![]() |
|
Καταδύσεις με οροφή: Η επικίνδυνη γοητεία της εξερεύνησης |
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Ο ΓΚΛ 35 στην ουσία κατασκευάστηκε για να «καλύψει» το πλαίσιο λειτουργίας του τουριστικού υποβρυχίου που δραστηριοποιήθηκε στην Σαντορίνη.
Ήταν ας πούμε κανονισμός επί μέτρο σαν τις στολές ένα πράγμα. Στην πράξη έχουμε 3 κατηγορίες υποβρυχίων : 1) Τουριστικά υποβρύχια (σαν αυτό που υπήρχε στην Σαντορίνη) με βασικό χαρακτηριστικό το μικρό επιχειρησιακό βάθος και την μεγάλη χωρητικότητα ανθρώπων. Σε αυτή την κατηγορία τα πλοία είναι αυτόνομα ξεκινούν και επιστρέφουν στην επιφάνεια δεν υπάρχει μέριμνα και υποστήριξη ανέλκυσης καθέλκυσης από πλοίο υποστήριξης. 2) Τα υποβρύχια για ερευνητικούς / επαγγελματικούς σκοπούς που καταδύονται βαθύτερα με 2-4 επιβάτες.(βλέπε ΘΕΤΙΣ & Remora Comex) υποβρύχια αυτού του τύπου έχουν την ανάγκη υποστήριξης από πλοίο επιφανείας καθέλκυσης και ανέλκυσης σε κάθε κατάδυση, περιορισμούς και δυσκολίες στην περισυλλογή και στις καιρικές συνθήκες. 3) Tα βαθυσκάφη πλοία ειδικά σχεδιασμένα για πολύ μεγάλα βάθη +6000 μέτρα κλπ Όλα τα υποβρύχια παρακολουθούνται από πολύ αυστηρές διαδικασίες που καθορίζονται από τον κατασκευαστή, εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας, νηογνώμονα, και νομικό πλαίσιο κάθε χώρας που δραστηριοποιείτε. Το ελάχιστο που πρέπει να διαθέτουν εκτός του επιχειρησιακού χρόνου είναι + 72 ώρες υποστήριξης ζωής (νερό ξηρά τροφή, επικοινωνίες και ανακύκλωση ατμόσφαιρας (νατρασβεστο και οξυγόνο με κατάλληλη κυκλοφορία). Στα περισσότερα υπάρχει και σύστημα κλιματισμού και απορρόφησης της υγρασίας. Στα ακρυλικά τοιχώματα δε μεγάλο πρόβλημα είναι η αύξηση της θεοκρασίας ενώ αντίθετα στα μεταλλικά το κρύο, η υγρασία και στις δυο περιπτώσεις είναι ένα σταθερό πρόβλημα που συχνά αντιμετωπίζετε σε μικρά υποβρύχια με την κυκλοφορία του αέρα μέσα από silica gel. Έχουμε ξεφύγει από το αρχικό θέμα ίσως πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο διαχωρισμού με νέο θέμα υποβρύχια πλοία κλπ. Είναι ένα θέμα «ΒΕΝ ΧΟΥΡ» θα μπορούσα να γράψω πολλές σελίδες διότι επί 5,5 χρόνια είχα την τύχη να είμαι και κυβερνήτης του υποβρυχίου / «βαθυσκαφούς» ΘΕΤΙΣ. Φαντάζομαι και ο καλός συνάδελφος ο Κώστας Κατσαρός θα μπορούσε να σας πει επίσης πολλά για το θέμα. ![]() Ένα όμως είναι σίγουρο ότι χρήση τέτοιων εργαλείων στην Ελλάδα με την νοοτροπία που δυστυχώς υπάρχει είναι εξαιρετικά δύσκολη. Για την