Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Τεχνική Κατάδυση > Ναυαγιοκατάδυση - Σπηλαιοκατάδυση
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Καταδύσεις με οροφή: Η επικίνδυνη γοητεία της εξερεύνησης

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 25-05-09, 15:40
Το avatar του χρήστη neokles
neokles neokles is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Ν. Ψυχικό
Μηνύματα: 1.172
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

H κατάδυση σε αυτά τα βάθη είναι ένα βήμα πέρα. Ο δύτης σε αυτές τις αποστολές έχει το κίνδυνο του εξερευνητη. Όχι μόνο του εξερευνητή ναυαγίων, αλλά και του εξερευνητή της ανθρώπινης φυσιολογίας.

Δεν ξέρουμε ακόμα τι έγινε και πως έγινε. Ελπίζω να μάθουμε. Όχι για να κρίνουμε, αλλά για να μάθουμε. Έτσι ο επόμενος δύτης θα είναι πιο ασφαλής.

Αφήνει πίσω του μια γυναικα και 2 παιδιά. Ας είναι καλά και ας είναι είναι γλυκός ο πόνος τους. Να ζήσουν να τον θυμούνται
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-05-09, 18:49
Το avatar του χρήστη seafarer
seafarer seafarer is offline
 
Εγγραφή: 21-07-2007
Περιοχή: ΡΕΘΥΜΝΟ
Μηνύματα: 962
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Τι να πει κανεις?
Ειναι κριμα να χανονται τοσο εμπειροι δυτες και εξερευνητες.
Θα πρεπει να μαθουν τι εγινε για να προσφερθει γνωση στους επομενους.
Η εξερευνηση δεν θα σταματησει ποτε - ειναι στη φυση του ανθρωπου να θετει νεα ορια.
Επισης οσο ο ανθρωπος ψαχνει τα ορια του θα συμβαινουν παντα ατυχηματα.
Θα πρεπει να ζησουμε με αυτο (και να το αποδεχτουμε)

υ.γ. ολο αυτο που γινεται με τον Βρεττανικο δεν ξερω που θα καταληξει, αλλα μακαρι αυτο το ναυαγιο να μην συνδεσει το ονομα του με καταδυτικα ατυχηματα.
Ας ειναι το τελευταιο θυμα ο Spencer.
__________________
Να σέβεσαι την θάλασσα. Είναι ανώτερη από 'σένα. Πάντα ήταν. Πάντα θα 'ναι!
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
https://kostasandreadis.blogspot.gr/
https://kostasandreadis.wordpress.com/
https://www.facebook.com/kandreadis
https://www.facebook.com/guidedivingmanual/
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 27-05-09, 01:08
Το avatar του χρήστη neokles
neokles neokles is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Ν. Ψυχικό
Μηνύματα: 1.172
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

http://www.guardian.co.uk/sport/2009...l-spencer-dies
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 27-05-09, 09:41
Το avatar του χρήστη geogeo
geogeo geogeo is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή: Ηλιούπολη
Μηνύματα: 6.155
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Δηλώνω εξ αρχής ότι δεν έχω καμια γνώση για τα rebreathers και ούτε φυσικά για καταδύσεις σ' αυτά τα βάθη.
Απλώς καταθέτω μια παρατήρησή μου, έχοντας στο μυαλό μου ένα προηγούμενο ποστ του Νεοκλή:

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο neokles Εμφάνιση μηνυμάτων
H κατάδυση σε αυτά τα βάθη είναι ένα βήμα πέρα. Ο δύτης σε αυτές τις αποστολές έχει το κίνδυνο του εξερευνητη. Όχι μόνο του εξερευνητή ναυαγίων, αλλά και του εξερευνητή της ανθρώπινης φυσιολογίας.
...
Ψάχνοντας πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα, από ένα λινκ στο Abyss διάβασα αυτό :

Παράθεση:
...
According to unconfirmed reports, Spencer was diving with an Inspiration rebreather manufactured by Ambient Pressure Diving when he started convulsing at depth while filming the bow of the Britannic.
...
και στο site του καταδυτικού σκάφους, στην σελίδα με τον διαθέσιμο εξοπλισμό, αυτό:


Dive equipment





Παρατηρώντας την πιστοποίηση του rebreather, βλέπω ότι είναι για 100 μέτρα.

Προφανώς, θα υπάρχει κάποια εξήγηση. Θα είχε ενδιαφέρον να την μάθουμε.
__________________
Γιώργος Κυπραίος
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 27-05-09, 15:12
AussieJohn AussieJohn is offline
 
Εγγραφή: 01-02-2009
Περιοχή: Sydney, Australia
Μηνύματα: 9
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

Dear Γιώργος,
Information from the following link might be of interest:
http://www.apdiving.com/inspiration/...ion/index.html

Depth Limits: 40m - max. Depth with air diluent.
100m - max. Depth at which all rebreather parameters are proven: CO2 endurance, O2 control and work of breathing.
100m - the limit of the CE approval.
110m - max. Depth at which the work of breathing has been tested using Trimix diluent.
150m - max. Depth at which the work of breathing has been tested with an Heliox diluent.
160m - Depth at which all components are pressure tested during type approval (not during production).

Warm regards,

John
__________________
Please be patient with me, my Greek isn't so good. I'm using Google Translate to read posts in this forum.
I really should have paid attention when my parents sent me to Greek School on Saturdays as a child.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 27-05-09, 16:42
Το avatar του χρήστη neokles
neokles neokles is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Ν. Ψυχικό
Μηνύματα: 1.172
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

... and



WARNING! Diving deeper than 100m carries the following additional risks.
Deeper than 100m: CO2 endurance unknown.
Deeper than 100m: Onboard decompression invalid.
Deeper than 110m: Work of breathing with a Trimix diluent unknown.
Deeper than 130m: Depth gauge inaccurate.
Deeper than 150m: Work of breathing with an Heliox diluent unknown.
Deeper than 160m: Structural integrity of components unknown - the air cavity within the buzzer will implode eventually, and other components may fail.


I am not saying that this was the cause... I am just adding it in order to have the complete picture without following the link
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 27-05-09, 19:18
AussieJohn AussieJohn is offline
 
Εγγραφή: 01-02-2009
Περιοχή: Sydney, Australia
Μηνύματα: 9
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό

The latest information is that he was diving his "Boris", not Inspiration.
__________________
Please be patient with me, my Greek isn't so good. I'm using Google Translate to read posts in this forum.
I really should have paid attention when my parents sent me to Greek School on Saturdays as a child.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 06:58.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.