Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Άλλα Θέματα > Οτιδήποτε άλλο...
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

...δεν κολλάει πουθενά, αλλά έχει σχέση με την κατάδυση (εεε δεν μπορούμε να τα προβλέπουμε και όλα)

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #19  
Παλιά 05-05-14, 14:45
Το avatar του χρήστη dmanetakis
dmanetakis dmanetakis is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 03-10-2008
Περιοχή: Mοσχάτο, Αθήνα
Μηνύματα: 865
Heroes saving animal lives



Εγώ πάντως που κάλεσα την πυροσβεστική για ενα περιστατικό με μία γάτα, στη γέφυρα της εθνικής οδού στο ύψος του Μοσχάτου, μου απάντησαν οτι δεν είναι πια στην δικαιοδοσία τους αλλά στο δήμο.
Κάλεσα και το δήμο ...και δεν απάντησαν. ( Κυριακή πρωί βλέπεις )
Τελικά την κατεβάσαμε μόνοι μας, με την γυναίκα μου.

Μάσκα οξυγόνου στο γατί
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 05:17.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.