ασφαλιστική κάλυψη ξέχασα να σας αναφέρω ότι το κόστος κατά το έτος 2000 ήταν 16.000.000 δρχ. (δυο ατόμων) ετησίως .... ![]() Υπάρχουν επίσης και τα "πολεμικά" και "λούξ" * - ειδική κατηγορία που είναι συνδιασμός πλοίου επιφανείας / θαλαμηγού και υποβρυχίου καθώς και τα υποβρυχία απο τα οποία υπάρχει η δυνατότητα υποστηρίξης καταδυσέων κορεσμού (βλέπε saga)... παραθέτω μερικά link... Manned Submersibles INTRODUCTION http://www.wtec.org/loyola/subsea/c4_s1.htm DESIGN, FABRICATION, AND OPERATING ACTIVITIES http://www.wtec.org/loyola/subsea/c4_s2.htm SUMMARY AND CONCLUSIONS http://www.wtec.org/loyola/subsea/c4_s3.htm * Πρόκειται για υπερπολυτελή υποβρύχια που προσφέρουν όλες τις ανέσεις ενός σύγχρονου yacht και κάτι παραπάνω.. http://www.ussubs.com/submarines/luxury.php3 Articles - Resources http://www.ussubs.com/resources/articles.php3 http://en.wikipedia.org/wiki/Submersible |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
|
#3
|
||||
|
||||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
![]() Αναρωτιέμαι συνεπώς, για άλλη μια φορά, πως οι επιτελείς της ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΣ Α.Ε. προβαίνουν σε τέτοιες ανακοινώσεις (σε διεθνή μάλιστα media όπως το BBC) περί επικείμενης απόκτησης και δρομολόγησης τουριστικού υποβρυχίου +120 μέτρων επιχειρησιακής δυνατότητας, χωρίς καν να έχουν λάβει υπ΄όψη το γράμμα του "επί μέτρου" νόμου και όλων των άλλων οικονομοτεχνικών παραμέτρων, που ορισμένες μόνο απο αυτές φωτίστηκαν σε αυτό το ενδιαφέρον thread. ![]() Θα άξιζε τον κόπο να ακούγαμε την επίσημη άποψη/θέση της ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΣ Α.Ε. (θα προσπαθήσω να την "εκμαιεύσω"...).
__________________
Beracuda #28 Μέλος ΤΗΘΥΣ “O ΑΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΝΑΙ ΑΓΑΘΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤIΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ“: Jacques-Yves Cousteau, το 1988 έγινε μέλος της Γαλλικής Aκαδημίας με την αναγγελία αυτή! |
#4
|
||||
|
||||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Στην Ελλαδα (και αλλου) οταν δεν προσαρμοζονται τα επιχειρηματικα σχεδια στους νόμους γινεται το αντιστροφο
![]()
__________________
Physical Diver |
#5
|
||||
|
||||
Αποστολή στο Βρεταννικό
Νομιζω οτι ειναι μαλλον δυσκολο να στηθει μια τετοια επιχειρηση. Εχει ενδιαφερον να ριξει κανεις μια ματιά σ αυτο το αρθρο http://www.ussubs.com/submarines/touristsubs.pdf.
