![]() |
|
Εξελίξεις, νέα και ειδήσεις από το χώρο της κατάδυσης |
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
||||
|
||||
Απάντηση: Καταδυτικά Περιοδικά
Εκείνο που βλέπω εγώ είναι πάρα πολλά και προσοντούχα άτομα με τόμους ενδιαφέρον υλικό και τα οποία θα μπορούσαν να κάνουν μια συνεργασία για να δημιουργήσουν ένα καινούργιο έντυπο μέσο για την αυτόνομη κατάδυση που να έχει και επίπεδο και περιεχόμενο...
Μπορώ να γράψω και ονόματα από αυτό εδώ μέσα το φόρουμ που θα μπορούσαν κάλλιστα να συνδυάσουν ο καθένας την τέχνη του και να βγάλουν ένα έντυπο επιπέδου. Μπορώ λέω να γράψω και ονόματα ![]() ![]() |
#2
|
||||
|
||||
Απάντηση: Καταδυτικά Περιοδικά
Παράθεση:
Το φόρουμ έχει το πλεονέκτημα να λειτουργεί με το μεράκι, όχι ενός ή δυο ατόμων αλλά του συνόλου των ανθρώπων που συμμετέχουν σε αυτό, ποστάροντας εμπειρίες, φωτογραφίες, σκέψεις.... Δε νομίζω ότι μια προσπάθεια έκδοσης θα είχε να προσφέρει κάτι παραπάνω.....
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything |
#3
|
||||
|
||||
Απάντηση: Καταδυτικά Περιοδικά
Δεν συγκρίνω τα έντυπα μέσα με ένα φόρουμ. 'Αλλο το ένα και άλλο το άλλο. Δεν προτιμώ σίγουρα ένα έντυπο μέσο από ένα φόρουμ, αλλά ούτε και το ανάποδο μπορώ να ισχυριστώ. Θέλω και την αμεσότητα του φόρουμ αλλά ορισμένες φορές προτιμώ για κάποια θέματα τα έντυπα.
Ένα έντυπο για την αυτόνομη κατάδυση το πληρώνουμε για να επιδιώκει αν μη τι άλλο να μας παρουσιάζει ενδιαφέρον υλικό, πρωτότυπη ενημέρωση και έγκυρη πληροφόρηση. Είμαι συνδρομητής εκτός από τα επαγγελματικά περιοδικά των οργανισμών και στο SCUBA Diving. Έχω αγοράσει αρκετές φορές το Greek Diver αλλά συνήθως αυτό το έκανα μόνο για ένα άρθρο. Τα ελληνικά θα μπορούσαν να γίνουν και καλύτερα. Αντίθετα σε ένα φόρουμ έχουμε μια μικρή κοινωνία ανθρώπων, έχουμε αμεσότητα και μοιραζόμαστε πράγματα, συναισθήματα, προβληματισμούς εμπειρίες και γνώσεις. Και σε όποιον δεν αρέσουμε .... Αν μας πληρώνανε όπως κάνουνε και με τα έντυπα μέσα, θα ήμασταν πολύ καλύτεροι... ![]() |
#4
|
||||
|
||||
Απάντηση: Καταδυτικά Περιοδικά
![]() |
#5
|
||||
|
||||
Απάντηση: Καταδυτικά Περιοδικά
Επιμένω στο ότι ένα μηνιαίο περιοδικό κατάδυσης στην Ελλάδα είναι εκ των πραγμάτων καταδικασμένο.... η καταδυτική μας επικαιρότητα και παραγωγικότητα είναι πολύ πιο αργών ρυθμών, κατά τη γνώμη μου.....!
