![]() |
|
|||||||
| Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες... |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#39
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: 08.02.2009: TheAbyss HUTS SeaGate ΣΕΑ.Τηθύς ΕΑΘ: Βουτιά για την επέτειο απελευθέρωσης της
Ευχαριστούμε για το βίντεο και συγχαρητήρια στους συντελεστές αλλά και τους πρωταγωνιστές
![]() Μην ξεχνάμε όμως και τους αφανείς (για τα μίντια) ήρωες! ![]() Οι βόρειοι φίλοι ήταν (χιλιομετρικά) μακριά αλλά (συναισθηματικά) δίπλα μας! Συγχαρητήρια σε όλους! Η φωτό ειναι του φίλου elpapas. Περισσότερες φωτό και λεπτομέρειες για την ΠΟΛΥ περιπετειώδη -όπως εξελίχθηκε- βουτιά της ΕΑΘ στη Χαλκιδική, θα βρείτε στο φόρουμ της. Έχει ενδιαφερον να διαβάσει κανείς το ιστορικό, μια που βρέθηκαν να.... γιορτάζουν την ελεύθερη θάλασσα σε μια απαγορευμένη ακτή ![]()
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything |
|
|