Χρειαζεται πολλα χρηματα , πολυ προσωπικο, πολυ know how, υποδομες συντηρησης, και πολλες μερες το χρονο λειτουργιας. Δηλαδη πολλες μπουνατσες. Απαξ και το σκαφος επιφανειας πρεπει πραγματι να βρισκεται πανω απ το υποβρυχιο, τα πραγματα γινονται πολυ δυσκολα. Απλα, απο 20 Ιουλιου ως το τελος Αυγουστου, με τον καιρο της περιοχης, δυσκολο να μπορεσει κανεις να κανει πανω απο 10 μερες expedition. (Στατιστικα) Αν για παραδειγμα αναφερθει κανεις στο περασμενο καλοκαιρι, το πολυ να καταφερναν να ξεκινησουν 4-5 μερες ( Απο μεσα Ιουλιου ως τελος Αυγουστου)
__________________
![]() |
#6
|
||||
|
||||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Ένα στοίχημα της όλης επιχείρησης είναι να δουλέψει όλον τον χρόνο, με δύο μήνες δεν μπορείς να "θρέψεις τους 10"
__________________
Road safety (added 20/6/08) http://www.youtube.com/watch?v=svtmDO0uN1M http://www.youtube.com/watch?v=TWLmoeoHrP4 (added 5/12/08) http://uk.youtube.com/watch?v=_z8Mnf22D30 http://uk.youtube.com/watch?v=Qm8yyl9ROEM http://uk.youtube.com/watch?v=FS5f73EHRhA&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=OsHL30Z60kg (added 5/2/2009) http://www.youtube.com/watch?v=e6Qhmdk4VNs http://www.youtube.com/watch?v=zJf5oqFtHs8 http://www.youtube.com/watch?v=_ibhO1kQmWs |
#7
|
||||
|
||||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Νεοκλή νομίζω ότι πρέπει να το έχουν ψάξει μια και η εταιρεία προγραμματίζει κατασκευή 5άστερου ξενοδοχείου με μουσείο και συνεδριακό κέντρο. Οπότε αν τα έχουν υπολογίσει σωστά οι πελάτες θα είναι έτοιμοι και αρκετοί για να καλύψουν τα έξοδα όλο τον χρόνο (με δεδομένο ότι ο καιρός δεν θα τους τα χαλάει)
Τώρα για πλοίο υποστήριξης (που πολύ σωστά έγραψε ο Κώστας ότι κοστίζει πολύ) κάτι θα κάνουν (υπάρχουν πολλά OSV/ρυμουλκά που κάθονται πολύ καιρό και όλο και κάποιο θα βρίσκεται κάθε φορά με λογικό κόστος για αυτούς) Το πρόβλημα για μένα είναι το μέγεθος του υποβρυχίου. Δεν βγαίνει με 2 πελάτες και $500 η βουτιά (εκτός αν κάνει 20-30 βουτιές ημερησίως ![]() Και αυτά είναι μόνο η αρχή. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα προχωρήσουν σε κάποιο τέτοιο μέτρο. Απλά ψάχνονται για το πως θα βγάλουν κέρδη από την επένδυσή τους και ίσως στο τέλος να μείνουν όλα στα χαρτιά (και ο καημενος ο Βρεττανικός στην ησυχία του)
__________________
Too many Chiefs, not enough Indians.... |
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Σιγουρα υπαρχουν δυσκολιες και εμποδια για να υλοποιηθει κατι τετοιο . Βλεπω ομως σε αλλες χωρες να υλοποιουνται σχεδια αρκετα πιο τολμηρα . Μια σκεψη ειναι , να μενουν χρηματα και γενικοτερα οφελος στον τοπο μας απο αυτο .
__________________
|
#9
|
||||
|
||||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Ενδιαφέρον το ρεπορτάζ από το BBC News που παρέθεσε η Zin
![]() Επίσης πολύ ενδιαφέρον θα ήταν να βλέπαμε το ντοκυμαντέρ "In the Shadow of Titanic" το οποίο θα προβληθεί αύριο 23/11 απο το BBC One Northern Ireland. Όσο αφορά αυτό που σας είχα υποσχεθεί, ότι... Παράθεση:
![]() Οι ακόλουθες ερωτήσεις μας, καθ' όλα εύλογες και αντικειμενικές, τον τσίτωσαν ανεξήγητα ![]() Παράθεση:
__________________
Beracuda #28 Μέλος ΤΗΘΥΣ “O ΑΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΝΑΙ ΑΓΑΘΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤIΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ“: Jacques-Yves Cousteau, το 1988 έγινε μέλος της Γαλλικής Aκαδημίας με την αναγγελία αυτή! Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Beracuda : 22-11-08 στις 10:33. |
#10
|
||||
|
||||
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Σιγλα μην δεν τον τσίτωναν... αλλά δυστυχώς τσαπατσουληδες ηλίθιοι ερασιτέχνες υπάρχουν σε κάθε χώρα... there is a sucker born every minute!
__________________
I never get narced, or pee in my wetsuit |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|