![]()  | 
	
		
			
  | 	
	
	
		
		|||||||
| Ας καταδυθούμε στην ιστορία μέσα από φωτογραφίες και περιγραφές ελληνικών ναυαγίων | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης | 
| 
	 | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: Το ιταλικό Βασιλικό Ναρκαλιευτικό R.D. 7
			 
			Παράθεση: 
	
 όχι δεν έγινε κατάδυση, ειρήσθω εν παρόδω ότι πραγματοποιήσαμε καταδύσεις σε άλλο ιστορικό αντικείμενο για το οποίο θα αναφερθώ διεξοδικά σε άρθρο περιοδικού στο άμεσο μέλλον, με πολύ αρχειακό υλικό, φωτογραφίες ιστορικές και σύγχρονες, ιστορικά ντοκουμέντα, και πολύ απομυθοποίηση. Η έρευνα για την εντόπιση του φερόμενου ως R.D.7 ναυαγίου προέκυψε σαν απόρροια των αρχειακών ερευνών και των πληροφοριών από παλιούς ψαράδες, σε συνδυασμό με τις διορθώσεις στιγμάτων της Υδρογραφικής Υπηρεσίας, αν και το τελευταίο μάλλον εμπόδισε παρά βοήθησε τον εντοπισμό του ναυαγίου. Το συγκεκριμένο ναυάγιο βέβαια καταχωρήθηκε στην λίστα των καταδυτικών μας στόχων, και μετά την ανάλογη αξιολόγηση θα αποφασιστεί αν θα το καταδυθούμε άμεσα ή όχι. Χαιρετώ DG  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: Το ιταλικό Βασιλικό Ναρκαλιευτικό R.D. 7
			 
			Παράθεση: 
	
 Το θέμα των διορθώσεων παλαιότερων λάθος στιγμάτων της Υδρογραφικής που συνεχίζουν να είναι επίσης λάθος   έχει αρχίσει και με απασχολεί σοβαρά.   Κάποιες τελευταίες διορθώσεις βγάζουν ναυάγια στα βουνά!!!!!!! Τον τελευταίο μήνα έχω ξεκινήσει μια προσπάθεια αποκρυπτογράφισης υπολογίζοντας τις αποκλίσεις από τις διορθώσεις της Υδρογραφικής   από τα πραγματικά στίγματα ναυαγίων που ξέρω. Πάρτε παράδειγμα το στίγμα του Burdigala που αναρτήθηκε από την ομάδα του Kea dive expedition στο blog και δόθηκε και στο Λιμεναρχείο Λαυρίου εκτός από την Εναλίων (αν κάνω λάθος Δημήτρη διόρθωσέ με...) Στις αναγγελίες προς ναυτιλομένους μηνός Απριλίου 2010 το στίγμα δίνεται 37 40 06,2 Β 24 17 40,8 Α (πηγή αναφέρεται το Λιμεναρχείο Λαυρίου) και με μια απλή μετατροπή από εδώ http://www.fcc.gov/mb/audio/bickel/DDDMMSS-decimal.html ...................... ![]() ![]() ![]() ![]() αντί αυτού που δώσαμε τότε εδώ http://keaexpedition2008.wordpress.com/ Η Υδρογραφική ξέρω πως χρησιμοποιούσε το γεωδαιτικό σύστημα WGS 84 με πρώτα , δεύτερα και τρίτα Το στίγμα πάντως που δίνει για το Burdigala (που φαντάζομαι αυτό εννοεί) θα ταίριαζε κάπως μόνο σε συντεταγμένες δεκαδικών αριθμών (decimal co-ordinates). Αν δίνουν επίτηδες κάποια στίγματα λάθος που με κάποιο τρόπο μετατρέπονται σε σωστά και οι κώδικες είναι γνωστοί μόνο σε "κάποιους" τότε τι να πω, φταίμε εμείς που τους πληροφορούμε... Αν δεν είναι έτσι και δημοσιεύουν κάθε μήνα αρλούμπες στις "Αγγελίες προς ναυτιλομένους" τότε αυτό δεν είναι μόνο ηλιθιότητα , είναι κάτι παραπάνω...  | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: Το ιταλικό Βασιλικό Ναρκαλιευτικό R.D. 7
			 
			Παράθεση: 
	
