![]() |
|
Συζητήσεις για ρυθμιστές, φιάλες και συνδυασμούς τους (διπλές, stage, κλπ) - Υπομονή, στις 100.000 βουτιές εμφανίζονται βράγχια! :-) |
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
ΦΙΑΛΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ US DIVERS
καλησπέρα και Χρόνια Πολλά στη παρέα...
έχω μερικές φιάλες αλουμινίου US DIVERS που στο λαιμό τους δεν έχουν χαραγμένα τα συνήθη στοιχέια αλλά μία σειρά από τα εξής ψηφία: CTC / DOT 3AL3000P530359 κτλ κτλ.... γνωρίζει κάποιος κάποιο σχετικό ΦΕΚ περι ακαταλληλότητας φ.αλουμινίου? δεν είναι κρίμα να πεταχθούν αφού δεν έχουν σημάδια εσωτερικής και εξωτερικής διάβρωσης? |
#2
|
||||
|
||||
Απάντηση: ΦΙΑΛΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ US DIVERS
Παράθεση:
How do I know if my aluminum cylinder is made from the 6351-T6 alloy? As a general rule, you should suspect any aluminum SCUBA cylinder manufactured in the US before 1990 was made from the 6351-T6 alloy. However, different manufacturers ceased using the alloy for production of SCUBA cylinders at different times so the general rule is not precise. Luxfer phased 6351-T6 out over two years and had completely ceased using it by mid-1988, Walter-Kidde ceased SCUBA cylinder production using 6351-T6 in 1989, and Catalina never used 6351-T6. In 1994 the US Department of Transportation (DOT) issued a Safety Advisory Notice #94-7 which identified in detail most 6351-T6 alloy cylinders (including many non-SCUBA cylinders) manufactured in the US. In 1999 the DOT issued a followup Safety Advisory Notice #99-11 which reiterated and supplemented precautions regarding 6351-T6 alloy cylinders. You should consult these notices to precisely determine which cylinders are made of from the 6351-T6 alloy. Markings: DOT SP6498 DOT E6498; E7042; E8107; E7235; E8023; E8115; E8364; E8422 |
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΦΙΑΛΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ US DIVERS
μου δίνεις μερικά στιοχεία για να ξεκινήσω από κάπου....κάτι πιο "λιανό"
![]() |
#4
|
||||
|
||||
Απάντηση: ΦΙΑΛΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ US DIVERS
http://www.phmsa.dot.gov/staticfiles...l_advisory.pdf
http://www.scubabomb.freeservers.com/Scubadag.htm
__________________
Απώλειες της ελληνικής ναυτιλίας κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο www.Historisches-Marinearchiv.de Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimitris Galon : 22-12-12 στις 14:33. |
#5
|
||||
|
||||
Απάντηση: ΦΙΑΛΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ US DIVERS
Παράθεση:
αυτο που σιγουρα γνωριζω για τον υδροστατικο στην Ελλαδα ειναι οτι πρεπει να αναγραφει βαρος αδειας μπουκαλας αλουμινιου επανω. Σε προσφατο υδροστατικο μπουκαλας αλουμινιου του 1998 στην Paramina μου ειπαν οτι αν δεν εγραφε βαρος δεν θα γινονταν καν ελεγχος και θα την κοβανε. Παρε ενα τηλ. να μαθεις αναλυτικα.
__________________
Νεκτάριος Κατριβέσης - Πάτρα https://www.facebook.com/nektecrec/ https://twitter.com/NekTec/ http://www.youtube.com/user/AchaiaScuba |
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΦΙΑΛΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ US DIVERS
σχετικα με τον υδροστατικο ελεγχο στον οποιο "φουσκωνουν" την μπουκαλα εως και 2 φορες πανω απο την πιεση λειτουργιας δεν λειτουργει "καταστροφικα" στις αντοχες τις μπουκαλας?
Δηλαδη με 2-3 υδροστατικους δεν θα βγει αχρηστη? |
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΦΙΑΛΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ US DIVERS
καταπόνηση θα προκαλουσε αν πλησιάζε τα όρια αντοχής του υλικου,και προκαλούσε παραμόρφωση λόγω εφελκυσμού.
