![]() |
|
|||||||
| Καταδύσεις με οροφή: Η επικίνδυνη γοητεία της εξερεύνησης |
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Ειναι θαυμασιο που δινονται και καποιες πληροφοριες απο την πλευρα του ιδρυματος εστω και σε προσωπικο επιιπεδο
Παράθεση:
Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι η συνεργασια ιδρυματος και δημοσιου (σαν πολιτικη κατα μεγαλο βαθμο επιλογη) ειναι τελικα σε πρωτη φαση γενικα αποδοτικη. Το θεμα ιδιοκτησιας του ναυαγιου, ομως, ειναι μια υποθεση λεπτη και θα πρεπει η ελληνικη πολιτεια να μεινει τοσο αδιαλακτη στην τηρηση της ισχυουσας νομοθεσιας, οσο αδιαλακτη φανηκε και η βρετανικη πολιτεια στη θεση του Βρετανικου μουσειου για την επιστροφη των γλυπτών του Παρθενωνα ![]() Αξεπεραστη δε λες τιποτα, και δεν ειναι και η μονη ταινια στην οποια επεδρασε το film του Cousteu. Οποιος δει σε μια μερα πρωτα τη ταινια του cousteu και καπακι το movie Titanic του 1997, θα καταλαβει ποση επιδραση ειχε στον Cameron (σε καποια σημεια θα το ελεγες remake).
__________________
Physical Diver Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fin : 05-05-09 στις 10:48. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
και για οσους απο μας θελουν να παρακολουθουν απο οσο κοντα μπορουν
http://syros-observer.aegean.gr/ais/...?MMSI=37227000 http://syros-observer.aegean.gr/ais/...T&language=_GR
__________________
Physical Diver |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Η απόψη που έχω σχηματίσει εγώ -χωρίς παντως να έχω εμπλακεί προσωπικά σε καμία χρονική περίοδο στις επαφές της εταιρείας με την ελληνική Πολιτεία- είναι οτι ο Simon δεν απέκτησε, ούτε απαίτησε, παραπάνω δικαιώματα από αυτά που ήδη έχει ως ιδιοκτήτης βάση της ισχύουσας ευρωπαικής νομοθεσίας. Πρακτικά αυτό σημαίνει οτι δεν μπορεί κάποιος να τον παρακάμψει χωρίς να έχει σοβαρές νομικές κυρώσεις. Δεν γνωρίζω πάνω σε ποιές συγκεκριμένες διατάξεις θα βασιστούν αυτές οι κυρώσεις αλλά ξέρω οτι αν κάποιος το επιχειρήσει θα έχει μεγάλο πρόβλημα καθώς ο Simon είναι άριστα προετοιμασμένος και για αυτό το ενδεχόμενο. Δεν μου προκύπτει πάντως από κάπου οτι η ελληνική πλευρά θέλησε ποτέ να σταθεί απέναντι του, ούτε οτι αναγκάστηκε να κάνει "εκπτώσεις" στην τήρηση των νόμων. Όλες οι δυσκολίες που προέκυψαν κατά καιρούς ήταν μάλλον προιόντα γραφειοκρατικών αγκυλώσεων σαν αυτές που αντιμετωπίζουμε όλοι μας καθημερινά. Θα ήταν ψέμα να μην παραδεχτούμε οτι η κατάσταση αυτή δίνει ένα πλεονέκτημα στην εταιρεία η οποία ουσιαστικά έχει ρόλο "αποκλειστικού" μεσολαβητή μεταξύ των αυτοδυτών/φορέων που ενδιαφέρονται να ερευνήσουν το ναυάγιο, του νόμιμου ιδιοκτήτη και της Ελληνικής Πολιτείας. Αυτό εξυπηρετέι όλους (κυρίως τους πρώτους) καθώς απλουστεύονται πολύ οι γραφειοκρατικές διαδικασίες και ο αριθμός των επαφών που απαιτούνται ώστε να δοθεί η αδειοδότηση -αφού οι αρμόδιες αρχές έχουν πλέον ένα σταθερό συνομιλητή. Με λίγα λόγια το πλεονέκτημα του Simon (και της εταιρείας) προκύπτει από το ιδιοκτησιακό status του ναυαγίου και όχι από κάποια παραχώρηση που έγινε από το ελληνικό κράτος. Μέχρι τώρα πάντως δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα συνεργασίας με ομάδες/φορείς που θέλησαν να επισκεφτούν το Βρετανικό και δεν βλέπω κάτι στον ορίζοντα που μπορεί να αλλάξει αυτή τη θετική στάση, όσο υπάρχει σεβασμός στους ελληνικούς νόμους, στο υπάρχων ιδιοκτησιακό καθεστώς και στην ιστορική αξία του ναυαγίου. Ελπίζω να σε κάλυψα. PS: Θα διαφωνίσω μαζί σου μόνο στη σύγκριση που επιχειρείς. Αναφέρεσαι στη στάση της Βρετανικής Κυβέρνησης απέναντι στην Ελληνική Κυβέρνηση στο θέμα των Μαρμάρων. Στη συγκεκριμενη περίπτωση μιλάμε για τη σχέση ενός Βρετανού (Ευρωπαίου) πολίτη με την Ελληνική κυβέρνηση. Είναι άλλο πράγμα οι διαφορές μεταξύ κυβερνήσεων και άλλο πράγμα οι διαφορές μεταξύ πολιτών-Κυβερνήσεων. Πιστέυω οτι καταλαβάινεις την ανισότητα δυνάμεων που υπάρχει στη δέυτερη περίπτωση. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη farmamic : 05-05-09 στις 15:18. |
![]() |
|
|