Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικός Εξοπλισμός > Ο πρώτος μου εξοπλισμός
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Θέλετε βοήθεια ή συμβουλές για να διαλέξετε τον πρώτο σας καταδυτικό εξοπλισμό;

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #34  
Παλιά 09-08-11, 11:46
greco greco is offline
 
Εγγραφή: 25-10-2009
Περιοχή: Αττική
Μηνύματα: 89
Απάντηση: Internet Shopping

Αν είναι να μου βγεί (προιόν αμφιβόλου χρηστικότητας) + 500€ + καμιά 100€άρα το τελωνείο = 600€ καλύτερα να πάω και να τη πάρω από τον εδώ αντιπρόσωπο που έχω και κάποια έκπτωση μιάς και κάνω εκεί μαθήματα AOW.

Απ' ότι ξέρω οι Αμερικάνοι δεν κάνουν υποτιμολογίσεις, από κίνα έχω πάρει παραγγελία ηλεκτρονικών αξίας 450€ με δηλωμένη αξία 50$ και δεν πλήρωσα τίποτα.
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 05:11.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.