![]() |
#1
|
||||
|
||||
Καταγγελία καταδυτικού κέντρου
Ας υποθέσουμε πως πηγαίνετε σε κάποιο καταδυτικό κέντρο για να καταδυθείτε, και οι υπηρεσίες που σας παρέχουν είναι απο τραγικές έως επικίνδυνες (διαπιστώνετε πως δεν έχουν ας πούμε τον δεδομένο εξοπλισμό και μέσα για να πραγματοποιήσουν όπως πρέπει μια οργανωμένη κατάδυση)
ή ακόμα μπορεί καν να μην σας παρέχουν υπηρεσίες, προβάλλοντας δικαιολογίες που επιεικώς μπορεί να χαρακτηριστούν ώς ηλίθιες. ή ακόμα, αποδυκνείεται πως αυτο που σας υπόσχονταν ώς μοναδικό, υπέροχο κλπ κλπ, δεν είχε την παραμικρή σχέση με αυτό που βρήκατε στην πραγματικότητα, σε σημείο που να χαιδεύει το περιστατικό τις ευαίσθητες "χορδές" του νόμου περι ψευδούς διαφήμισης κλπ κλπ Με ποιους τρόπους λοιπόν μπορούμε να αντιδράσουμε μπροστά σε κάτι τέτοιο, την ώρα ακριβώς που μας συμβαίνει, πέραν απο τις "αυθόρμητες αντανακλαστικές αντιδράσεις"?? Υπάρχει κάποιος αρμόδιος να επέμβει και να τον ελέγξει αν χρειαστεί? |
|
|