 Τι να διορθώσω εγώ, ήσουν εκεί και τα ξέρεις από πρώτο χέρι. Το στίγμα δόθηκε στο Λιμεναρχείο Λαυρίου, στην ΕΕΑ, και στον κύριο Κ. της Υδρογραφικής Υπηρεσίας προφορικώς και γραπτώς, συνοδευόμενο από μια πρωτόλεια έρευνα η οποία ταυτοποιούσε με αδιάσειστα στοιχεία την ταυτότητα του ναυαγίου. Η απάντηση ήταν η άμεση αμφισβήτηση και μια φαιδρή επιστολή με την προτροπή να καταδυθούμε στο στενό Τήνου Μυκόνου για να βρούμε το Burdigala. Ήταν η επίσημη θέση για να μην εκτεθεί ο επίτιμος. Ξέρεις ποιος και φαντάζομαι ότι τα θυμάσαι. Και να ήταν μόνο αυτό; Στο χοντρό εθνικιστικό κόλλημα που έχουν φάει οι δημόσιες υπηρεσίες διαστρεβλώνεται η «ιστορική αλήθεια» τόσες πολλές φορές που θα μπορούσε να γεμίσει κανείς ένα ολόκληρο βιβλίο. Ένα παράδειγμα είναι ο υπερβολικός ηρωισμός του ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΟΛΓΑ (χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τον ηρωισμό του πληρώματος του), το οποίο σύμφωνα με τους «ιστορικούς» του Πολεμικού Ναυτικού «Στις 18 Σεπτεμβρίου 1943 βύθισε σε συνεργασία με τα βρετανικά A/T FAULKNOR και ΕCLIPSE κοντά στην Αστυπάλαια και άλλη νηοπομπή, αποτελούμενη από τα φορτηγά ΡLUTO (2.000 τόν.) και PAOLO (4.000 τόν.) και το συνοδό τους Νο 2104». Την ίδια στιγμή που το HMS FAULKNOR είχε το γενικό διάταγμα, και το γερμανικό συνοδευτικό ανθυποβρυχιακό UJ 2104 (αυτό είναι το προαναφερόμενο Νο 2104) βρέθηκε μέρες αργότερα στην Αστροπαλιά να βομβαρδίζεται από την RAF. Ας ελπίσουμε ότι στο μέλλον κάποια πράγματα θ΄ αλλάξουν προάγοντας την ιστορική αλήθεια σ΄ αυτό που κατά την γνώμη μου πρέπει να είναι, στις συντεταγμένες στοιχείων τα οποία καθορίζουν τα γεγονότα άσχετα από τις προθέσεις κάθε στρατόκαβλου. Μακριά από εθνικές επιθυμίες, ηρωικές προβολές ή φυλετικές αναδείξεις, προασπίζοντας το δικαίωμα στην έρευνα και την μέσα από αυτήν ανάδειξη των θυμάτων, όλων των εμπόλεμων, δίνοντας τους φωνή όπου σίγουρα, πάντα κατά την γνώμη μου, στο βάθος της υπάρχει η κραυγή «ποτέ ξανά πόλεμος». 
				__________________ 
		
		
		
		
		
		
		
			Απώλειες της ελληνικής ναυτιλίας κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο www.Historisches-Marinearchiv.de Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimitris Galon : 23-08-10 στις 15:26.  | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: Το ιταλικό Βασιλικό Ναρκαλιευτικό R.D. 7
			 
			Παράθεση: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	The fish doesn't think because the fish knows everything  | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: Το ιταλικό Βασιλικό Ναρκαλιευτικό R.D. 7
			 
			Τέσσερα σχεδόν χρόνια μετά την πρώτη ανακοίνωση για τον εντοπισμό του φερόμενου από τον γράφοντα ως το ιταλικό Βασιλικό Ναρκαλιευτικό R.D. 7 ναυαγίου, στα νότια της νήσου Μονής Αιγίνης, η καταδυτική ομάδα του Αντώνη Γράφα κατάφερε να καταδυθεί σε αυτό με επιτυχία, 72 περίπου χρόνια μετά την βύθισή του.   
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	Οι καταδύσεις που πραγματοποιήθηκαν τον Φεβρουάριο του 2014, είχαν σαν κύριο στόχο την φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση του πλοίου, το οποίο βρίσκεται βυθισμένο σε βάθος 100 περίπου μέτρων, στην περιοχή που κατά την διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου βρισκόταν ποντισμένο το ελληνικό ναρκοπέδιο του Αγίου Γεωργίου Μεθάνων. Η έρευνα πεδίου και το οπτικό υλικό που προέκυψε από αυτήν, έδειξε ευθύς εξαρχής ότι επρόκειτο για το αναμενόμενο ναυάγιο του ιταλικού βασιλικού ναρκαλιευτικού R.D. 7 το οποίο βυθίστηκε, με τουλάχιστον δέκα οκτώ απώλειες, τον Ιούνιο του 1942. Ο αναγνώστης που ενδιαφέρεται για περισσότερες και πιο διεξοδικές πληροφορίες θα τις βρει στο ανάλογο λήμμα της ιστοσελίδας του Αντώνη Γράφα με τον τίτλο „Ιταλικό Βασιλικό Ναρκαλιευτικό R.D. 7“. Καλή ανάγνωση DG  | 
| 
		 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
		
		
			
			 
				
				Απάντηση: Το ιταλικό Βασιλικό Ναρκαλιευτικό R.D. 7
			 
			Καλημέρα, για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται:  
		
	
		
		
			http://pierrekosmidis.blogspot.gr/20...post_4266.html  | 
![]()  | 
		
	
		
  | 
	
		
  |