Η ιδέα του Σώτου περί έκδοσης, θα μπορούσε να έχει μια όμορφη εφαρμογή: μια φορά στο τόσο (όσο κι αν είναι αυτό) να συγκεντρώνονται τα πιο ενδιαφέροντα θέματα-ποστ, να εμπλουτίζονται με φωτογραφικό υλικό -όταν δεν είναι ήδη εμπλουτισμένα- και να γίνονται αρθράκια σε ένα φανζιν του Συλλόγου. Αυτό μπορεί να είναι καταρχήν ένα .pdf και στη συνεχεια όποιος ενδιαφέρεται, το τυπώνει.... Δεν είναι κακό..... ![]() σόρρυ αν αλλάξαμε λίγο το θέμα ![]()
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything |
#6
|
||||
|
||||
Απάντηση: Καταδυτικά Περιοδικά
Ίσως αυτό που αναφέρεις Μαρία να είναι μέρος του προβλήματος. Ο αργός ρυθμός καταδυτικής επικαιρότητας και παραγωγικότητας έπιλύονται συνήθως με ένα πολυ-ποίκιλο περιοδικό όπου κανείς μπορεί να βρει πληροφορίες για κυνηγετικά σκυλιά, σκάφη αναψυχής, πυρηνικά υποβρύχια, αγκίστρια και ψαροντούφεκα αλλά και για μάσκες αυτόνομης κατάδυσης.
Ένα άλλο μέρος του προβλήματος είναι ίσως το μικρό μέγεθος του αγοραστικού κοινού που αν μιλάμε για θεματολογία αυτόνομης κατάδυσης το αγοραστικό ενδιαφέρον είναι ακόμα μικρότερο στην Ελλάδα. Κάτι σαν λύση εισήγηση που αν είναι κανείς συμμέτοχος σε κανένα περιοδικό μπορεί να την θέση εις γνώσιν του αν κρίνει πώς έτσι πρέπει: Nα αυξηθούν τα θέματα και να εργοδοτηθούν περισσότεροι προσοντούχοι συγγραφείς πάνω σε θέματα υποβρύχιου περιβάλλοντος, καταδυτικής τεχνολογίας, και αφού δεν έχουμε και πολλές δυνατότητες για ταξιδιωτικά άρθρα ας πάρουμε ανταποκριτές από τον κόσμο και ας μεταφράζουμε από τα αγγλικά στα ελληνικά τις ανταποκρίσεις τους. Επίσης ένα μεγάλο κενό όπως είπε και ο Θάνος είναι και τα άρθρα εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Ένας από τους βασικούς λόγους που ο αναγνώστης αγοράζει ένα περιοδικό είναι να μάθει και δυο πράγματα παραπάνω από εκείνα του βασικού σχολείου. Δόξα Τω Θεώ, δάσκαλοι και συγγραφείς, υπάρχουν πολλοί στην Ελλάδα. Δώστε τους την ευκαιρία να συμπληρώσουν αυτό το κενό (στους εκδότες απευθύνομαι). Τέλος αγαπητοί εκδότες, δεν είναι κακό να υπάρχει ένα benchmark και στο δικό σας χώρο. Το γεγονός ότι είστε στην Ελλάδα δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι το σημείο αναφοράς θα πρέπει να είναι μέσα από την Ελλάδα. πάρτε κανένα αμερικάνικο περιοδικό ή κανένα γερμανικό ή αγγλικό και κάντε μια απλή ανάλυση της θεματολογίας τους. Δεν είναι κακό να αντιγράψετε αυτή τη δομή και ούτε και δύσκολο. Στη γλώσσα του marketing ονομάζεται development by benchmarking. Σε μια ελεύθερη μετάφραση αυτό σημαίνει πως επιδιώκω τη βελτίωσή μου με βάση το τι θεωρεί ο αναγνώστης σαν κορυφαία έκδοση, και όχι με βάση το τι θεωρεί η συντακτική μου ομάδα σαν "ενδιαφέρον" ή "καλό". Ρωτήστε λοιπόν το αναγνωστικό σας κοινό για το πώς μπορείτε να βελτιωθείτε και ακούστε τους... Υ.Γ. Α!! ρωτήστε ακόμα και αυτούς που δεν σας διαβάζουν το γιατί δεν σας διαβάζουν. Αν σας ενδιαφέρει δηλαδή η αύξηση της κυκλοφορίας. Αν κάνετε μια έρευνα μη περιοριστείτε στο αναγνωστικό σας κοινό διότι τότε δεν θα έχετε περιθώρεια αύξησής του... Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Σώτος Χριστοδούλου : 07-10-07 στις 08:44. |
![]() |
|
|