Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικός Εξοπλισμός > Ο πρώτος μου εξοπλισμός
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Θέλετε βοήθεια ή συμβουλές για να διαλέξετε τον πρώτο σας καταδυτικό εξοπλισμό;

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #8  
Παλιά 01-12-09, 16:06
Το avatar του χρήστη Manta
Manta Manta is offline
 
Εγγραφή: 03-07-2007
Περιοχή: Κύπρος
Μηνύματα: 541
Απάντηση: Αγορά φιάλης

[quote=Captain_HX;33566]
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο ΦΟΙΒΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων

προσωπικά δεν έχω φιάλη γιατί νοικιάζω 12λ με 3.5ευρώ και 15λ με 4.5ευρώ.

...
Απο πού νοικιάζεις με τέτοιες τιμές?
__________________
The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.”
Jacques Cousteau

Why can't I just dive more often!

http://www.postimage.org/aV2OmUL0.jpg
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 06:10.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.