γιαυτό μετράνε και τον όγκο του νερου μετά. διαρθώστε με αν τα έχω καταλάβει λάθος ![]() |
#8
|
||||
|
||||
Απάντηση: ΦΙΑΛΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ US DIVERS
Το DOT είναι το Department of transportation στην Αμερική το οποίο εκδίδει προδιαγραφές και πιστοποιεί τους κατασκευαστές φιαλών. (υπάρχουν και άλλοι φορείς πιστοποίησης φιαλών αλλά για τις φιάλες κατάδυσης αυτός είναι ο αρμόδιος)
Με λιγα λόγια η ένδειξη DOT για την Αμερική είναι ότι το CE για την Ευρώπη. Στην Ευρώπη οι φιάλες DOT δέν επιτρέπεται να κυκλοφορούν. Το καταδυτικό έχει δικαίωμα αλλά και υποχρέωση να μην γεμίζει τέτοιες φιάλες, αλλά είτε πολλοί το αγνοούν είτε κάνουν τα στραβά μάτια για να μήν χάσουν πελατεία. Και εγώ έχω 3 τέτοιες φιάλες , 2 Luxfer και 1 Catalina και ως τώρα δεν αντιμετώπισα πρόβλημα για να τις γεμίσω ή να τις περάσω υδροστατικό. |
#9
|
||||
|
||||
Απάντηση: ΦΙΑΛΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ US DIVERS
Παράθεση:
Παράθεση:
Ο υδραυλικός έλεγχος των φιαλών πλήρωσης 200 και 232 bar, γίνεται στα 300bar, δηλαδή πίεση λειτουργίας 200bar*1,5 = 300bar και (232*1,435)-10%= 300bar. Ο εφελκυσμός του υλικού της φιάλης βρίσκεται στην περιοχή της ελαστικότητας, αυτό σημαίνει ότι το υλικό (η φιάλη) διαστέλλεται και όταν εκτονωθεί η πίεση επανέρχεται πάλι στην αρχικές της διαστάσεις. ![]() Φωτογραφία: Χρήστος Ευθυμίου, από την παρουσίαση "Φιάλες κατάδυσης και Αεροσυμπιεστές" (Σ.Ε.Α. "Τηθύς" 20.02.2011) Για να πούμε ότι η φιάλη είναι ακατάλληλη πρέπει το υλικό να φτάσει σε πλαστική παραμόρφωση, δηλαδή το υλικό (η φιάλη) μετά την εκτόνωση δεν επανέρχεται στις αρχικές της διάστασεις, γι' αυτό και γίνεται μέτρηση του μήκους και της διαμέτρου πριν και μετά την υδραυλική δοκιμή. Η φιάλη περνά τον έλεγχο αφού δεν υπάρχει μόνιμη παραμόρφωση στις διαστάσεις όπως προανέφερα. Το ίδιο συμβαίνει και σε κάθε γέμισμα η φιάλη διαστέλλεται και με το άδειασμα επανέρχεται στις αρχικές της διαστάσεις. Αν το υλικό της φιάλη δεν διαβρωθεί από σκουριά έχει πολύ χρόνο ζωής, σε συνεχή λειτουργία πάνω από 30+ χρόνια. H πλαστική παραμόρφωση παρατηρείται σε πίεση μεγαλύτερη των 450bar, η δε πίεση θραύσης-καταστροφής της φιάλης (Bursting pressure) μετά τα 600bar και μερικές φορές ξεπερνά και τα 800bar. Τα παραπάνω στοιχεία αφορούν τις κατασκευάστριες εταιρείες. Λίγα λόγια ως προς την παραγωγική διαδικασία: Σε όλα τα στάδια κατεργασίας ελέγχεται η ποιότητα όπως:
Καταγραφή στοιχείων: ![]() Φωτογραφία: Χρήστος Ευθυμίου, από την παρουσίαση "Φιάλες κατάδυσης και Αεροσυμπιεστές" (Σ.Ε.Α. "Τηθύς" 20.02.2011)
Τελικός έλεγχος:
Στο λαιμό της φιάλης χτυπιούνται όλα τα στοιχεία παραγωγής όπως:
![]() |
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: ΦΙΑΛΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ US DIVERS
Αναλυτικότατος όπως πάντα ο Κος Χρήστος
![]() Δεν τη ξανακανονίζετε αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση?? ![]() |
![]() |
|
|