". Όλα κουλ-ουάχατ [μάλλον πλεονασμός το όλα] και έχουν την ίδια βαρύτητα ως προς τα "πανανθρώπινα ιδανικά". Από μικρός τις σιχαινόμουνα τις "εκθέσεις ιδεών", που τελικά μπορεί να τις γράφει ο οποιοσδήποτε, από τον Καραμανλή και τον Ρουσόπουλο, ως τον άνεργο και τον καταπιεσμένο. |
#9
|
||||
|
||||
Απάντηση: Ευτυχώς μας προσέχουν
Όντως Ανδρέα δεν είχε να κάνει με σένα το σχόλιό μου σε ότι αφορά την σκοπιμότητα της παραποίησης της αρχαίας ελληνικής σοφίας σε νεοελληνική ότι με συμφέρει λέω. Πολύ λογικό από σένα αλλά και από τον περισσότερο κόσμο να περάσει χωρίς να παρατηρήσει τα "λάθη" στην μετάφραση. Και εγώ ετυχε να το ξέρω
Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω διότι είναι μάλλον προϊόν της πικρίας που σου δημιουργήσαμε άθελά μας. Ασφαλώς και δεν ξέρεις τι κάνουμε (κάνω) εκτός από καταδύσεις. Όσο για τον ειδικό "φρουρό" μπορεί να μην ήμουν μάρτυρας στο συγκεκριμένο περιστατικό ήμουν όμως σε πάρα πολλά άλλα με λιγότερο δραματική κατάληξη (από τύχη). Θα ήμουν στην λογική σου αν δεν είχαμε δει ποτέ ξανά τυχαίες εκπυρσοκροτήσεις, τυχαίους ξυλοδαρμους, και άλλους θανατους "από αμέλεια". Δεν τα λέω εγώ Ανδρέα, τα λένε διεθνείς οργανισμοί, τα λέει το ευρωπαϊκό δικαστήριο, τα λένε οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων (με ιστορία). Η ατιμωρησία έφερε άλλο ένα παιδί στον τάφο και πάλι το ίδιο παραμύθι.
__________________
Road safety (added 20/6/08) http://www.youtube.com/watch?v=svtmDO0uN1M http://www.youtube.com/watch?v=TWLmoeoHrP4 (added 5/12/08) http://uk.youtube.com/watch?v=_z8Mnf22D30 http://uk.youtube.com/watch?v=Qm8yyl9ROEM http://uk.youtube.com/watch?v=FS5f73EHRhA&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=OsHL30Z60kg (added 5/2/2009) http://www.youtube.com/watch?v=e6Qhmdk4VNs http://www.youtube.com/watch?v=zJf5oqFtHs8 http://www.youtube.com/watch?v=_ibhO1kQmWs |
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: Ευτυχώς μας προσέχουν
Παράθεση:
![]() |
![]() |
|
|