![]() |
|
|||||||
| Πείτε μας τι έχετε για πούλημα, ανταλλαγή ή αν ψάχνετε κάτι (! Για τη δημοσίευση αγγελίας θα πρέπει να έχετε δημοσιεύσει τουλάχιστον 10 μηνύματα και να έχουν περάσει 30 μέρες από την εγγραφή σας !) |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Πωλείται INON D-2000 type 3 strobe
η αδερφή μου??? α , δεν έχω αδερφή καρδιά μου
![]() ![]() ![]() ![]() και τι το περάσαμε εδώ?? αμέρικαν μπάρ?? μου θυμίζει Μέξικο , give me ten dollars mister and i'll give you my sister χμμμμμμ στο θέμα μας , λοιπόν Φοίβο , fin , εάν σώσω το ΙΝΟΝ D-2000 θα νοιώσω ανακούφιση γιατί είναι πολύ καλό, έτσι λοιπόν θα παραγγείλω το Ζ240 με μονό καλώδιο και του D-2000 την οπτική ίνα κοντά στη βάση του Ζ240 και βουαλά, έτοιμος για μάχη ευχαριστώ πολύ , από 3 μπύρες στον καθένα σας ![]()
__________________
επιφανούς ανδρός , πάσα γή ................θάλασσα |
|
|